Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fukushima poks !  (Luettu 12923 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Fukushima poks !
Ja uutisissa sanottiin, jotta Suomalaisista apteekeista on jo paikkapaikoin loppunu jodi tabletit. Voi tätä kansaa, voi tätä kansaa...  :D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

jeep

• Vieras
Ja uutisissa sanottiin, jotta Suomalaisista apteekeista on jo paikkapaikoin loppunu jodi tabletit. Voi tätä kansaa, voi tätä kansaa...  :D
Kannatta vielä laittaa sadetakki päälle ja käydä riipimässä metsästä kuusen oksia, niillä kuusen oksilla voi sitten huiskia ydinlaskeumassa sataneita hiutaleita pois siitä sadetakista. Helppo ja halpa tapa välttää ydinsaastetta :D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Mun mielestä toi jodin loppuminen kuvastaa sitä miten heikosti kansa on sisäistänyt radioaktiivisen uhan torjumisen. Siis se uhka tuli aikoinaan Neuvostoliitosta muttei siihen ehkä monikaan uskonut....toisin kuin nykyään moni pitää uhkana omaa ydinvoimaamme  muttei osaa siihen varautua.....

Toi jodi on siis kaikkein helpoin ja halvin keino varautua mahdollisen ydinlaskeuman aiheuttamiin ongelmiin....

Viimeksi muokattu: 12.03.11 - klo:16:20 kirjoittanut Luomujussi

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
No sitä ei varmaan kukaan väitä, mutta se että tarvitaanko sitä täällä Suomessa juuri nyt, tällä hetkellä, onkin aivan eri asia. Vrt. Maanjäristyksen sattuessa Japanissa menisin seisomaan ulos, ettei vaan talo romahtaisi selkään täällä Suomessa.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Sepedeus

• Vieras
Kannatta vielä laittaa sadetakki päälle ja käydä riipimässä metsästä kuusen oksia, niillä kuusen oksilla voi sitten huiskia ydinlaskeumassa sataneita hiutaleita pois siitä sadetakista. Helppo ja halpa tapa välttää ydinsaastetta :D

Haluaisiko joku ostaa tälläisen väestösuojan ilmasuodattimen ja pumpun. Sen kun laittaa perunakellariin ,niin sinne voi piiloutua laskeumalta. Mulla olis yksi käyttämätön sellainen. Aivan tehtaan paketissa.  ;D

sorkkis

• Vieras
Sysmässä maa oli liikkunut sentin verran ylös ja alas . Ei jodotablettien ostajat välttämättä tyhmiä olekkaan .

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Haluaisiko joku ostaa tälläisen väestösuojan ilmasuodattimen ja pumpun. Sen kun laittaa perunakellariin ,niin sinne voi piiloutua laskeumalta. Mulla olis yksi käyttämätön sellainen. Aivan tehtaan paketissa.  ;D

Kerro nyt kenen valmistama ja miltä vuosikymmeneltä se sun laitteisto on kotoisin. Toi asia kiinnostaa mua siksi että noita myytiin aikoinaan Amerikassa ydinsodan pelossa. Jos et nyt taas valehtele ja toi kalusto on alkuperäiskunnossa niin sillä voi olla jopa keräilyarvoa.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Sysmässä maa oli liikkunut sentin verran ylös ja alas . Ei jodotablettien ostajat välttämättä tyhmiä olekkaan .
Joo ja sellastakin sattunut ihan ympäri Suomen, että kun aamulla heräät, tuntuu kuin pyörisi huone ympärillä  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

• Vieras

Kerro nyt kenen valmistama ja miltä vuosikymmeneltä se sun laitteisto on kotoisin. Toi asia kiinnostaa mua siksi että noita myytiin aikoinaan Amerikassa ydinsodan pelossa. Jos et nyt taas valehtele ja toi kalusto on alkuperäiskunnossa niin sillä voi olla jopa keräilyarvoa.

Tämä laitteisto on tarkoitettu juuri vaikka omakotitalon kellariin. Suodatin ja käsipumppu. Ei tarvitse virtaa, sillä eihän ydinsodan jälkeen ole virtaa. Väestösuojan puhallin,suodatin ja paineventtiili Temet Oy Jos oikein käsitin, niin vuodelta 80

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Muistan elävästi, kun koulussa opetettiin joskus ennen muinoin, että jos ydinlaskeuma tulee, pitää mennä luokassa pulpetin alle tai jos kirmailet luonnossa niin ojaan makaamaan, niinku aikuisten oikeesti siinä konkurssissa auttaisi  :D Joskus oon kyllä ojien pohjilla rymynnyt, mut en kyl ydinlaskeuman takia  ;D Onkohan ne jodi-tablettien hamstraajat nyt purkkeineen sitten siellä  ???  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

jeep

• Vieras

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
heh, onpa hyvä että on astiantuntijat täällä koolla! ei kuyin vain ulko kuori vähän herenny ketämästä typpikaasua ja siitä' levinnä!      just joo, vaikka kiinailmiö nin kun suojien sisällä nin mitään haittaa, enepi on pursialan kuivausuunin kaasuista;  karsinokeenejä jotka syöpi!

emo-heikki

• Vieras
No japanilaisilla on kokemusta, ne on saaneet pari ydinpommiakin niskaansa, siitä syntyy kato immuniteetti, kuten muistakin taudeista joita sairastaa, paitsi tietenkin tippuri, sille ei tule immuuniksi vaikka saisi sen kuinka monesti ????

sorkkis

• Vieras
No japanilaisilla on kokemusta, ne on saaneet pari ydinpommiakin niskaansa, siitä syntyy kato immuniteetti, kuten muistakin taudeista joita sairastaa, paitsi tietenkin tippuri, sille ei tule immuuniksi vaikka saisi sen kuinka monesti ????

Tippurista ja kupasta on siellä teilläpäin kokemusta , Sakut teille sellaisen lahjan toi .  :D

krest yanin

• Vieras