Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuli sähköpostiin aivan pyytämättä yllättäen  (Luettu 4560 kertaa)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
TÄH? Eihän Sepe usko asiantuntijoehin tai pankki miehiin tilastonikkareista puhumati! Mite ne ny käy?

Se pittää persulle olla mieluinen ennuste, että se sen hyväksyy. Mutta tuulet kääntyy ja maene katovaa. Persuja tulee ja menee, mutta vastuunkantajat hoitaa hommat.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Elä ny leikistä suutu! Totta kae minä ymmärrän. Vituttaahan se kun alakaa kupla vuotaa. Kokkeile purukumija!

Paskatkos me sepe välitettään. Pallaa sinäki sille kaekkija raapivalle linijalle. Persuihin takertuminen sulla paha virhe.

Äkkijä kansa unohtaa. Persuja tulee ja Persuja menee. vastuulliset hoitaa hmman.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

  • Vieras
Ja paskat. Noeta tarinoeta ei jaksa kuulla. Eihän se ku yhen immeisen mielipije, jollaki on joku muu visio.
----------------mielenkiintoisia tarinoita.Sie taijjat lukija vaan omias ja kiitellä ittiäs
niistä ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


kobra on kiihryttänyt ittesä ekstaasiin sunnuntai iltana tuloo kova vierootusoireet ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Hahhaa! Ekkae sie mun horinoita oo ottanu tosissaan. Varsin oon tosikkoja härnänny (sepe ja simmo)

Taas pittää sanua. Mulle on yksi lysti kuka hallittee ja kuka valtaa käöttää. Meikäläenen varmaan tään loppusuoran raahustaa jollahi laella. Varsinnii kun Perut tarijuvaa mettä ja mannaa ja paavin sannaa.

   Tuo on juuri sellaista masentuneen kirjoittelua ,"ihan sama". Mulle ei oo koskaan ihan sama
Taas se Agro-Webin satusetä valehtellee... http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=19283.msg297746#msg297746
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Ajattelin vaan, että sun ei tarviis kääntää takkija.

Sano mun sanoiksen Persu on hetken huuma. Se on niin sekalaenen sakki, ettei se toemi. Eikös ne Hall-ahon kaa tappele verissäpäen? Sama mulle, vaen on se kamalaa kattuva.

Toki temokratijassa (evustuksellisessa) täötyy äänestää, mutta vastuullisesti. Persujen mielestähän ei oo niin välijä miten käy. Ihan sama vaekka kaatuu koko systeemit. Tae tulukoon tsunami tae maataristys.

 Oereista piätellen Kobralla on debressiivinen vaihe menossa tässä syndroomassa ;D

se on edellisen yön yrittänyt vääntää nyyrikkiin tarinaa nyrkkikyllikistään :P :P

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
millonkas tämä pelle  ilmoitti äänestäneskään viimeksi, ja TAAS?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335

Toki temokratijassa (evustuksellisessa) täötyy äänestää, mutta vastuullisesti.

***** Ja vitut! Demokratiassa saa äänestää ihan miten haluaa. Tai jättää äänestämättä. Peräkammaripaasilinna muistaa tämän!  >:(
In vino veritas

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Se on haoskaa tämä Persuporukka. Niillä on herkkä mieli kuin satuprinsssalla. Jos joku Messijaasta sannoo jonki huomijon tae Persusta siis puoluveesta on huomannu ETTEI SE TOEMI, niin jopa hyökätään kimppuun kuin alakuimmeinen.

Jumaliste kaekki puoluveet on perseesta ja kaikilla ehokkaella on kirkkaana vaen sen omanpaekan varmistaminen.

Hyvä näen jonku nuo asijat on hoijettava. Toivottavasti sinne kuitenkin ne parraat - huonoista - valitaan.

Toki olisihan se haoskaa kahtuva kyselytuntija kun joku Immonen, lie simmon sukuva? yrittää selevitä jotenkikkaa hommastaan. Kae siellä on monta muutaki pelleä eholla.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
millonkas tämä pelle  ilmoitti äänestäneskään viimeksi, ja TAAS?

 Etkös sinä hel   ve tin pelle ymmärrä ,että kepun vaalityötä tädssä vaan tehdään. Menevät kaikki paniikissa äänestämään, kun persut niin pelottaa. Mari muuten äsken lupas leikata myös maataloustuista aivan selvästi. Marin leikkauslista on juustohöylä. Rajasi pois vain vähävaraiset ja eläkelläiset. Taidan äänestää Maria.  ;D

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Se on haoskaa tämä Persuporukka. Niillä on herkkä mieli kuin satuprinsssalla. Jos joku Messijaasta sannoo jonki huomijon tae Persusta siis puoluveesta on huomannu ETTEI SE TOEMI, niin jopa hyökätään kimppuun kuin alakuimmeinen.

****** Sontasariola hyökkää kyllä itse mm. Simmoa vastaan ja käyttää persuja vain välineenä siihen. Moukka on moukka vaikka kuinka tekeytyisi sivistyneeksi "kirjailijaksi"  ;D
In vino veritas

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Se on haoskaa tämä Persuporukka. Niillä on herkkä mieli kuin satuprinsssalla. Jos joku Messijaasta sannoo jonki huomijon tae Persusta siis puoluveesta on huomannu ETTEI SE TOEMI, niin jopa hyökätään kimppuun kuin alakuimmeinen.

****** Sontasariola hyökkää kyllä itse mm. Simmoa vastaan ja käyttää persuja vain välineenä siihen. Moukka on moukka vaikka kuinka tekeytyisi sivistyneeksi "kirjailijaksi"  ;D
Pijäppä Sarvi se suu supussa!

Meh'än ollaan simmon kaa vanahoja kavereita. Varsin pelleillään.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
millonkas tämä pelle  ilmoitti äänestäneskään viimeksi, ja TAAS?

 Etkös sinä hel   ve tin pelle ymmärrä ,että kepun vaalityötä tädssä vaan tehdään. Menevät kaikki paniikissa äänestämään, kun persut niin pelottaa. Mari muuten äsken lupas leikata myös maataloustuista aivan selvästi. Marin leikkauslista on juustohöylä. Rajasi pois vain vähävaraiset ja eläkelläiset. Taidan äänestää Maria.  ;D

Totta kae! Kepu on kirkkaana mielessä.
Mitä mulle muuten mikkää tukipönkät kiinnostaa? Seon mulle aivan yksi lysti en omista maata enkä mehtää. Vappaa kuin taivaan lintu.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335


 Seon mulle aivan yksi lysti en omista maata enkä mehtää. Vappaa kuin taivaan lintu.
[/quote]



****** Eikä Lantalauttamuksella ole myöskään rasitteenaan sopimusta minkään kirjankustantamon kanssa. ;D
In vino veritas

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Väärin arvattu! Tai välijäkö tuolle puhhuu susta pää tae perse, tae SARVI!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/