korvakoiden näkymättömyys johtuu taas leveistä aisoista joka sekään ei ole kuormaajan syy, koska korvakot on standardi levyiset..
se on kyllä ikävä juttu ettö uudet kuormaajat vaati kauhoilta kallistetut takaseinät että kääntökulmat olis järkeviä..
Mulla on vain Quicken omia työkaluja ja tilanne yhtä huono näkyvyyden osalta. Se on tosin ainut "moderni" kuormaaja mitä on ollut joten mitään referenssiä muihin ei ole. Vakaajat estää lumikauhan (240) ulkokulmien näkemisen ja pikkukauhan näkee hieman paremmin, tosin etulokarit poistettu. Kytkentä pitää tehdä joko arpomalla tai kippaamalla alle vaakatason, jolloin voi nähdä oranssista korvasta vilauksen. Luulisi että tehdas sovittaisi näkyvyyden ainakin omiin työkaluihinsa.
Kippauskulmat ovat ihan ok, viljaakin saa niin täyteen kuin tarpeellista. Aisat tosin pehmeän oloiset, tuntuu aina kovemman noston jälkeen että ovatkohan nyt tasapainossa.
Mikähän olisi seuraavaan sitten parempi ratkaisu? Onko Trima yhtään sen kummempi vaikka sama tehdas? Quicke on hyvin tehty ja siistin näköinen, eivät letkut törrötä joka suuntaan. Työkalut lienee Kiinasta nykyään.