Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Iskelmän Terveyden Tukipilarit  (Luettu 4127 kertaa)

gutiguti

• Vieras
Iskelmän Terveyden Tukipilarit
Insinööri Paula Heinonen tekee pyyteetöntä ravintovalistustyötä. Tänään aiheena oli myös koiran ravitsemus. Oikea ravinto koostuu samoista elementeistä kuin ihmiselläkin, kaalta, porkkanaa ja juustoja.

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Iskelmän Terveyden Tukipilarit
Aika pitkäveteistä kuunnella. Melkein vaihtuu kanava suomipopiksi siksi aikaa.
Käteinen ratkasee

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tulee niin hiton huono omatunto ihan kaikesta mitä laittaa suuhunsa kun tuota kuuntelee että parempi vaikka laittaa koko toosa kiinni..  ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
http://www.anttiheikkila.com/ paree paiiti gutsi ei tykkää ko se vastustaa gmo ruokaa.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

cosmic_cowboy

• Vieras
Mainosrahoitteista tiedonvälitystä.

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Insinööri Paula Heinonen tekee pyyteetöntä ravintovalistustyötä. Tänään aiheena oli myös koiran ravitsemus. Oikea ravinto koostuu samoista elementeistä kuin ihmiselläkin, kaalta, porkkanaa ja juustoja.

Herrakoulut käyneen opettamaa  ::) ???

Koiran? Voipi ollakin, mutta tässä järjestyksessä LIHAA, RASVAA, juustoja, kaalta, porkkanaa ja mausteena hevosen tai naudan lantaa  ;D ai niin ja tietenkin luita. 

gutiguti

• Vieras

Herrakoulut käyneen opettamaa  ::) ???

Koiran? Voipi ollakin, mutta tässä järjestyksessä LIHAA, RASVAA, juustoja, kaalta, porkkanaa ja mausteena hevosen tai naudan lantaa  ;D ai niin ja tietenkin luita. 

Terveellisemmällä juustodieetilä koira myös pilaisi ilmastoa vähemmän.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Probiootit ja uskottavuus
Onhan toi hauskaa viihdettä ja luulen että aika moni tavis voi saada revittyä sieltä jotain hyödyllistäkin, tosin sen käytännön toteutus on ihan toinen juttu.

Mulle moni eri lähteistä saatu asia on jäänyt hieman epäselväksi, kuten probioottien jatkuva käyttö. Heinonen hehkuttaa niiden hyödyllisyyttä mutta jo ennen kyseistä ohjelmaa joku asiantuntija jossain lähteessä totesi että probiootit, kuten maitohappobakteerit voivat olla jopa haitallisia jatkuvassa käytössä koska ne syrjäyttävät suoliston monella tapaa hyödyllistä bakteerikantaa. Ketä tässä on nyt uskominen.......ehkä tuon terveysalan gurun sana painaa eniten...tai sitten ei....

Tarvitseeko terve aikuinen noita paljon mainostettuja ns. terveyttä edistäviä probiootteja jatkuvassa päivittäisessä käytössä???

pullanpyörittäjä

• Vieras
Monipuolinen ruoka, liikunta (etenkin ulkosalla),hyvä uni, hyvät ihmissuhteet ja työ on ihmisen hyvinvoinnin perusta; ei muuten mitään "poppaskonsteja" tarvita.
Henkilökohtaisesti mulla kanava kääntyy kun kyseinen ohjelma sieltä alkaa - heillä on vaan sellainen puol- ärsyttävä esiintymistapa että mielummin kuuntelen muuta  ::).

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Todettakoon nyt sen verran että toi Heinonen ei ole täysin puolueeton antamassaan informaatiossaan ja mainonnassaan.

Mua kiinnostaa eniten se kiistaton terveyteen liittyvä kaupallisuudesta riippumaton fakta. Tähän saakka olen ymmärtänyt sen että esim. omena ja tomaatti ovat niitä funktionaalisesti aliarvostettuja elintarvikkeita. Esim. ketsupissa säilyvät tomaatin hyödylliset ominaisuudet ja sitä kannattaa syöttää lapsille sen mitä ne syövät ja useimmiten ne myös syövät sitä paljon....

Viimeksi muokattu: 04.03.11 - klo:21:22 kirjoittanut Luomujussi

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Probiootit ja uskottavuus
Onhan toi hauskaa viihdettä ja luulen että aika moni tavis voi saada revittyä sieltä jotain hyödyllistäkin, tosin sen käytännön toteutus on ihan toinen juttu.

Mulle moni eri lähteistä saatu asia on jäänyt hieman epäselväksi, kuten probioottien jatkuva käyttö. Heinonen hehkuttaa niiden hyödyllisyyttä mutta jo ennen kyseistä ohjelmaa joku asiantuntija jossain lähteessä totesi että probiootit, kuten maitohappobakteerit voivat olla jopa haitallisia jatkuvassa käytössä koska ne syrjäyttävät suoliston monella tapaa hyödyllistä bakteerikantaa. Ketä tässä on nyt uskominen.......ehkä tuon terveysalan gurun sana painaa eniten...tai sitten ei....

Tarvitseeko terve aikuinen noita paljon mainostettuja ns. terveyttä edistäviä probiootteja jatkuvassa päivittäisessä käytössä???

juu eiköös sun valtaval älykkyyrel eres tollasta saa päätetty,ma sanon ei tarvitse tilamaito riittää  paula heinonen on insinööri ja ärsyttävät mainokset saivat lopettamaan minut ohjelman kuuntelemisen 8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Todettakoon nyt sen verran että toi Heinonen ei ole täysin puolueeton antamassaan informaatiossaan ja mainonnassaan.

Mua kiinnostaa eniten se kiistaton terveyteen liittyvä kaupallisuudesta riippumaton fakta. Tähän saakka olen ymmärtänyt sen että esim. omena ja tomaatti ovat niitä funktionaalisesti aliarvostettuja elintarvikkeita. Esim. ketsupissa säilyvät tomaatin hyödylliset ominaisuudet ja sitä kannattaa syöttää lapsille sen mitä ne syövät ja useimmiten ne myös syövät sitä paljon....

mahtaakohan sun lapsista tulla saman laisia älykköjä ko sust ko ruokit heitä pelkällä ketsupilla onko muuten tyhmää ostaa tomaatteja ketsuppina 8)

Jätkä

• Vieras
Vs: Probiootit ja uskottavuus

Hyviähän ne ovat sillä olemmehan me tehneet hapankaalimme ja kurkkumme, jugurtit, piimät ym. jo vuosisatoja ja saaneet ne probiootit sieltä kautta. Niitten tiedostaminen ja tuotteistaminen ei tee niitä yhtään paremmaksi mutta maksamme vain hieman ylimääräistä siitä tiedosta ja saamme ehkä hieman enemmän prosessoitua ja lisäaineistettua kun siinä jugurttipurkin kupeessa lukee se rela tai muuta vastaavaa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hei!   kiloon ketsuppii, nam, on käytetty ainakii monta kiloa tomatteja    niistähän on kuoret ja muu moska poistettu joten!    yes!

btw, missäs vaiheessa toi tulee?  ei ohjelmatietoissa ole ainakaan ajankohtaa!

Doksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Näköjään tällä elintarvikesektorillakin voi tienata. Insinoorin yrityksen liikevoitto-% on runsaat 85.