Viimeksi muokattu: 28.02.11 - klo:14:45 kirjoittanut Sepedeus
Mie luulin, että liput liehuvat koko maassa Tiuran pelastumisen kunniaksi, mutta sitten kuulin, että on Kalevalanpäivä.
Lainaus käyttäjältä: Tapani - 28.02.11 - klo:17:15Mie luulin, että liput liehuvat koko maassa Tiuran pelastumisen kunniaksi, mutta sitten kuulin, että on Kalevalanpäivä.Onko nyt Kalevalanpäivä. Minä luulin, jotta noilla lipuilla juhlistetaan kansallista saunanlämmityspäivää.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 28.02.11 - klo:18:45Lainaus käyttäjältä: Tapani - 28.02.11 - klo:17:15Mie luulin, että liput liehuvat koko maassa Tiuran pelastumisen kunniaksi, mutta sitten kuulin, että on Kalevalanpäivä.Onko nyt Kalevalanpäivä. Minä luulin, jotta noilla lipuilla juhlistetaan kansallista saunanlämmityspäivää.Ny vast saippuoidaan saunavamppuja
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 28.02.11 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 28.02.11 - klo:18:45Lainaus käyttäjältä: Tapani - 28.02.11 - klo:17:15Mie luulin, että liput liehuvat koko maassa Tiuran pelastumisen kunniaksi, mutta sitten kuulin, että on Kalevalanpäivä.Onko nyt Kalevalanpäivä. Minä luulin, jotta noilla lipuilla juhlistetaan kansallista saunanlämmityspäivää.Ny vast saippuoidaan saunavamppuja Ja nyt ku pää on auki, niin varmaan saadaan ilmaisia pesukoneita ja kausteita saunanporstuaan.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 28.02.11 - klo:19:18Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 28.02.11 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 28.02.11 - klo:18:45Lainaus käyttäjältä: Tapani - 28.02.11 - klo:17:15Mie luulin, että liput liehuvat koko maassa Tiuran pelastumisen kunniaksi, mutta sitten kuulin, että on Kalevalanpäivä.Onko nyt Kalevalanpäivä. Minä luulin, jotta noilla lipuilla juhlistetaan kansallista saunanlämmityspäivää.Ny vast saippuoidaan saunavamppuja Ja nyt ku pää on auki, niin varmaan saadaan ilmaisia pesukoneita ja kausteita saunanporstuaan.Ei... ku ei oo kepumerisalolla enää tolloa mitä jakaa
Niinpä =Arla Ingman ja sen yhteistyömeijerit nostavat maidon tuottajahintaa 1,6 senttiä litralta maaliskuun alussa.Arla Ingman -ryhmässä tehtiin edellinen korotus maidon tuottajahintaan marraskuussa 2010, jolloin hinta nousi kaksi senttiä.+...ja sekulisakin maitomafia ei tee mitään
Tuleeko tuo 2% lisää muuten Soinille vai Halla-Aholle Soinilla tuo on 3 ja Halla-Aholla 1. Siis kiloa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.03.11 - klo:17:20Tuleeko tuo 2% lisää muuten Soinille vai Halla-Aholle Soinilla tuo on 3 ja Halla-Aholla 1. Siis kiloa Persut saavat uudeltamaalta viisi edustajaa lisää, jos kalluppi toteutuu, oli tämän päivän MTV:n uutisissa, eniten paikkoja häviää kokkarit, ääniä menee myös kepulta ja demareilta, mutta paikkoja eniten kokkareilta.