Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.04.11 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Timppa - 15.04.11 - klo:11:08Oletko kokeillut tätä suustasuuhun menetelmällä salolaisten puliukkojen kanssa ***Pertti Salolainen? Mä olen aina luullut, et Pera on joku lintubongari Mut et Sorkkis-bongari Eikös strutsilla ole sorkat?
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 15.04.11 - klo:11:08Oletko kokeillut tätä suustasuuhun menetelmällä salolaisten puliukkojen kanssa ***Pertti Salolainen? Mä olen aina luullut, et Pera on joku lintubongari Mut et Sorkkis-bongari
Oletko kokeillut tätä suustasuuhun menetelmällä salolaisten puliukkojen kanssa ***Pertti Salolainen?
Juha Vuori kirjoittaa tosi hyvää tekstiä Hesalaisista Aulis on just niinku se Mikael ja JoHaRa käy Kristianista . Kurttu tietenkin se humalassa rääkyvä "yhteishyvä "
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.04.11 - klo:20:31Olette ryyppäämässä ja joku sammuu . Ottakaa lapolla viinat pois mahasta . Sammunut ei saa alkoholimyrkytystä ja te muut saatte lisää viinaa . Saamieni tiedustelutietojen mukaan tuohan on vanha neuvostoliittolainen keksintö, jota itte tesantti yritti lanseerata Suomeen 60-luvun lopulla, heti Lohojammmaalle pudottamisensa jälkeen. Huonolla menestyksellä...
Olette ryyppäämässä ja joku sammuu . Ottakaa lapolla viinat pois mahasta . Sammunut ei saa alkoholimyrkytystä ja te muut saatte lisää viinaa .
Oletko S-kiss koettanut juoda oksennusta Onko sillä sama efekti