suunta on oikea. Kyllä kuukauden kokemuksella voi sanoa ettei kenenkään pitäisi sekaantua autopowr:n, vt sensijaan pelaa kuin unelma.
Aika karu mielipide. Voisit vielä tarkemmin eritellä mielipidettäsi.
tunteja minulla kertynyt 60, vikoja sinä aikana (tai ennen tilalle tuontia pyynnöstä korjattuja.
-kampiakselin stefa
-yksi askelmoottori vaihdettu (toinen heittää koko ajan vikakoodia, toimii välillä)
-polttoainepuolen paineesta heittää jatkuvasti herjaa kuormittaessa
-Vaihteiston jäähdytyspumppu.
-jarrujen paineventtiili (jarrut laahasi, keitti öljyt)
-hehku
Eli, moottori lastutettu, joskus vai vieläkin ? Jäähdytys ei riittävä jossain vaiheessa ( tehonnosto ? ), lämmönvaihdin siirtää moottorin lämpöä voimansiirtoon, ylikuumeneminen, likaiset peräöljyt ja vaihtamattomat suodattimet. Hitsattu joskus ? Saatu elektroniikka sekaisin, lastusta saa hehkun merkkivalon palamaan, viallinen lastu, tai lastutus yleensä jossain vaiheessa, ei vika välttämättä hehkussa. Moottorinohjaus sotkettu ja ehkä BCU: kin. Liian isoja sulakkeita käytössä, sekin saanee kunnolla häiriöitä. Syyt ei aina välttämättä traktorissa, ylensuuressa tehonahneudessa ja huollon laiminlyönnissä edellisellä omistajalla. Muistaakseni Realistin koneella ei ajettu kuin vasta yli 4000 h ?