Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ?
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpg
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpgOnhan sitä täälläkin palstalla näitä janttereita, jotka aina ihannoi noit venäläisii naisii, että miten on kauniita ja paremmin pukeutuvia yms ylisanoja enemmän kuin me suomalaiset rumat ja persjalkaset, femakko kanssasisaret Mun mielest joku Venäjä ja Romania käytännössä ihan sama asia, et sieltä vaan assalta hakemaan näitä kauniita ja hyväkäytöksisiä, siel niitä pyörii hyvilla keleillä käsi ojossa niin, et enimpiä saa pois potkia
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 14.03.11 - klo:10:33Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpgOnhan sitä täälläkin palstalla näitä janttereita, jotka aina ihannoi noit venäläisii naisii, että miten on kauniita ja paremmin pukeutuvia yms ylisanoja enemmän kuin me suomalaiset rumat ja persjalkaset, femakko kanssasisaret Mun mielest joku Venäjä ja Romania käytännössä ihan sama asia, et sieltä vaan assalta hakemaan näitä kauniita ja hyväkäytöksisiä, siel niitä pyörii hyvilla keleillä käsi ojossa niin, et enimpiä saa pois potkia No kyl neukkumimmit ja virolaiset aina sawålaxit hakkaa... lajissa ku lajissa
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:10:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 14.03.11 - klo:10:33Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpgOnhan sitä täälläkin palstalla näitä janttereita, jotka aina ihannoi noit venäläisii naisii, että miten on kauniita ja paremmin pukeutuvia yms ylisanoja enemmän kuin me suomalaiset rumat ja persjalkaset, femakko kanssasisaret Mun mielest joku Venäjä ja Romania käytännössä ihan sama asia, et sieltä vaan assalta hakemaan näitä kauniita ja hyväkäytöksisiä, siel niitä pyörii hyvilla keleillä käsi ojossa niin, et enimpiä saa pois potkia No kyl neukkumimmit ja virolaiset aina sawålaxit hakkaa... lajissa ku lajissa Ai sulla on noista kaikista sit varmaan omahohtaisia kokemuksia. Meikäläinen ei oo viittiny kahteen ensimmäiseen sotkeentua.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 14.03.11 - klo:11:17Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:10:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 14.03.11 - klo:10:33Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpgOnhan sitä täälläkin palstalla näitä janttereita, jotka aina ihannoi noit venäläisii naisii, että miten on kauniita ja paremmin pukeutuvia yms ylisanoja enemmän kuin me suomalaiset rumat ja persjalkaset, femakko kanssasisaret Mun mielest joku Venäjä ja Romania käytännössä ihan sama asia, et sieltä vaan assalta hakemaan näitä kauniita ja hyväkäytöksisiä, siel niitä pyörii hyvilla keleillä käsi ojossa niin, et enimpiä saa pois potkia No kyl neukkumimmit ja virolaiset aina sawålaxit hakkaa... lajissa ku lajissa Ai sulla on noista kaikista sit varmaan omahohtaisia kokemuksia. Meikäläinen ei oo viittiny kahteen ensimmäiseen sotkeentua. On kyllä... kukin taaplaa tavallaan
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:11:34Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 14.03.11 - klo:11:17Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:10:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 14.03.11 - klo:10:33Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpgOnhan sitä täälläkin palstalla näitä janttereita, jotka aina ihannoi noit venäläisii naisii, että miten on kauniita ja paremmin pukeutuvia yms ylisanoja enemmän kuin me suomalaiset rumat ja persjalkaset, femakko kanssasisaret Mun mielest joku Venäjä ja Romania käytännössä ihan sama asia, et sieltä vaan assalta hakemaan näitä kauniita ja hyväkäytöksisiä, siel niitä pyörii hyvilla keleillä käsi ojossa niin, et enimpiä saa pois potkia No kyl neukkumimmit ja virolaiset aina sawålaxit hakkaa... lajissa ku lajissa Ai sulla on noista kaikista sit varmaan omahohtaisia kokemuksia. Meikäläinen ei oo viittiny kahteen ensimmäiseen sotkeentua. On kyllä... kukin taaplaa tavallaan Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä joo,,,
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 14.03.11 - klo:11:38Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:11:34Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 14.03.11 - klo:11:17Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:10:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 14.03.11 - klo:10:33Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpgOnhan sitä täälläkin palstalla näitä janttereita, jotka aina ihannoi noit venäläisii naisii, että miten on kauniita ja paremmin pukeutuvia yms ylisanoja enemmän kuin me suomalaiset rumat ja persjalkaset, femakko kanssasisaret Mun mielest joku Venäjä ja Romania käytännössä ihan sama asia, et sieltä vaan assalta hakemaan näitä kauniita ja hyväkäytöksisiä, siel niitä pyörii hyvilla keleillä käsi ojossa niin, et enimpiä saa pois potkia No kyl neukkumimmit ja virolaiset aina sawålaxit hakkaa... lajissa ku lajissa Ai sulla on noista kaikista sit varmaan omahohtaisia kokemuksia. Meikäläinen ei oo viittiny kahteen ensimmäiseen sotkeentua. On kyllä... kukin taaplaa tavallaan Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä joo,,, ...ja mä molemmista... ei kande olla kranttu
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:11:39Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 14.03.11 - klo:11:38Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:11:34Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 14.03.11 - klo:11:17Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:10:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 14.03.11 - klo:10:33Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 14.03.11 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 14.03.11 - klo:10:04Jostakin kumman syystä romanialaiset naiset eivät vastaa naisihannettani. Minä-Ittelle suureen puutteeseen kelpaa tietenkin romanialaisetkin Kerropa nyt tässä kaikille, millainen sinun naisihanteesi on ? Enhän tietenkään kaikkea voi kertoa, ainakaan julkisesti, mutta tällaisia en ole etsimässä:http://www.ess.fi/upload/image/2009/11/13/kerjalai1237215.jpgOnhan sitä täälläkin palstalla näitä janttereita, jotka aina ihannoi noit venäläisii naisii, että miten on kauniita ja paremmin pukeutuvia yms ylisanoja enemmän kuin me suomalaiset rumat ja persjalkaset, femakko kanssasisaret Mun mielest joku Venäjä ja Romania käytännössä ihan sama asia, et sieltä vaan assalta hakemaan näitä kauniita ja hyväkäytöksisiä, siel niitä pyörii hyvilla keleillä käsi ojossa niin, et enimpiä saa pois potkia No kyl neukkumimmit ja virolaiset aina sawålaxit hakkaa... lajissa ku lajissa Ai sulla on noista kaikista sit varmaan omahohtaisia kokemuksia. Meikäläinen ei oo viittiny kahteen ensimmäiseen sotkeentua. On kyllä... kukin taaplaa tavallaan Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä joo,,, ...ja mä molemmista... ei kande olla kranttu Joku voi tykätä isästäkin