Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiuraa vihataan!  (Luettu 3236 kertaa)

Tuulia

• Vieras
Vs: Tiuraa vihataan!
Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan.

Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.

Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa.

"Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu.

Onneksi kasvatus on hieman järkiperäistynyt siitä vapaa-kasvatusideologia-ajasta...huomattiin, että sillä tyylillä ainakin saadaan järjestyshäiriöitä aikaan...
Mutta totta on, että vieläkin on jotain pahasti pielessä ja sen tuntevat nahoissaan opettajat ja lastensuojeluviranomaiset.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Soinin valhepropaganda uppoaa kansaan:

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Vaalit/1194674656377/artikkeli/marja+tiuraan+kayty+jo+kahdesti+kasiksi+-+poliisi+jahtaa+epailtya.html

tiura  teettää  ihan itse  tuollaista  saadakseen sääliääniä,,,,,,olisko hyökkääjä
veeaslahdelta palkattu

vaalitilaisuudessa  tiura valehteli että ei ole koskaan tavannutkaan merisaloa,,,
vaan asioi  ylisaunantaustan kanssa

tuiralla on paha valehtelusairaus :(

Aulis Anttila

• Vieras
Kerrankin asiaa...
tiura  teettää  ihan itse  tuollaista  saadakseen sääliääniä,,,,,,

Niinpä... tekijä on jo tiedossa... ja kun kyseessä on asianomistajajuttu niin syytettä ei nosteta  ::) ::) ::)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kuka sitä nyt omaa syyttäis!              on se vaan mukava kun on joka puolueessa noita valopäitä! ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kerrankin asiaa...

Niinpä... tekijä on jo tiedossa... ja kun kyseessä on asianomistajajuttu niin syytettä ei nosteta  ::) ::) ::)

tiura on sairas tyyppi noine vaalitemppuineen,,,,,,ei  tuollaista saisi ottaa
ehdokkaaksi :(

Aulis Anttila

• Vieras
Ehdokkaat...
tiura on sairas tyyppi noine vaalitemppuineen,,,,,,ei  tuollaista saisi ottaa ehdokkaaksi :(

Hoitele - ja jo nyt selittele - vaan sitä PerSujen romurallisakkia... omiasha ovatten, juu  :P :P :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ehdokkaat...
tiura on sairas tyyppi noine vaalitemppuineen,,,,,,ei  tuollaista saisi ottaa ehdokkaaksi :(

Hoitele - ja jo nyt selittele - vaan sitä PerSujen romurallisakkia... omiasha ovatten, juu  :P :P :P

älä ny poruun  paukahda,,,,,kyllä kanerva  sentään  hoitaa puutarhaa
rehellisten veronmaksajien kustantamalla kännykällä :P