Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soininvaara ja minä-itte  (Luettu 5954 kertaa)

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Soininvaara ja minä-itte
Missä on kun ei oo ehtiny Soininvaaran vanhoja nyt uudistettuja cityvihreitä väitteitä kommentoimaan.

http://www.suomenmaa.fi/etusivu/soininvaara_haukkui_lihakarjan_siirron_tundralle_5204126.html
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

minä-itte

• Vieras
Vs: Soininvaara ja minä-itte
Osmo on aivan oikeassa, tuotanto on siirtynyt tundralle MTK:n ja kepun toimien seurauksena.

http://www.suomenmaa.fi/etusivu/soininvaara_haukkui_lihakarjan_siirron_tundralle_5204126.html

..ja mitä tämä kepun Kolbe onkaan saanut aikaiseksi: vaatinut Leninin patsaitten pystyttämistä Suomeen!

Muistaa vielä *****illakin: "– Jos tänne saataisiin 10 000 hollantilaista yrittäjää, johan alkaisi tapahtua, helsinkiläisprofessori Kolbe arvioi."

Myös maidontuotanto on siirretty tundralle, tuho on silläkin edessä.

Viimeksi muokattu: 06.04.11 - klo:07:51 kirjoittanut minä-itte

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuo oli kyllä paras idea pitkään aikaan. Maaseudun sukutila pankollamakoilijat korvataan 10000:lla hollantilaisella yrittäjällä. Kun materiaali on paskaa, niin näinhän se pitkälti on.  8)  
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Tuo oli kyllä paras idea pitkään aikaan. Maaseudun sukutila pankollamakoilijat korvataan 10000:lla hollantilaisella yrittäjällä. Kun materiaali on paskaa, niin näinhän se pitkälti on.  8)  

tällääs pakko sosialisointia on jatkosa luvass ko liittovaltio kiimaiset sekopäät kuten ucd pääsee valtaan ???
ucd:n lääkitys pielesä :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

tällääs pakko sosialisointia on jatkosa luvass ko liittovaltio kiimaiset sekopäät kuten ucd pääsee valtaan ???

apilas heräs pankolta... mee vaan takas maata.  ;D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

apilas heräs pankolta... mee vaan takas maata.  ;D

paree vaan pysyä hereil,eikä päästää tollasia pakko sosialisoijia polkemaan vähäosaisten oikeuksia ja itsenäisyyttä.

sokea usko liittovaltioon vie viimeisetkin järjen rippeet typeryksiltä :(

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
paree vaan pysyä hereil,eikä päästää tollasia pakko sosialisoijia polkemaan vähäosaisten oikeuksia ja itsenäisyyttä.

Pankolle on siis viimeinkin alkanut puhaltaa kylmää... hyvä niin. Soinilta on tarjolla pitkiä väijyvuoroja, mutta apilas kyllä jaksaa....  ;D

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eihän tuossa ajatuksessa ole minkäänlaista uutta.

Kaikkeen mihin kepu tarttuu muuttuu paskaksi, ennemmin tahi myöhemmin.

Aika vaikea mtk;n on saada uskottavasti esille sanomaansa lähiruoan tärkeydestä.

Kuvaa jo kepu/mtk;n toivottomuutta, huomatessaan itsekkin ajaneensa asiansa paskaan.

Lähiruokaa tundran takaa. Jo Puolan sikakin tulee pian lähempää ja pienemmällä hiilijalanjäljellä.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Eihän tossa ole kyse sosialisoinnista ollenkaan. Nykytila on sosialismia, saa tehdä mitä ja miten tykkää ja rahaa tulee sen verran että elää....

Itte löin vetoa jo muutama vuos sitten siitä, milloin hollantilaisia alkaa täällä näkyä. Ne on yritteliästä ja fiksua porukkaa, vähän kuin suomalaismaajussin vastakohtia :D

Minä-itte on hiukan pihalla tässä rehukysymyksessä. Karkearehun osuus lisääntyy huomattavasti nautojen ruokinnassa, se tarkoittaa ostetun ja kuljetetun rehun osuuden merkittävää vähenemistä. SB77 voi kertoa karkearehun viljelystä siellä etelässä tarkemmin.... ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

kilpeläinen propakandoi äskettäin mt:ssä lehmien väkirehu prosentin noususta raaka-aineiden noustua ko asia on juuri päin vastoin ja samainen henkilö on kepun ehdokkaana :(

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Nykytila on sosialismia, saa tehdä mitä ja miten tykkää

no huhuh varsinaista sanan ja sen tarkoituksen muuntelua :(

emo-heikki

• Vieras
Ei tuotanto mihinkään ole siirtynyt, se on vaan vähentynyt jossakin muualla ...

minä-itte

• Vieras
Ei pidä unohtaa, että heti EU-jäsenyyden alussa MTK/kepu junttasi EU:n AB-alueelle määräämät korotetut invesrtointituet pois. Ne oli tarkoitettu etelän maatalouden kuntoonsaattamiseen pitkän punamultahallinnon jäljiltä. Samoin piti maksaa nuorten tuottajien tukea, sen TK junttasi pois, mutta vain AB_alueelta.

Kepu-Kolbe voi laittaa ne 10 000 hollantilaista värkkäämään Leninin patsaita.

minä-itte

• Vieras
Ei tuotanto mihinkään ole siirtynyt, se on vaan vähentynyt jossakin muualla ...

Etelässä vähentynyt tai loppunut, pohjoisessa lisääntynyt...mitä tämä muuta on kuin siirtymistä?