Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vakkuutustouhuja  (Luettu 11220 kertaa)

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Vakkuutustouhuja
Tämä ei liity maatilavakuutuksiin, mutta yhtiöihin kyllä. Muutamia vuosia sitten sattui minulle työtapaturma rakennuksella. Rakennuttajan vakuutuksaet olivat pohjolassa. Alkuun korvaukset tulivat ok, mutta sitten stoppasi. Alkoivat kysellä maatalouden tuloja ym. Mitä helkkaria maaataloustulo kuuluu palkkatyön tapaturmiin? Aloin kysellä rahojeni perään, niin sain selville, että voivat vitkuttaa maksuja puoli vuotta ilman korkoja. Kävin myelin sivuilla ja löysin päivärahalaskurin. Näppäilin summat sisään, ja kas tulos napsahti sekunnissa. Aikanaan sitten sain rahani pohjolasta puolen vuoden odottelun jälkeen, ja summa oli prikulleen sama kuin laskurin antama. Että näin palvalu pelaa. ??? ??? ???

Aron Viestitin

  • Vieras
Vs: Vakkuutustouhuja
Kannattaa näköjään tarkistaa vakuutusyhtiönkin laskut. Huomasin että mulla oli auton kaskossa liian pienet bonukset. Koko tarina blogissa http://viestitin.blogspot.com/2011/12/tarkkana-laskujen-kanssa.html

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Vakkuutustouhuja
if vakuutus oli  meijät sanottiin irti kannattamattomina asiakkaina. olis otettu uudestaan mutta eri ehdoilla. *****unnuin muutin lähivakuutukseen olin monta vuotta sitten viime talvena pohjola teki tarjouksen muutettiin sinne oli edullisin.Asiakas suhde on pelannut kun laskut on maksettu enkä korvauksia ole hakenut. :)

Fuller

  • Vieras
Vs: Vakkuutustouhuja
JF yhtiöstä on ainakin rehuporukat saaneet hyvää palvelua :D :P :P

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Vakkuutustouhuja
JF yhtiöstä on ainakin rehuporukat saaneet hyvää palvelua :D :P :P

Kun hankkii koneita rahoitussopimuksella, ei tarvii miettiä vakuutusasioita ollenkaan, kone vain haetaan pois jos huonosti sattuu.....

oma

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Vakkuutustouhuja
Unohtakaa tapiolat ja pohjolat,tarjoavat omaetua ja bonusta.Maksuhin ne on pantu,niinkuin s-bonus.Jos haluatte oikeuden mukaisen yhtiön,joka ei kuseta ja petä asiakasta on pohjantähti.Sieltä lötyy parhaat korvausehdot.

Fuller

  • Vieras
Vs: Vakkuutustouhuja
Naapuri taisteli lujaa Pohjantähden kanssa kun tulipalo teki tuhojaan. Jokaisella yhtiöllä omat käytännöt korvauksissa.
Positiivista korvauskäytäntö olen kuullut Fenniasta, mene ja tideä kun ei mitään kokemusta.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Vakkuutustouhuja
Emännän autovahingon kanssa yritti IF:n vahinkokäsittelijä kusettaa. Oli ulkopuolisen tekemä vahinko, veljen taloyhtiön isännöitsijä peruutti taloyhtiön pihassa takaovea alaosasta ruttuun. Kerkesin kysyä maalarilta paljonko vahongon korjaaminen tekisi, eli n. 400. Isännöitsijä halus kuitenkin hoitaa asian IF:n kautta. No aikanaan soitti käsittelijä minulle ja aikansa jauhettuaan tarjoaa 300 kertakorvausta. Kysyin että kuinka arvelitte korjata, meinaan kun halvin varaosaovi jo maksaa 250€ ? No siihen alkoi kakistella että oli unohtunut lisätä vahinkolaskuriin varaosaoven hinta, tarjosi sitten 500. Sanoin sitten jo kyrsiintyneenä että maksatte kertakorvauksena 800 tai auto lähtee Laakkosen peltikorjaamolle. Tämäpä sitten hänelle kävikin...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

