Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voi helvetti tätä vouhotusta!  (Luettu 2878 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Voi helvetti tätä vouhotusta!
Mikä Suomen ydinvoimaloissa on muuttunut viikontakaisesta?

Vastaan itse: ei mikään.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: Voi helvetti tätä vouhotusta!
Etkö koskaan ole kuullut joukkohysteriasta?

minä-itte

• Vieras
Etkö koskaan ole kuullut joukkohysteriasta?

--- ai juu niin, anteeksi maalaisuuteni.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
miten niin ei ole muuttunut?

ekkö oo houmanu että evuskunta istu vimosen kerran ja nythän voipi vaikka millanen monsteri nousta maan alata ja potkasta paskat nurin!

ite alan olla huolissain tuosta rakennettavana olevasta!    ei oo palkkoi maksettu tekijöille joten mitä välii miten pykäävät kun ei oo etes valvoijia paikalla!                             jos tekeevät edes puoletkaan mitä näitä nykytaloja nin käynnistyksessä jo posahtaa!

- ei ollu miun vika että olikii 3 senttiä petonia kun piti olla 3 metriä!   työaika loppu just!

simmo

• Vieras

Simmon ydinvoimamyönteisyys vaihtui taivaan tuuliin :o Minkäs sille voi.Suomi olis kohta täynnä näitä Euroopan unionin ydinjätteitä,siksi sanon ydinvoimalle  EI!!!!!!!!!!!!ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän

Ei kait se vihtorin pussista ole poissa vaikka niitä välillä tarkistetaankin, oppi ja ikä on kaikki ei vaan  ihan kaikille tunnu menevän perille?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Sepedeus

• Vieras

Ei ole minun ydinvoimavastaisuudessa tullut muutosta 40 vuoteen. Vastustus on vankkumaton ja kiihkoton.
En lähde marssimaan. Äänestän aina sellaista joka vastustaa. Varmistan sen henkilökohtaisesti. Persuissa Timo Soini kannattaa, mutta jää yksin. Persut äänesti yhtenä rintamana uusia ydinvoimaloita vastaan ja näkyy kannatuksessa.
 Kaikki tämän viikon uutiset lisää vaan persujen nousua, EU lisätakuut ja Japanin ydinturma.  ;D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

Ei ole minun ydinvoimavastaisuudessa tullut muutosta 40 vuoteen. Vastustus on vankkumaton ja kiihkoton.
En lähde marssimaan. Äänestän aina sellaista joka vastustaa. Varmistan sen henkilökohtaisesti. Persuissa Timo Soini kannattaa, mutta jää yksin. Persut äänesti yhtenä rintamana uusia ydinvoimaloita vastaan ja näkyy kannatuksessa.
 Kaikki tämän viikon uutiset lisää vaan persujen nousua, EU lisätakuut ja Japanin ydinturma.  ;D

Ahaa! Sepessä asuu sittenkin pieni kepulainen.  ;D

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Radikaalit muutokset ydinvoimaloissa eivät koskaan ole erityisen toivottavia saati terveellisiä, joten toivottavasti suuria muutoksia Suomen ydinrintamalla ei tulekaan.

Mutta kun rakkaassa kotimaassammekin hoetaan monien toimesta "ei oo mahollista Suomessa, ei oo mahollista Suomessa" niin valehdellaan ja reilusti. Loppujen lopuksi ydinvoima on jatkuvaa tanssia veitsen terällä eikä kukaan voi antaa sataprosenttisia takuita voimaloiden turvallisuudesta. Ja kun ydinvoimalan kanssa joudutaan ongelmiin, niin silloin tilanne on aina vakava.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

nilihaara

• Vieras
    Tää nyt on taas tätä... pakkohan on mennä näillä eväillä kun matkaan on lähdetty. Parinkymmenen vuoden päästä kaikki voi olla jo toisin kun kehittyy nuo vihreet energiat. Ei tuollaista rakennuspelleilyä pitäs sallia kun nyt on menossa. Jos tehdään ydinvoimala niin tehdään se kunnolla ja sillä siisti. Tää kilpailutus ei ole tuonu kun paskaa mukanaan ja joku vetää aina massit välistä.

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"On meillä erehtymättömyyttä melko valikoima,
on YYA, UKK ja Imatran Voima..."
(M. Syrjä)

Mitenhän tuota olisi runoiltu tänä päivänä?

Petri

Kamikatze

• Vieras
Onhan ne Egyptin pyramidit pysyneet pystyssä muutaman tuhannen vuotta . Suomen kallioperä on tosi vanhaa piilottaa paskat sinne haihtumaan ja emme ole laatan reunalla ellei laatta sitten katkea . ::)

nilihaara

• Vieras
Onhan ne Egyptin pyramidit pysyneet pystyssä muutaman tuhannen vuotta . Suomen kallioperä on tosi vanhaa piilottaa paskat sinne haihtumaan ja emme ole laatan reunalla ellei laatta sitten katkea . ::)
Ja jos katkee niin työnnetään lunta rako täyteen ja merestä jääpaloja sinne reaktoriin, nehä sattuu tarkemmin pudotettaessa.

gutiguti

• Vieras
Japanissa ongelmat alkoivat kun tsunami kasteli generaattorit ja kaatoi sähkölinjan. Suomessa tsunameita ei voi muodostua. Suomessa jäähdytysvesijärjestelmien sähkönsaanti on varmistettu moninkertaisesti. Pahin skenaario olisi jos hirmumyrsky kaataisi öljytankkerin, hakeproomun tai vastaavan ja se roju tai ahtojäät ajautuisi voimalalle. Tämä vaatisi kuitenkin niin pitkän ketjun epätodennäköisiä yhteensattumia että käytännössä jäähdytysongelmia ei voi syntyä suomessa lainkaan.

Japanissa ei edelleenkään ole sattunut ensimmäistäkään ydinräjähdystä, vaan ainoastaan vetyräjähdyksiä. Ydinräjähdys estetään annostelemalla jäähdytysvesikiertoon booria.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Japanissa ongelmat alkoivat kun tsunami kasteli generaattorit ja kaatoi sähkölinjan. Suomessa tsunameita ei voi muodostua. Suomessa jäähdytysvesijärjestelmien sähkönsaanti on varmistettu moninkertaisesti.

Niin no, nykyäänhän siitä on ehkä huolehdittu,mutta kuka muistaa tapauksen menneiltä vuosilta kun AINOA loviisan voimalan syöttölinja meni nurin,ja siellä kärähti turbiinigeneraattorikin siinä avustamisessa,koko Etelä-Suomi oli pimeä jonkun aikaa..

Olisikohan huonolla tuurilla voinut käydä sernopiilit...