Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "köyhä"  (Luettu 1659 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"köyhä"
kuuntelin tossa puheen mahloton tehtävä, ja huomasin että miähän oon köyhä!

en omista venettä, mökkiä en autoa, -tojo ja fiude eivät ole mitään autoja! ja en matkusta enkä käy ravintelissa enkä edes elokuvissa, -viimeeks 27 vuotta sitten!   ja niin monta osumaa että oikkein kirpas!     viimeisin vaate ostos oli vuonna 2009!        ja silloinkii vaan käyttörytky!      paitti viimevuoten korruptio hallaari!   -sitähän en maksanu suoraan!   hehe, ny vaan ootetaan sitä syytettä!   
                   ai niin,    en myöskään polta , -koska suu on niiiin märkä, ei pala!    juon kyllä mutta pitäisköhän vaihtaa camus ja hennessy johonkii ..... muuhun!       ööli on miusta pahaa!   yök,!   jopa karhu!  tuplayök!

jaa, ja käyn halpahalleissa terjusten perässä (   ei niiden! pervot!)    ja kattelen tarkkaan mitä käkättimeen tungen!   

silti verotyttö laittaa monta tonnii ennakkoo ja lisää kinuaa aina joka vuosi!    minen ala, - edes köyhänä!           sossuluukku her i kome!

paitti että persut ei sitä hyväksy, joten ..........

jeep

• Vieras
Vs: "köyhä"
Ei se materiaalinen, mutta jos henkisellä tasolla on köyhä, niin rahalla sitä ei saa kohennettua.

Ps. Siwaa ja Alepaa, siinä parkkia idealle  :)

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Eihän sitä ihminen välttämättä edes tiedä olevansa kurja, ellei sitä joku viisas aina mediassa määrittele.  ;D Semmosten hannu karpojen mielestä ihan perseestä semmonen elämä, joka on kun suoraan Irwinin suusta:

Niin riemu ja ratto
Kuin lentävä matto
Mua juhlasta juhlaan vei.
Vain rillumareitä,
Mentiin maailman teitä,
Hymy koskaan hyytynyt ei.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eli; iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn! :D