Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TEMPO-lautasmuokkain vm.2001...kokemuksia????  (Luettu 9447 kertaa)

maajulli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
 Tervehdys!

Tuollainen Tempo olisi myynnissä:

http://www.mascus.com/product_card.asp?br=Tempo&catn=Agriculture&page=1&location=FI&prodid={3F5A4A25-7DD2-4F14-94D6-D565102AEEFD}

Menisikö kohtuukäytössä? Eli tarkoitus olisi keväisin äestää pelto ensin kerran lautasmuokkarilla, ja sen jälkeen joustopiikkiäkeellä kerran päälle.

Onko kokemuksia Temposta?

Hasse

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: TEMPO-lautasmuokkain vm.2001...kokemuksia????
Tuo on lautasäes mihin on lisätty varpajyrä,ei siis tarkotettu matalamuokkaukseen.
Mulla on samanlainen perusäes,ja olen itse lisänyt taakse vielä yhden lautasakselin jotta tulee tasasempi jälki,eli samaa idea kun kuvassa olevassa.Kun taakse lisätään painoa tulee äkeestä tosi takapainoinen maantiellä.
Pelolla toimii niin kun lautasäkeet yleensä ja on mulla kestänyt suht hyvin, pientä hitsausta ja muutaman lautasen rikkooutumisen olen joutunut kärsimään 12vuoden aikana.
Belarus 505,805,820,1025,t150,DT-75
Major manuel, NH 120

maajulli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuo on lautasäes mihin on lisätty varpajyrä,ei siis tarkotettu matalamuokkaukseen.
Mulla on samanlainen perusäes,ja olen itse lisänyt taakse vielä yhden lautasakselin jotta tulee tasasempi jälki,eli samaa idea kun kuvassa olevassa.Kun taakse lisätään painoa tulee äkeestä tosi takapainoinen maantiellä.
Pelolla toimii niin kun lautasäkeet yleensä ja on mulla kestänyt suht hyvin, pientä hitsausta ja muutaman lautasen rikkooutumisen olen joutunut kärsimään 12vuoden aikana.

Oletko tehnyt kevennettyä muokkausta tuolla, eli sopiiko aurattomaan viljelyyn??

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Jos toi on vuodelta 2001, ei härveli oo muuttunu kymmenes vuodes miksikään. Mun henkilökohtainen mielipiteeni on, että kerrassaan hirvee kapistus yhtään mihinkään käyttöön. (Laitteessa ei muuten yhtä ainutta pystysaumaa rungossa) En nyt muista kummalle, mutta toiselle puolelle kuitenkin jättää hirveen multavallin. Ja jos vähänkään pehmeetä, haukkaa kokoonsa nähden tarpeettoman paljon tehoa. Pyörät liian pienet, jos sattuu tulla hätä, että pitäs saada kevenemään. Kiikkulauta ilman tota varpajyrääkin. Ei kai tota ajamalla rikki saa, mutta en mä kestävyyttä moitikaan.
tethering holes to their concave windings

Hasse

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
KJL;lle tiedoksi että tossa härvelissä on monta säätömahdollisuutta,ja vatii hieman kärsivällisyyttä jotta saa mieleiseksi.Sen kauhean maavallin saa halutaessa joko oikealle,vasemalle tai keskelle.Saa sen äestämään niinkin että ei jää silmällä havaittavaa vallia,sivuille jää aina kyllä lautasten jättämät pienet ojat.

Tänä vuonna onnasi ruis erittäin hyvin ja käytin tätä jotta sain oljet piilotettua pistän kuvan jossain vaiheessa.Tämä on kyllä mun mielestä syysmuokkaukseen.
Major manuel, NH 120

Hasse

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
http://kuvablogi.com/nayta/761359/
Tempolla kahteenkertaan ajettu erittäin runsasolkinen ruislohko,kuvattu 11,11 07
Major manuel, NH 120

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
KJL;lle tiedoksi että tossa härvelissä on monta säätömahdollisuutta,ja vatii hieman kärsivällisyyttä jotta saa mieleiseksi.Sen kauhean maavallin saa halutaessa joko oikealle,vasemalle tai keskelle.Saa sen äestämään niinkin että ei jää silmällä havaittavaa vallia,sivuille jää aina kyllä lautasten jättämät pienet ojat.

Tänä vuonna onnasi ruis erittäin hyvin ja käytin tätä jotta sain oljet piilotettua pistän kuvan jossain vaiheessa.Tämä on kyllä mun mielestä syysmuokkaukseen.

Ihan hyvältä näytti ilman valleja eikä reunakolotkaan mitään ojia näyttäny olevan.
tethering holes to their concave windings

Hasse

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Osui säädöt suhtkoht kohalleen,tuli vielä ajettua kuvan lohkon ilman kolmatta lautasakselia,en viittinyt sirtää kulttivaattorista.
Veturina oli takavetoturbobelarus joten molemmat neuvostoaikaset iältään.Löpöä kului niin vähän että ei kukaan kuitenkaan uskois.
Major manuel, NH 120

Teroman

Tempossa jokin jousitus ?

Mutta EI kulman säätöö ?????????????????

Tehdäänkö nuot Wenäjällä
 :'(

D-Tune

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
osta samantien mukta 10 metrinen poois, White merkkinen

Teroman

White Tempo

Mikä se on

Onko kuvaa ???????????????
 :'( :'(