deerho

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Vakkuutustouhuja
Olen myös sitä mieltä, että kun vertaatte hintoja, niin muistakaa kuka korvaa ja mitä. Minulla on sattunut vahinkoja ja yksi iso tulipalo.....eikä korvausten suhteen mitään valittamista Lähivakuutuksesta. Sieltä tulee ne korvaukset, mitä kuuluu mukisematta, eikä muutamista euroistakaan tarvii tapella. Minuakin Pohjolan miehet pommittaa pankin suunnalta, mutta sanoin heillekkin, että maksujen pitää olla huomattavasti pienemmät, että vaihdan. On varma, että Pohjolat, Iffit ja Tapiolat ei korvaa yhtä hyvin, kuin Lähivakuutus. (Pohjantähti on varmasti toinen hyvä maatilavakuuttaja)

Pehtoori

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 86
Vs: Vakkuutustouhuja
Niin, " korvaukset tulee mukisematta mitä kuuluu".
Mutta tiedättekö mitä toisen yhtiön vakuutuksen kuuluu korvata?
Esim. yhtiöhän ilmoitaa teille että vuotovahingoissa putkiston iän kuuluu vaikuttaa korvausta vähentävästi, niin olette sitä mieltä itse että no niinhän sen kuuluukin vaikuttaa ja olette korvaukseen tyytyväisiä.
On kuitenkin sellaisiakin yhtiöitä jossa putkiston ikä ei vaikuta rakenteiden korvaukseen.

Että silleen.

pate

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53
Vs: Vakkuutustouhuja
Pohjola halvin parin vuoden takaa. Korvausten kanssa ei mitään ongelmia, korvasivat vastaavan konevahingon mikä jäi Lähivakuutukselta korvaamatta. Lähivakuutus täälläpäin ratsastaa hyvänä korvaajana kunhan on kysymys lillukanvarsikorvauksista

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Vakkuutustouhuja
Kun vain sais kii jonkun sieltä pohjolasta... Tuohon uusimpaan valtuun tuli se arvo vakuutus ja tänään tuli kilvet postis ja paperit ne oli ok, mut sielä mukana tullees pohjolan paperis oli jotain häslinkiä, oon yrittäny sinne soitella, mutta sieltähän vastaa se ropotti vanhan muorin äänellä ja ilmoittaa, että oot jonos ja jos haluat jättää soittopyynnön, niin paina nollaa, sen jälkeen kertaa numeron, mutta kukaan ei soita takas :o Vähä samaa rataa, kuin joskus kymmenkunta vuotta sitten samasta yhtiöstä mulle soitti joku nainen ja siitä ei päässyt eroon muuten, kuin lupaamalla sille treffit, että saa tulla tekemään mailmaa mullistavan tarjouksen, mutta ei ole vielä näkyny eikä kuulunu, vaikka meillä oli tarkka aika, koska tulee paikalle. Ei mitenkään luottamusta herättävää toimintaa, että jos jotain sattuiskin, kun pelkkä vakuutusten teko on noin kiventakana. Ei voi muuta kuin toivoa, että tämä neljä vuotta menis ilman mitään hankaluuksia, saa sitten laittaa koneen vakuutkseen.

Naturalis

  • Vieras

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Vakkuutustouhuja
No nii sillälailla :( mitäs varteenotettavia kilpailijoita niitä nyt sitten enää on maatilapuolella?   Jus vaihdoin tapiolasta lähiin kun oli parempi tarjous, pieleen tais mennä sekin sitten  :-\

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Vakkuutustouhuja
Jaahas. Kolmisen kuukautta sitten kilpailutin vakuutukset, mukana oli mm. lähivakuutus, mutta jäin lopulta pohjantähteen vaikkei se mun koton irtoamista kovannutkaan. Tänään sitten soittivat lähivakuutuksesta ja kauppasivat josko edustaja tulisi tekemään tilakäynnin, kartoituksen ja ylivoimaisen tarjouksen... Eli aktiivisesti uusi finanssitavaratalo lähtee liikkeelle...
Nothing is Something Worth Doing