Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Edustaja ja äänestäjä  (Luettu 1918 kertaa)

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Edustaja ja äänestäjä
Minä-itte ja Tiura. Kaiken kaikkiaan raskas prosessi.  ;D :D
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/Papukaija-Tiura%20yll%C3%A4tt%C3%A4%C3%A4%20uudella%20mantralla/art-1288377245798.html

kokoomukselle kelpaa kaikenlaiset heikot yksilöt ehdokkaaksi,,,,,,ja  viisi bimbomissiä ja
jasmin mäntylä :o

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Edustaja ja äänestäjä
Tiura sisäistänyt vanhan viisauden;

Älä änkytä. Puhu vaikka sana päivässä, mutta älä änkytä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Edustaja ja äänestäjä
siinä on poliitikon ainesta, jes!! aina tuli selkeä vastaus, eikä sanat takerrellu yhtään, hienoa marja!! ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Ehdokkaat...
kokoomukselle kelpaa kaikenlaiset heikot yksilöt ehdokkaaksi,,,,,,ja  viisi bimbomissiä ja jasmin mäntylä :o

Syyskuussa 2009 PerSujen ek-vaaliehdokas Halla-aho tuomittiin 30 päiväsakkoon uskonrauhan rikkomisesta blogitekstinsä perusteella. Hovioikeus vahvisti tuomion.

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Ehdokkaat...
kokoomukselle kelpaa kaikenlaiset heikot yksilöt ehdokkaaksi,,,,,,ja  viisi bimbomissiä ja jasmin mäntylä :o

Syyskuussa 2009 PerSujen ek-vaaliehdokas Halla-aho tuomittiin 30 päiväsakkoon uskonrauhan rikkomisesta blogitekstinsä perusteella. Hovioikeus vahvisti tuomion.

Kyllä on Sekoomuspelleillä hätä kädessä.

Aleksis Kivi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Edustaja ja äänestäjä
Sitting on a sofa on a Sunday afternoon
Going to the candidates debate
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Ev'ry way you look at it, you lose

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Edustaja ja äänestäjä
mutta ihmeelisintä on että tänä päivänä turuilla kuulee jatkuvasti ihan samaa soopaa mitä halla-aho tuotti tuolloin ja eipä tunnu piipaa-autoja kiertävän keräämässä porukkaa pois väärää julistamasta!   missä lie muutos tapahtunna?                                 toi jussin tuomio pitäis perua koska se perustuu väärään tietoon!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ehdokkaat...
kokoomukselle kelpaa kaikenlaiset heikot yksilöt ehdokkaaksi,,,,,,ja  viisi bimbomissiä ja jasmin mäntylä :o

Syyskuussa 2009 PerSujen ek-vaaliehdokas Halla-aho tuomittiin 30 päiväsakkoon uskonrauhan rikkomisesta blogitekstinsä perusteella. Hovioikeus vahvisti tuomion.

Mediaihmiset ovat tuominneet Halla-Ahon saaman tuomion sananvapauden rajoittamisena.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Edustaja ja äänestäjä
Minä-itte ja Tiura. Kaiken kaikkiaan raskas prosessi.  ;D :D
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/Papukaija-Tiura%20yll%C3%A4tt%C3%A4%C3%A4%20uudella%20mantralla/art-1288377245798.html

Ilta-Sanomat jatkaa valitsemallaan tiellä, uutispäällikkö on kepu...yhteyksiä Anna Tapion koulun johtokunnan kepu-  ex-puheenjohtajaan.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Edustaja ja äänestäjä
Täytyy kyllä ihailla, miten pystyi tuota "kova koulu" ja "raskas prosessi" -mantraa hokemaan naama peruslukemilla ihan monta minuuttia  :o Itse en olisi kyl pystynyt  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Edustaja ja äänestäjä
Täytyy kyllä ihailla, miten pystyi tuota "kova koulu" ja "raskas prosessi" -mantraa hokemaan naama peruslukemilla ihan monta minuuttia  :o Itse en olisi kyl pystynyt  ;D

Jeps, koville otti etenkin Aamulehden ja Ilta-lehden vaino. Toisessa kepulainen päätoimittaja, toisessa kepulainen uutispäällikkö....sukua toisilleen. Nyt heillä kivistää päätä, kun syytettä ei tullutkaan.

Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:08:25 kirjoittanut minä-itte

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Edustaja ja äänestäjä
Täytyy kyllä ihailla, miten pystyi tuota "kova koulu" ja "raskas prosessi" -mantraa hokemaan naama peruslukemilla ihan monta minuuttia  :o Itse en olisi kyl pystynyt  ;D

Eiköhän ne ole korvauksen saanu, vaivannäöstään ...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Ehdokkaat...
kokoomukselle kelpaa kaikenlaiset heikot yksilöt ehdokkaaksi,,,,,,ja  viisi bimbomissiä ja jasmin mäntylä :o

Syyskuussa 2009 PerSujen ek-vaaliehdokas Halla-aho tuomittiin 30 päiväsakkoon uskonrauhan rikkomisesta blogitekstinsä perusteella. Hovioikeus vahvisti tuomion.

www.hommaforum.org  8)