Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mysteeri ???  (Luettu 1958 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Mysteeri ???
Ei taida löytyä elävänä?Mutta tuo katoamisilmoitusten poistaminen jotenkin outoa.En kuitenkaan jaksa uskoa rikokseen.Jos ajattelen,että itse lähtisin tunturiin hiihtämään ja eksyisin ,niin huono sieltä on selvitä. :'( Tämä nainen on suunnilleen minun ikäinen.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Mysteeri ???
Jos se on itse käynyt repimässä?  :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mysteeri ???
Jos se on itse käynyt repimässä?  :-\
Haluaa pysytellä rauhassa...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Mysteeri ???
Jeesus tullut ja ottanut  ;D

Tuulia

  • Vieras
Vs: Mysteeri ???
Ei taida löytyä elävänä?Mutta tuo katoamisilmoitusten poistaminen jotenkin outoa.En kuitenkaan jaksa uskoa rikokseen.Jos ajattelen,että itse lähtisin tunturiin hiihtämään ja eksyisin ,niin huono sieltä on selvitä. :'( Tämä nainen on suunnilleen minun ikäinen.
  Etsivänvaistoni sanoo, et jotain hämärää tässä jutussa on...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66056
Vs: Mysteeri ???
äää, selvä mustasukkaisuusraama vain!   selvää pässinlihaa!   kun saan jutun pohjat kerron mitä tehty!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mysteeri ???
Nää on näitä, ehkä se hiihtänyt ulos ladulta ja pudonnu johonki kivikkoon tai jääny lumivyöryn alle, voi olla että on jossakin "vieraassa" kämpässä vieraan miehen alla, tai naisen ...
Sitten on nää sairaskohtaukset, outoa ettei jälille ole päästy ????

simmo

  • Vieras
Vs: Mysteeri ???
Nää on näitä, ehkä se hiihtänyt ulos ladulta ja pudonnu johonki kivikkoon tai jääny lumivyöryn alle, voi olla että on jossakin "vieraassa" kämpässä vieraan miehen alla, tai naisen ...
Sitten on nää sairaskohtaukset, outoa ettei jälille ole päästy ????
--minun ikäinen nainen! Todennäköisesri saanut sairaskohtauksen ja makaa jossain lumen alla >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mysteeri ???
Nää on näitä, ehkä se hiihtänyt ulos ladulta ja pudonnu johonki kivikkoon tai jääny lumivyöryn alle, voi olla että on jossakin "vieraassa" kämpässä vieraan miehen alla, tai naisen ...
Sitten on nää sairaskohtaukset, outoa ettei jälille ole päästy ????
--minun ikäinen nainen! Todennäköisesri saanut sairaskohtauksen ja makaa jossain lumen alla >:(

Noilla laduilla on kyllä väkeä, kuin vilkkilässä kissoja, ei kyllä pitäisi kenekään kadota jos ladulla on ...
Ite epäilen tota, että makaa jonkun mökissä piilossa, eikä ilimottele itestään ????

Tuulia

  • Vieras
Vs: Mysteeri ???
Nää on näitä, ehkä se hiihtänyt ulos ladulta ja pudonnu johonki kivikkoon tai jääny lumivyöryn alle, voi olla että on jossakin "vieraassa" kämpässä vieraan miehen alla, tai naisen ...
Sitten on nää sairaskohtaukset, outoa ettei jälille ole päästy ????
--minun ikäinen nainen! Todennäköisesri saanut sairaskohtauksen ja makaa jossain lumen alla >:(

Noilla laduilla on kyllä väkeä, kuin vilkkilässä kissoja, ei kyllä pitäisi kenekään kadota jos ladulla on ...
Ite epäilen tota, että makaa jonkun mökissä piilossa, eikä ilimottele itestään ????
  Miksi joku viiskymppinen nainen olis repinyt sen katoamisilmoituksen pois ja sanonut kysyjälle, et hän on löytynyt ??? Mitä ihmettä on tekeillä ???