Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Gallup: Persut romahtanut, kok suurin  (Luettu 1079 kertaa)

minä-itte

• Vieras

Viimeksi muokattu: 14.04.11 - klo:17:13 kirjoittanut minä-itte

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Persut romahtanut, kok suurin

minä itte hakkaa ny hanskaa ko on vielä hyvä mieli sunnuntaina ei enää kokkareita naurata ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

minä-itte

• Vieras
Sinipunaa pukkaa:

"Sinipunalla eli kokoomuksen, SDP, vihreiden ja RKP:n hallituksella olisi tämän mittauksen mukaan hieman yli 52 prosentin kannatus.

Punamulta eli keskustan, SDP:n, vihreiden ja RKP:n hallitusrunko jäisi niukasti alle 50 prosentin. "

Kiviniemi II .. BUAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

Persut voisi olla vihreitten sijaan, sinipunalla olisi reipas enemmistö...

Jos vihreät ovat mukana, niin Soininvaarasta maatalousministeri.

Viimeksi muokattu: 14.04.11 - klo:17:19 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

• Vieras

minä itte hakkaa ny hanskaa ko on vielä hyvä mieli sunnuntaina ei enää kokkareita naurata ;D

"Koppaan ropisee", totesi Timo.

minä-itte

• Vieras
Vs: Gallup: Persut romahtanut, kok suurin
AuA pyyhkii onnenkyyneleitä isoon täkkiin...

Aulis Anttila

• Vieras
Lämmin kannatukseni...
Sinipunaa pukkaa: "Sinipunalla eli kokoomuksen, SDP, vihreiden ja RKP:n hallituksella olisi tämän mittauksen mukaan hieman yli 52 prosentin kannatus. Jos vihreät ovat mukana, niin Soininvaarasta maatalousministeri.

Ai että kerrassaan... se tekis tissiä  ;D ;D ;D
+
Refa tänään: kokoomuksen ja SDP:n samasta puusta veistetyt kuntalinjaukset ovat herättäneet Sirkka-Liisa Anttilalla kysymyksen, ovatko sinipunapuolueet sopineet jo muista asioista kabineteissa  ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Lämmin kannatukseni...
Sinipunaa pukkaa: "Sinipunalla eli kokoomuksen, SDP, vihreiden ja RKP:n hallituksella olisi tämän mittauksen mukaan hieman yli 52 prosentin kannatus. Jos vihreät ovat mukana, niin Soininvaarasta maatalousministeri.

Ai että kerrassaan... se tekis tissiä  ;D ;D ;D
+
Refa tänään: kokoomuksen ja SDP:n samasta puusta veistetyt kuntalinjaukset ovat herättäneet Sirkka-Liisa Anttilalla kysymyksen, ovatko sinipunapuolueet sopineet jo muista asioista kabineteissa  ;D ;D ;D

Ovat sopineet...ja Sorkka-Liisasta ei tule maatalousministeriä....voi että tekee höpöö kun muistelee samalla sitä myyräntyötä, mitä kepu ja MTK ovat tehneet Etelä-Suomen maatalouden kurjistamiseksi.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Gallup: Persut romahtanut, kok suurin
heh!     ja kun sitten vielä tietää mistä on nuo kokkareitten lisä-äänet kotosin!

nuo märkäkorvaiset lapset joista ylessäkii (  tietty kun kokkareet puljua johtaa! )      kouhotaan monta kertaa päivässä,    heistä jotka eivät tiedä miten kokkareet on tään maan asioita " hoitaneet" jo aiemmin,     muutamia miljardeja on palanut turhuuden toreilla ennenkin,    ei nuo lapset arvaa mille pirulle sormensa antavat!

noilla pitäis vanhemmat kotona edes pikkasen kertoa maailman totuuksia rahan liikkeistä !

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sinipunaa pukkaa:

"

Jos vihreät ovat mukana, niin Soininvaarasta maatalousministeri.

veeslahdella on aina veikattu askelvikaista hevosta,,,,ajoiko äänestämäsi nova-tiura 
viljelijöiden asiaa,,,,,vai talousrikollisten ::)