Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hiacen taru loppuu  (Luettu 5832 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Hiacen taru loppuu
Jaa että viimiset Hiasekaupat joutuu kohta tekemmään. Jos niitä ei pian saa...     :'(
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Hiacen taru loppuu
Nyt pitää tehdä kiireesti parintonnin sijoitus, ruosteiseen jaappanin rautaan, ennen kun hinnat nousee pilviin.  ;D Kaverilta ruostu koko takaluukun lukon helapaska irti, ja laitto lattaraudan pätkän puskurin välistä luukkua vasten. Katsastusmies tuumasi vaan, et lukkohan se on tuokin. Nää on niitä autoja millä ajetaan pakkelin ja popniittien avulla milj000000na.

Viimeksi muokattu: 09.03.11 - klo:17:54 kirjoittanut pötsjölööm

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
Vs: Hiacen taru loppuu
ja kuskataan miljuunia kiloja tavaroo paikasta toiseen ja halavalla!       ei siihen pysty kui ransetti!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Hiacen taru loppuu
Jo oli aikakin päästä eroon "helistäjästä".
Valtiolle näitä ei ole koskaan kelpuutettu ,vai oletteko nähneet esim poliisi käytössä helistäjää.
Kylällä eräs ukko osti uuden helistäjän ja meni tyämaalle jossa oli miehet kattoa tekemässä ne alkoivat huutelemaan että otit ilman maalia katon ,ukko ihmeltteli mitä ne piruilee ja pian hänellekin selvisi että kattoa ei oltu maalattu ollenkaan ulkopuolelta. :D
Kaikissa testeissä on helistäjä ollut peränpitäjänä lähinnä kehnojen ajoominaisuuksien takia.Myös kestäminen on niin ja näin esim moottorin joutuu avamaan aika varmasti 200 tuhannen paikeilla,kannen päälle alkaa valumaan öljyä aika huljakkaasti, ei auta kuin ottaa koko kansi auki,sama vika hiluksissa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Hiacen taru loppuu

Naapurin poika hiase miehiä vimpan päälle, tojossa vauhtiraidat pysty suuntaan...elegant, ja vielä egologinen valinta: hävitttää itse itsensä...

rookie

  • Vieras
Vs: Hiacen taru loppuu
Jo oli aikakin päästä eroon "helistäjästä".
Valtiolle näitä ei ole koskaan kelpuutettu ,vai oletteko nähneet esim poliisi käytössä helistäjää.
Kylällä eräs ukko osti uuden helistäjän ja meni tyämaalle jossa oli miehet kattoa tekemässä ne alkoivat huutelemaan että otit ilman maalia katon ,ukko ihmeltteli mitä ne piruilee ja pian hänellekin selvisi että kattoa ei oltu maalattu ollenkaan ulkopuolelta. :D
Kaikissa testeissä on helistäjä ollut peränpitäjänä lähinnä kehnojen ajoominaisuuksien takia.Myös kestäminen on niin ja näin esim moottorin joutuu avamaan aika varmasti 200 tuhannen paikeilla,kannen päälle alkaa valumaan öljyä aika huljakkaasti, ei auta kuin ottaa koko kansi auki,sama vika hiluksissa.

ja mikä kaikkein pahinta...tilat ahtaat niin ohjaamossa kuin tavaratilassa

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Hiacen taru loppuu
Jaa että viimiset Hiasekaupat joutuu kohta tekemmään. Jos niitä ei pian saa...     :'(

Ei hätää, haetaan Afriikasta takaisin jos täältä loppuu!  
Kuitenkin sitä ennen meillä riittää hiasseja vielä pitkään. Minkä muun merkkisiä  80-luvun pakuja tulee maanteillä vastaan yhtenään niinkuin hiasseja? Muita merkkejä ei tule ollenkaan. Siinä on vissi laadun merkki.  Puoli miljoonaa kilometriä hiasselle on vasta alkua.

