Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puukartelli  (Luettu 1645 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Puukartelli
"Yrittäjä kerää valtakirjoja metsäjättejä vastaan

Metsäkonevälittäjä Reijo Lahtonen avaa sormitietokoneensa jyväskyläläisessä ravintolassa. "Tässä on toimistoni. Voin tehdä töitä missä tahansa." Muuramelainen 46-vuotias yrittäjä on lähtenyt vetämään kansanliikettä kolmea suurta metsäjättiä vastaan"

HS.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Puukartelli
onnea yritykselle!          vahinko vaan että on aika hukkaan heitettyä työtä!          olis ehkä paljon helpompia kurmuutettavia!     esim. valtio!

minä-itte

• Vieras
160 €  oikeudenkäyntikuluihin, niin pääsee mukaan.

Noh, on sitä kalliimpiakin huveja.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Jos mää olisin ollut puikoissa tuolloin ja myynyt puuta, niin kyllä mä lähtisin tuohon hankkeeseen mukaan. Hiukan suostuttelin vanhaa isäntää mukaan, mutta tuli perinteinen vastaus. -Ei tu mitään :D

gutiguti

• Vieras
160 eurolla pääsee maksamaan yhtiöiden asianajajien palkkioita kaikissa oikeusasteissa.

talutehnika

• Vieras
onnea yritykselle!          vahinko vaan että on aika hukkaan heitettyä työtä!          olis ehkä paljon helpompia kurmuutettavia!     esim. valtio!

No katotaas nyt ensin mitä tuosta tulee:Metsähallitus hakee oikeusteitse Metsäliitolta, Stora Ensolta ja UPM:ltä vuosien 1997-2004 puunostokartellista korvauksia yhteensä 282,6 miljoonaa euroa sekä korot tämän päälle.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110368157