Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Asia joka vallan unohtunut  (Luettu 1221 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Asia joka vallan unohtunut
Ulkoministeriötä kiitelty nopeasta toiminnasta Suomalaisten olinpaikan selvittämisessä Japanissa.

Uutisissa asiaa, Ulkoministeriön vast`ikään harjoitelleen Japanissa sattuvaa maanjäristystä ja ydinonnettomuutta varten.

Varmasti syy Kokoomuslaisen Stubin, jotta oletus oli järistyksen voiman olleen 7 yksikköä kun todellisuus olikin 9 yksikköä ja ydinvoimalakin oli 25 kilometriä väärässä paikassa.

Tästä Stubista tulee vielä kanto kaskeen, olli-pojan kuningastiellä.

minä-itte

• Vieras
Vs: Asia joka vallan unohtunut
Just, kun Thaimaassa oli paha tsunami, niin silloin Suomessa hälyvuorossa ollut kepuvirkamies veti peittoja korville, vaikka oma poika soitti paikan päältä ja kertoi, mitä oli tapahtunut.

minä-itte

• Vieras

Tästä Stubista tulee vielä kanto kaskeen, olli-pojan kuningastiellä.

Missä Olli siellä ongelma...ei lisää kerjäläisiä Suomeen!

simmo

• Vieras
Minä-itte on erittäin ikävä ihminen. >:(

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no hänellä on taas vaan niin vaikeaa!   tänä aamuna taas istunna väärälle paljulle aamutortulla!       se moppisanko pytyn vieressä on muuta varten mutta ei polo sitä huomannu, kuulemma kiljunna hirveesti kun yritti nousta ja kuivaimet tarrtunna palleihin kiinni!       vasta kolmas nousu oli onnannu kunhan oli rauhottuna ensin vähän,    nopia liike johti nopiaan napsaukseen mutta rauhallisesti onnas nostaa nätisti välistä!                 yrittäkkee ymmärtää poloa! :P

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Varmasti syy Kokoomuslaisen Stubin, jotta oletus oli järistyksen voiman olleen 7 yksikköä kun todellisuus olikin 9 yksikköä ja ydinvoimalakin oli 25 kilometriä väärässä paikassa.

jos stuped olis nuo paikat määränny niin varmaan olis osunnut pallon toiselle puolelle:)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.