Viimeksi muokattu: 10.03.11 - klo:10:38 kirjoittanut landehande

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hiacen taru loppuu
Kyllä tätä on odoteltukkin ...

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Hiacen taru loppuu
Mitähän se hiace oikein tarkoittaa  Hi ace "huippu ässä"  :P
Trans it  "kuljeta tällä" "lasti tänne"   ::)
Tuo hiacen nimikin on jotenkin harhaanjohtava.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Hiacen taru loppuu
Aina kun hiassesta puhutaan, niin jostakin alkaa kuulua kateellisten horinaa!

ose

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 43
Vs: Hiacen taru loppuu
Lyhyt -84 Hiace on kyllä niitä kamalimpia ajettavia mitä kohdalle on sattunut. Tasasellakaan ei voinut olla varma milloin perä irtoo, soralla aivan arvaamaton. Skoda 110 S oli samaa sarjaa. Koneen lämpöjen kanssa oli ongelmia useamman kerran. Kuskinpenkki meni läpi pellistä ja muutenkin ruostui käsiin. Ohjaamo on mitoitettu vielä pienemmälle (169 cm) kuin minä. Leveyttä ei kolmelle aikamiehelle alkuunkaan.
Ducatossa on tilaa ja ajo-ominaisuuksia, kannattaa kokeilla, yllättyy. 2,5 D Sofim on myös kova moottori, sitä ei ajamalla loppuun saa. Joku vääntää tosta vuosimallista kohta jotain, niin Ducato on vuotta vanhemoi!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Hiacen taru loppuu
Lyhyt -84 Hiace on kyllä niitä kamalimpia ajettavia mitä kohdalle on sattunut. Tasasellakaan ei voinut olla varma milloin perä irtoo, soralla aivan arvaamaton. Skoda 110 S oli samaa sarjaa. Koneen lämpöjen kanssa oli ongelmia useamman kerran. Kuskinpenkki meni läpi pellistä ja muutenkin ruostui käsiin. Ohjaamo on mitoitettu vielä pienemmälle (169 cm) kuin minä. Leveyttä ei kolmelle aikamiehelle alkuunkaan.
Ducatossa on tilaa ja ajo-ominaisuuksia, kannattaa kokeilla, yllättyy. 2,5 D Sofim on myös kova moottori, sitä ei ajamalla loppuun saa. Joku vääntää tosta vuosimallista kohta jotain, niin Ducato on vuotta vanhemoi!
Edellisestä yksilötapauksesta huolimatta vanhatkin hiasset ovat ahkerassa käytössä maanteillä. Vanhat Ducatot ovat hävinneet jo aikoja sitten prässiin ja uudemmatkin.  Kaikista vanhimmat  hiasset kelpaavat vielä kovempaan ajoon afrikkalaisiksi taksesiksi.  Vaikkei Suomen polliisi olekkaan käyttänyt tojotaa, niin kun katsoo kehitysapuhommia, niin muuta autoa siellä ei juuri näe kuin tojotia. Ankariin olosuhteisiin tarvitaan luotettavat menopelit. Nykyiset viiatti-, sitikka-, pösöpakut ovat sellaisia häiriönpesiä, ettei niihin kannata sortua jos pitää liikkua ja palata reissulta kotia.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hiacen taru loppuu
Mitähän se hiace oikein tarkoittaa  Hi ace "huippu ässä"  :P
Trans it  "kuljeta tällä" "lasti tänne"   ::)
Tuo hiacen nimikin on jotenkin harhaanjohtava.

Lausutaan Suomeksi "Haisee"  ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Hiacen taru loppuu
Mitähän se hiace oikein tarkoittaa  Hi ace "huippu ässä"  :P
Trans it  "kuljeta tällä" "lasti tänne"   ::)
Tuo hiacen nimikin on jotenkin harhaanjohtava.

Lausutaan Suomeksi "Haisee"  ;D
Karvaooppelis haisee!  ;D