Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kun persut voettaa  (Luettu 6848 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: kun persut voettaa
ja aurinko paesto ja kalajaa oli riittävästi...? Vaen oespa ollu melekeen nollakeli ja sattaa tihhuutanu, sitte ruosteiset rautalankakerät oes raapinu käsivarret verille ja lanka menny ehtimisseen poekki. Ja sitä kun oesi viikonkaa enshättään teheny... oe onnea
Elämä on parasta kometiijjaa

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: kun persut voettaa
ja aurinko paesto ja kalajaa oli riittävästi...? Vaen oespa ollu melekeen nollakeli ja sattaa tihhuutanu, sitte ruosteiset rautalankakerät oes raapinu käsivarret verille ja lanka menny ehtimisseen poekki. Ja sitä kun oesi viikonkaa enshättään teheny... oe onnea

 Aurinko paistoi, välillä tuli vettä ja sääsket kiusasi. Tarjoilu pelasi ja kohdeltiin ihmisiksi.  :) Loman tarkoitus lienee päästä irti omista arjen kuvioista. Jotkut tekee sen aurinkorannalla, toiset purjehtimalla, mä kokeilin heinätöitä - toimi mainiosti. Jos olisi ollut nollakeli ja niemessä kylmä niin mitä väliä, kilpaileehan toiset kusiaispesässäistumisessakin ihan vapaaehtoisesti. ;D
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kun persut voettaa
Ahä! Sepenhän piti hyökätä jo puolustusasemiin, kun Heino kertoe tulevasta elämisenautuuvesta. Eihän se Heino vielä kaekkija hyvvyyksijä kertonu, että jospa ite Sepe jatkaa listaa. Tiijä vaekka...?

  Ainut hyvä mitä Persut antaa, on se että kepu lähtee oppositioon. Toivottavasti Soini hoitaa sen oikein, antaa kokkareille ja demareille periksi ja kepua vähän höykyyttää.  ;D

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: kun persut voettaa
Taustapeili    Tuulilasi  Autoliitto  Volvolandia....
Joutsan kela vuosi stefaa piti vaihtaa kun  REUHKA hatun kaa tehtiin BM volovo kaupat..
Isännät poltti sikkaarit ja kahveen kaa saatiin renaultti konjakkia..
Wetterin pää omistja oli silloin rukalla  luultavasti täyttänyt  142 mallisen  autonsa.
Takkaa meillä ei silloin ollut. Rukkasia oli ja Ahmavaarassa siimaa juoksimme sullinippuihin laittamassa ja keksimme niken kaa että..poarmuska on paksusta rautalangasta tehty lettinen jolla saimme sullit nopeasti kyytiin, kun  Halko antti haki koivuhalkoja  PV vehkeellän    kirkolle...Leylannista katkesi valurautainen keula...koko perhe muuttikin sitten
hätäapuhommiin ...lohselle ojalle..

myöhemmin esikois poika   teki hommia  sähköyhtiölle ja ajeli samuliin  simaa jussina maistaan...airot oli puuta ja veneessä   kusilaitua...

Kustuani laiturilta mereen olikin ahvenaiset ja ravut tulleet mertaan kissan nahkoja nauttimaan..alhon nautiot ja nuotiot paloivat Peräposion lavalla..kynsiviiloja  käytettiin auran vantaiden siivoamiseen selkäsaaren taustalla..missä lampaita oli aiemmin laidunnettu-..

speyburnin 10 vuotinen  mallasaine..tai mikä se viskin alku vilja onkaan..torjuu kyllä flunssat  kun suun huuhtelee hyvin..kahvin kera...

Viimeksi muokattu: 06.03.11 - klo:17:46 kirjoittanut pavo heskanen

Sepedeus

  • Vieras
Ollos hyvä vaan
Ahä! Sepenhän piti hyökätä jo puolustusasemiin, kun Heino kertoe tulevasta elämisenautuuvesta. Eihän se Heino vielä kaekkija hyvvyyksijä kertonu, että jospa ite Sepe jatkaa listaa. Tiijä vaekka...?

  Ainut hyvä mitä Persut antaa, on se että kepu lähtee oppositioon. Toivottavasti Soini hoitaa sen oikein, antaa kokkareille ja demareille periksi ja kepua vähän höykyyttää.  ;D

 Heino jatkaa listaa ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: kun persut voettaa
jo vaen, niihä tuo soeni alakaa olla ku joulupukki, eiku kirjeitä kirjottelemaan ja toevehie lausumaan. Voes toevoa vaekka takasi takavetoraktoreita ja puoliteloja, somote viikateniitto oesi kova sana ja nyrkkipyykki ;D

Ehä minä ite mittää tiijjä, vaen näen mulle persuin toritapahtumassa tojisteltiin

olihan se päätalon uunimuurari satusetä  heinon sukulainen,,,,kummallakin
samanlaiset selvitykset,,,,tojjenniii.... :P :P :P

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: kun persut voettaa
jo vaen, niihä tuo soeni alakaa olla ku joulupukki, eiku kirjeitä kirjottelemaan ja toevehie lausumaan. Voes toevoa vaekka takasi takavetoraktoreita ja puoliteloja, somote viikateniitto oesi kova sana ja nyrkkipyykki ;D

