Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuli sähköpostiin aivan pyytämättä yllättäen  (Luettu 4583 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
http://www.youtube.com/watch?v=DI8QtPdoeFo

  Jaan tämän että m uutkin saa tutustua ennen äänestämistä. Jo vanhoja puolueita äänestäneet älköön vaivautuko pohoittamaan mieltänsä. ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Ja paskat. Noeta tarinoeta ei jaksa kuulla. Eihän se ku yhen immeisen mielipije, jollaki on joku muu visio.

Sepe ussein vetuvaa muka viisaesiin, jokka mätkii esim.  EU. Sitvastoin ne on perseestä jokka EU sietää.

Perus Persun asenne.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

  • Vieras
On se hyvä,että korruptiot tulee ilmi.Ja että joku uskaltaa  kirjoittaa siitä kirjan. >:(

Sepedeus

  • Vieras
Minähän varoitin
Ja paskat. Noeta tarinoeta ei jaksa kuulla. Eihän se ku yhen immeisen mielipije, jollaki on joku muu visio.

Sepe ussein vetuvaa muka viisaesiin, jokka mätkii esim.  EU. Sitvastoin ne on perseestä jokka EU sietää.

Perus Persun asenne.

 Pahoititko mieles ;D ;D ;D ;D

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Sepen kanssa on oltava samoilla linjoilla. Ei tuon toteamiseen kyllä taida kirjaa tarvita kirjoittaa, ennen kuin huomaa mikä maailman meno on - niin Suomessa kuin ulkomaillakin - näissä asioissa. Vastahan Berlusconin oikeudenkäynnistä uutisoitiin, että se menee kohta nurin, koska on antanut säädättää sellaisen lain, ettei häntä voi siitä syyttää. Korruptiota ja demokratian väärinkäyttöä ja omanedun ajamistako? Ehei, vaan kansa (yhden miehen) kansan (yhden miehen) valtaa...kuten Jope sen toteaisi
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Minähän varoitin
Ja paskat. Noeta tarinoeta ei jaksa kuulla. Eihän se ku yhen immeisen mielipije, jollaki on joku muu visio.

Sepe ussein vetuvaa muka viisaesiin, jokka mätkii esim.  EU. Sitvastoin ne on perseestä jokka EU sietää.

Perus Persun asenne.

 Pahoititko mieles ;D ;D ;D ;D

Ja mistähä? Mulle on se yksi ja sama mitä kuki sannoo tae on sanomatta. Päätöksinkään en voe vaekuttaa tipan vertaa. No se ääni? Se oo ku puol tippaa, onko sitäkää. Ja senki annan semmoselle joka mennee varmana läpi ja ossaa hommasa. EI PERSU!

Kyllä siinä Persuilla alakaa katkera paskavellin ryystäminen ma. Tuli luvattuva! Vaen ku ei kykene ku sylttää. Voe Sepe oesit sie ees pysyny eres moisesta porukasta. Ny sulla meni arvostelusta ponsi. Takinkääntö ei auta. Leima on otassa.

Mun on heleppuva sanuva, että kepu ja kok. on perseestä, ja sanonki. Mie en ihtijäni puoluveisiin hirtä! Voe sepe raokkaa! Muuta nikki.


Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Minähän varoitin
Ja paskat. Noeta tarinoeta ei jaksa kuulla. Eihän se ku yhen immeisen mielipije, jollaki on joku muu visio.

Sepe ussein vetuvaa muka viisaesiin, jokka mätkii esim.  EU. Sitvastoin ne on perseestä jokka EU sietää.

Perus Persun asenne.

 Pahoititko mieles ;D ;D ;D ;D

Ja mistähä? Mulle on se yksi ja sama mitä kuki sannoo tae on sanomatta. Päätöksinkään en voe vaekuttaa tipan vertaa. No se ääni? Se oo ku puol tippaa, onko sitäkää. Ja senki annan semmoselle joka mennee varmana läpi ja ossaa hommasa. EI PERSU!

