En ole kyllä huomannu, yleensä se tulee vain ensimmäisellä käynnistyskerralla asennuksen jälkeen.
Joo, aina kun aukaisee, tarjoo'hae keskuskoneelta uuden tilan tiedot', ei miulla ainakaan ole varaa joka kerta uutta tilaa ostaa, kun elmerin aukaisen .
Lainaus käyttäjältä: KT - 07.03.08 - klo:18:48En ole kyllä huomannu, yleensä se tulee vain ensimmäisellä käynnistyskerralla asennuksen jälkeen.nykyään kun eivät enää lähetä päivityslevyjä niin latasin päivityksen tuossa muutama viikko sitten. muutaman kerran viikossa tarvitsee ja jokaisella kerralla tulee tuo sama ilmoitus. onko kenties joku bugi vai pitääkö kuitata pois jostain? onkohan microsoft tehnyt tuon ohjelmiston?
Mulla muuten sellainen ongelma tuossa että korvamerkkitilaus ei onnistu.Eli alkukorvanumeroa ei pysty kirjoittamaan ja tilaus ei silloin onnistu.Syytä ei tuessakaan saatu selville.Onko muilla tullut vastaan moista.Ohjelman olen uudelleenasentanut ja kakkia systeemejä kokeillut mutta ei.
Lainaus käyttäjältä: Leinoranta - 07.03.08 - klo:19:37Joo, aina kun aukaisee, tarjoo'hae keskuskoneelta uuden tilan tiedot', ei miulla ainakaan ole varaa joka kerta uutta tilaa ostaa, kun elmerin aukaisen .Ethän ole vain asentanu winelmeristä neuvoja versiota ?
Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 15.03.08 - klo:09:06Mulla muuten sellainen ongelma tuossa että korvamerkkitilaus ei onnistu.Eli alkukorvanumeroa ei pysty kirjoittamaan ja tilaus ei silloin onnistu.Syytä ei tuessakaan saatu selville.Onko muilla tullut vastaan moista.Ohjelman olen uudelleenasentanut ja kakkia systeemejä kokeillut mutta ei.Kokeileppas kirjoittaa alkukorva sille tarkoitettuun paikkaan vaikka siihen ei numeroita näkyviin tulekaan. Tallenna. Korvamerkkitilaus pitäisi näkyä ihan ok lähettämättömät -välilehdellä. Jos ei onnistu, poista lähettämätön tilaus. Käyttis lienee Vista?