Ehä minä ite mittää tiijjä, vaen näen mulle persuin toritapahtumassa tojisteltiin

Kovapaalaajat, niittosilppurit, kannulypsykoneet, numeroohra...kuussaatanen Sampo uutena, keltakantinen Juko, Sokkeli-kottikärryt. Lannotteita saisi vaan 50kg säkeissä, ilman lavoja. ;D
Käteinen ratkasee

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65935
Vs: kun persut voettaa
tietystihän se on kiva että suomessa ei ole koskaan ollut yhtä paljon huonosti toimeen tulevia leipäjonolaisia ja heitteille jätettyjä vanhuksia ja näin paljon velkaa ei ollut edes sodan jälkeen mutta meillähän menee hyvin, siitä saadaan tieto aina hymyilevältä kirstunvartijalta johon nuoretkin luottaa!

     ihan aikuisten tosissaan, oletteko tyytyväisiä esim. kokoomuksen toimiin?   miksi suurin puolue ei ole pistänyt kampoihin kepun mahdolliselle ylivallalle?   mitä on kokoomusministerit todella tehneet kansan hyväksi?      eikö jotain tervettä järkeä voisi käyttää sitä vastaan jos kepu tekee älyttömyyksiä, miksi on menty vain ajopuuna mukana ja selitelty jälkikäteen kuten esim. häkis kemirakauppoi joita piti hyvähintaisena?                   kai sitä voisi kattoa vähän pärstäpeiliinkii!

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: kun persut voettaa
jo vaen, niihä tuo soeni alakaa olla ku joulupukki, eiku kirjeitä kirjottelemaan ja toevehie lausumaan. Voes toevoa vaekka takasi takavetoraktoreita ja puoliteloja, somote viikateniitto oesi kova sana ja nyrkkipyykki ;D

Ehä minä ite mittää tiijjä, vaen näen mulle persuin toritapahtumassa tojisteltiin

olihan se päätalon uunimuurari satusetä  heinon sukulainen,,,,kummallakin
samanlaiset selvitykset,,,,tojjenniii.... :P :P :P



Muuraajille riittänee hommia muunmuassa Sellossa..niin muuttuu äänet Kellossa...

norjasta astikko se ammuskelija muutti kosimaan kassaneitejä taannoin..

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kun persut voettaa
jo vaen, niihä tuo soeni alakaa olla ku joulupukki, eiku kirjeitä kirjottelemaan ja toevehie lausumaan. Voes toevoa vaekka takasi takavetoraktoreita ja puoliteloja, somote viikateniitto oesi kova sana ja nyrkkipyykki ;D

Ehä minä ite mittää tiijjä, vaen näen mulle persuin toritapahtumassa tojisteltiin

olihan se päätalon uunimuurari satusetä  heinon sukulainen,,,,kummallakin
samanlaiset selvitykset,,,,tojjenniii.... :P :P :P



Muuraajille riittänee hommia muunmuassa Sellossa..niin muuttuu äänet Kellossa...

norjasta astikko se ammuskelija muutti kosimaan kassaneitejä taannoin..

 Ihan Mikkelistä vaan muutti.  ;D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: kun persut voettaa
jo vaen, niihä tuo soeni alakaa olla ku joulupukki, eiku kirjeitä kirjottelemaan ja toevehie lausumaan. Voes toevoa vaekka takasi takavetoraktoreita ja puoliteloja, somote viikateniitto oesi kova sana ja nyrkkipyykki ;D

Ehä minä ite mittää tiijjä, vaen näen mulle persuin toritapahtumassa tojisteltiin

olihan se päätalon uunimuurari satusetä  heinon sukulainen,,,,kummallakin
samanlaiset selvitykset,,,,tojjenniii.... :P :P :P

ei oo tiettvästi sukkuo, sen sijjaan myöhemmissä opuksissa heino kumapeneki isoisä on maenittu...
Elämä on parasta kometiijjaa

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: kun persut voettaa
No perkele! Sattaahan niitä köyhijä saaha vaekka pilivin pimmein kun asettaa rajan vaekk kymppitonniin tienesti kk. Eiko se oo lähes koko kansa köyhää. Voe voe.

Kyllähän nyt on niin loestoajat, ettei paremmin voes olla. Tietenki jokkaenen voe pilata hommasa jos elää yli varojesa. Peiliinkattomisen paekka.

Nuo perkeleen paskatoemittajat lietsoo epätoevua ja tyytymättömyyttä
Leipjonnoon jonotettaa TurpoVolovolla ja viinaa ostetaan  firmanpiikkiin.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

fakta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: kun persut voettaa
(paekallinen persu mulle tuommosie selevitt toritapahtumassa, no, voe olla pari ommaa keksintöä)Leino keksii ja sen jälkeen uskoo todeksi ihan itekin.Olen jotenkin sinnuu arvostanut mutta tuntuu hiipuvan arvostuksesi ?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: kun persut voettaa
onko vakta totinen poeka?
Elämä on parasta kometiijjaa

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: kun persut voettaa
Ennen Heinova uskoo kuin Persun ns.ehokasta.

Heino on totinen poeka eikä horijaha tottuuven polulta. Persuevustaja jopa ITE messijaskin näkkyy vilijelevän ropakantaa!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/