Kyllä siinä Persuilla alakaa katkera paskavellin ryystäminen ma. Tuli luvattuva! Vaen ku ei kykene ku sylttää. Voe Sepe oesit sie ees pysyny eres moisesta porukasta. Ny sulla meni arvostelusta ponsi. Takinkääntö ei auta. Leima on otassa.

Mun on heleppuva sanuva, että kepu ja kok. on perseestä, ja sanonki. Mie en ihtijäni puoluveisiin hirtä! Voe sepe raokkaa! Muuta nikki.



  Minun ei tarvii nikkiä vaihella kuten eräiden. 12 vuotta samalla.
Eikös kuitenkin ole arvokkaampaa demokratian kannalta äänestää Persuja, kuin jättää äänestämättä ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Ajattelin vaan, että sun ei tarviis kääntää takkija.

Sano mun sanoiksen Persu on hetken huuma. Se on niin sekalaenen sakki, ettei se toemi. Eikös ne Hall-ahon kaa tappele verissäpäen? Sama mulle, vaen on se kamalaa kattuva.

Toki temokratijassa (evustuksellisessa) täötyy äänestää, mutta vastuullisesti. Persujen mielestähän ei oo niin välijä miten käy. Ihan sama vaekka kaatuu koko systeemit. Tae tulukoon tsunami tae maataristys.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Ajattelin vaan, että sun ei tarviis kääntää takkija.

Sano mun sanoiksen Persu on hetken huuma. Se on niin sekalaenen sakki, ettei se toemi. Eikös ne Hall-ahon kaa tappele verissäpäen? Sama mulle, vaen on se kamalaa kattuva.

Toki temokratijassa (evustuksellisessa) täötyy äänestää, mutta vastuullisesti. Persujen mielestähän ei oo niin välijä miten käy. Ihan sama vaekka kaatuu koko systeemit. Tae tulukoon tsunami tae maataristys.

 Oereista piätellen Kobralla on debressiivinen vaihe menossa tässä syndroomassa ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Just joo! Varsin Persumainen kommentti. (Vert simmo) Kaikki on hulluja tai tyhymijä jotka ei Persuja usko!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Just joo! Varsin Persumainen kommentti. (Vert simmo) Kaikki on hulluja tai tyhymijä jotka ei Persuja usko!

    No nyt taas hyppäs! Ite oot koko ajan uhonnut että tyhymiä kaikki jotka ei äänestä kepuva. Minä en oo kepulaasia tyhmisi sanonu, sopuleita kuiteskii. Kannattaisi sinunkii kokeilla vaikka kristillisii ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Hahhaa! Ekkae sie mun horinoita oo ottanu tosissaan. Varsin oon tosikkoja härnänny (sepe ja simmo)

Taas pittää sanua. Mulle on yksi lysti kuka hallittee ja kuka valtaa käöttää. Meikäläenen varmaan tään loppusuoran raahustaa jollahi laella. Varsinnii kun Perut tarijuvaa mettä ja mannaa ja paavin sannaa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Hahhaa! Ekkae sie mun horinoita oo ottanu tosissaan. Varsin oon tosikkoja härnänny (sepe ja simmo)

Taas pittää sanua. Mulle on yksi lysti kuka hallittee ja kuka valtaa käöttää. Meikäläenen varmaan tään loppusuoran raahustaa jollahi laella. Varsinnii kun Perut tarijuvaa mettä ja mannaa ja paavin sannaa.

   Tuo on juuri sellaista masentuneen kirjoittelua ,"ihan sama". Mulle ei oo koskaan ihan sama.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Loistavaa!  Tämä ny vielä puuttu! :) :)

Jumaliste kun naurattaa! Tekisi miel sannoo, vaan en kehtaa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Loistavaa!  Tämä ny vielä puuttu! :) :)

Jumaliste kun naurattaa! Tekisi miel sannoo, vaan en kehtaa.

  Minä jo säikähin että masennut tyystin ,kun persut saa 10-30% kannatuksen. Asiantuntijoiden mukaan sillä välillä se pyörii. ;D ;D ;D