Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuka kumma...eikai vaan...  (Luettu 2356 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...
Osaako tesantti Ruotsia ? . Tai sitten Landehookana esittää lampaiden siitoskutsun : Tuku tuku lampaitaani , pane pane pässejääni .

simmo

  • Vieras
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...
Mulle jos joku läähättäjä soittaa,niin laitan puhelimen pöydälle ja annan läähättää yksinään,. ::) ::)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...
Mulle jos joku läähättäjä soittaa,niin laitan puhelimen pöydälle ja annan läähättää yksinään,. ::) ::)
Kuuntelet kaiuttimen kautta .  :D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2801
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...
Mulle jos joku läähättäjä soittaa,niin laitan puhelimen pöydälle ja annan läähättää yksinään,. ::) ::)
Kuuntelet kaiuttimen kautta .  :D

Simmo kuuntelee Sorkkaa!!!

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...
Mulle jos joku läähättäjä soittaa,niin laitan puhelimen pöydälle ja annan läähättää yksinään,. ::) ::)
Kuuntelet kaiuttimen kautta .  :D

Simmo kuuntelee Sorkkaa!!!
En mää läähätä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...
se on musti! ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...

senjoriitta

  • Vieras
Vs: Kuka kumma...eikai vaan...
Osaako tesantti Ruotsia ?
Venättä se viäntää. Saamieni tiedustelutietojen mukkaan...     ::)
  Miltähän kuulostaa venäjänkielinen  läähätys   ;D