Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe WinElmer 1.65  (Luettu 4989 kertaa)

Laki Luuk

  • Vieras
WinElmer 1.65
mistä löytyy asetus millä häipyy käynnistyksen yhteydessä tuleva uutta-ikkuna? kertoo versiomuutoksista mutta kyllä yhden kerran lukeminenkin riittää eikä siinä niin hienoja muutoksia ole tullut että joka kerta pitää niitä toistaa. onko muilla tätä ilmiötä ohjelmassa?

KT

  • Vieras
Vs: WinElmer 1.65
En ole kyllä huomannu, yleensä se tulee vain ensimmäisellä käynnistyskerralla asennuksen jälkeen.

Leinoranta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27
Vs: WinElmer 1.65
Joo, aina kun aukaisee, tarjoo'hae keskuskoneelta uuden tilan tiedot', ei miulla ainakaan ole varaa joka kerta uutta tilaa ostaa, kun elmerin aukaisen :D.

Laki Luuk

  • Vieras
Vs: WinElmer 1.65
En ole kyllä huomannu, yleensä se tulee vain ensimmäisellä käynnistyskerralla asennuksen jälkeen.


nykyään kun eivät enää lähetä päivityslevyjä niin latasin päivityksen tuossa muutama viikko sitten. muutaman kerran viikossa tarvitsee ja jokaisella kerralla tulee tuo sama ilmoitus. onko kenties joku bugi vai pitääkö kuitata pois jostain? onkohan microsoft tehnyt tuon ohjelmiston?

KT

  • Vieras
Vs: WinElmer 1.65
Joo, aina kun aukaisee, tarjoo'hae keskuskoneelta uuden tilan tiedot', ei miulla ainakaan ole varaa joka kerta uutta tilaa ostaa, kun elmerin aukaisen :D.
Ethän ole vain asentanu winelmeristä neuvoja versiota ?

KT

  • Vieras
Vs: WinElmer 1.65
En ole kyllä huomannu, yleensä se tulee vain ensimmäisellä käynnistyskerralla asennuksen jälkeen.


nykyään kun eivät enää lähetä päivityslevyjä niin latasin päivityksen tuossa muutama viikko sitten. muutaman kerran viikossa tarvitsee ja jokaisella kerralla tulee tuo sama ilmoitus. onko kenties joku bugi vai pitääkö kuitata pois jostain? onkohan microsoft tehnyt tuon ohjelmiston?

Soitappa tuonne tukinumeroon 020 747 2301, niin jospa osaisivat neuvoa.

Maitopoika

  • Vieras
Vs: WinElmer 1.65
Mulla muuten sellainen ongelma tuossa että korvamerkkitilaus ei onnistu.Eli alkukorvanumeroa ei pysty kirjoittamaan ja tilaus ei silloin onnistu.Syytä ei tuessakaan saatu selville.Onko muilla tullut vastaan moista.Ohjelman olen uudelleenasentanut ja kakkia systeemejä kokeillut mutta ei.

KT

  • Vieras
Vs: WinElmer 1.65
Mulla muuten sellainen ongelma tuossa että korvamerkkitilaus ei onnistu.Eli alkukorvanumeroa ei pysty kirjoittamaan ja tilaus ei silloin onnistu.Syytä ei tuessakaan saatu selville.Onko muilla tullut vastaan moista.Ohjelman olen uudelleenasentanut ja kakkia systeemejä kokeillut mutta ei.

Tuntuu tyhmältä kysyä, kun olet kerta tukeenkin soittanu: olethan valinnut oikean vaihtoehdon korvanumerolle, eli valitse itse numeron ?

Wyatt Earp

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: WinElmer 1.65
Mulla muuten sellainen ongelma tuossa että korvamerkkitilaus ei onnistu.Eli alkukorvanumeroa ei pysty kirjoittamaan ja tilaus ei silloin onnistu.Syytä ei tuessakaan saatu selville.Onko muilla tullut vastaan moista.Ohjelman olen uudelleenasentanut ja kakkia systeemejä kokeillut mutta ei.

Kokeileppas kirjoittaa alkukorva sille tarkoitettuun paikkaan vaikka siihen ei numeroita näkyviin tulekaan. Tallenna. Korvamerkkitilaus pitäisi näkyä ihan ok lähettämättömät -välilehdellä. Jos ei onnistu, poista lähettämätön tilaus. Käyttis lienee Vista?

Leinoranta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27
Vs: WinElmer 1.65
Joo, aina kun aukaisee, tarjoo'hae keskuskoneelta uuden tilan tiedot', ei miulla ainakaan ole varaa joka kerta uutta tilaa ostaa, kun elmerin aukaisen :D.
Ethän ole vain asentanu winelmeristä neuvoja versiota ?
Vamaankin, luonteeltani ainakin olen sellainen toisia neuvova henkilö, pyysivät eli ei :D

Maitopoika

  • Vieras
Vs: WinElmer 1.65
Mulla muuten sellainen ongelma tuossa että korvamerkkitilaus ei onnistu.Eli alkukorvanumeroa ei pysty kirjoittamaan ja tilaus ei silloin onnistu.Syytä ei tuessakaan saatu selville.Onko muilla tullut vastaan moista.Ohjelman olen uudelleenasentanut ja kakkia systeemejä kokeillut mutta ei.

Kokeileppas kirjoittaa alkukorva sille tarkoitettuun paikkaan vaikka siihen ei numeroita näkyviin tulekaan. Tallenna. Korvamerkkitilaus pitäisi näkyä ihan ok lähettämättömät -välilehdellä. Jos ei onnistu, poista lähettämätön tilaus. Käyttis lienee Vista?
Kuten mainitsin kaikki vaihtoehdot on kokeiltu,kursori vain ei näy siinä alkukorvanumeropalkissa.määräpalkissa sitten näkyy.Nyt kokeilin tuota neuvomaasi systeemiä ja jumankekka SEHÄN NÄKÖJÄÄN TALLENTUU.Käyttis on muuten XP home jotain.XP professionalilla tuota ongelmaa ei ole sekin on toisella koneella kokeiltu.Kiitoksia neuvosta ja pitää ilmeisesti laskentakeskuksenkin pojille vinkata asiasta.