Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suosittelen .  (Luettu 3569 kertaa)

sorkkis

• Vieras
Suosittelen .
Olette ryyppäämässä ja joku sammuu . Ottakaa lapolla viinat pois mahasta . Sammunut ei saa alkoholimyrkytystä ja te muut saatte lisää viinaa .  :D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Suosittelen .
ja lantattua viinoo!   yök!   ja se sammunu on kerrankii ihan mukava!       ei perkele ole enää suunapäänä!

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ööööööö, mitähän tohon sanoisi  ??? Mä olen aina luullut olevani semmonen low-life -elämänmuoto, mut näköjään Sorkkapoika voi vajota vielä alemmas  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
 :P Kuka enää uskaltaa lähteä sorkkiksen kanssa ryyppäämään. Se on kuitenkin heti "nipalla imemässä" jos alkaa vähän nukuttamaan.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sorkkis letkuttaa peräaukon kautta.

Työntää oman imukärsänsä sinne.

:D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

• Vieras
Sorkkis letkuttaa peräaukon kautta.

Työntää oman imukärsänsä sinne.

:D

"heka" väijyy baareissa sammuvia valmiina ryntäämään apuun  :P Koettaa imeä viinaa ulos jokaisesta reiästä  :D

Mun mielestä aika perverssiä, sorkkikselle ihan tavallista elämää, itsensä toteuttamista  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Ryyppääminen...
Eiköhän oo viisainta olla ryyppäilemättä varsinaisessa Suomessa... ja sen Rälläkkähoonaajan kanssa  ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Imaisu...
Sorkkis letkuttaa peräaukon kautta. Työntää oman imukärsänsä sinne. :D
"heka" väijyy baareissa sammuvia valmiina ryntäämään apuun  :P Koettaa imeä viinaa ulos jokaisesta reiästä  :D Mun mielestä aika perverssiä, sorkkikselle ihan tavallista elämää, itsensä toteuttamista  ;D

Kuinkahan on... saakohan se Tollo sen autonromunsa käyntiin pakoputkesta imaisemalla... ku starttimoottori on paskana  ??? ::)   ;D ;D ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Imaisu...
"heka" väijyy baareissa sammuvia valmiina ryntäämään apuun  :P Koettaa imeä viinaa ulos jokaisesta reiästä  :D Mun mielestä aika perverssiä, sorkkikselle ihan tavallista elämää, itsensä toteuttamista  ;D

Kuinkahan on... saakohan se Tollo sen autonromunsa käyntiin pakoputkesta imaisemalla... ku starttimoottori on paskana  ??? ::)   ;D ;D ;D
Onko Sorkkis myös kaiken muun lisäksi vielä blondi  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

• Vieras
Väri...
Onko Sorkkis myös kaiken muun lisäksi vielä blondi  ???

Ämmäävaatiäyhtääjuu... mut siniset haalarit sillä on  :P :P   ;D ;D   :D :D

Tuulia

• Vieras
Olette ryyppäämässä ja joku sammuu . Ottakaa lapolla viinat pois mahasta . Sammunut ei saa alkoholimyrkytystä ja te muut saatte lisää viinaa .  :D

Sorkkis-raukan täytyy AINA turvautua viinaan...   :(

JoHaRa

• Vieras

Oletko kokeillut tätä suustasuuhun menetelmällä salolaisten puliukkojen kanssa  ???

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oletko kokeillut tätä suustasuuhun menetelmällä salolaisten puliukkojen kanssa 

***Pertti Salolainen?  ???
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mä olen aina luullut, et Pera on joku lintubongari  ??? Mut et Sorkkis-bongari  ???  ???

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mä olen aina luullut, et Pera on joku lintubongari  ??? Mut et Sorkkis-bongari  ???  ???

Eikös strutsilla ole sorkat?
Kui mää ain olen paras?