Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maan köyhdyttäminen  (Luettu 3736 kertaa)

minä-itte

• Vieras

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Maan köyhdyttäminen
apulantojen ja kemikaalien kylväminen on ammattitaidottomien monokulttuuri viljelijöiden ryöstöviljelyä,tehupeelo ryöstää maan ja yara ja agrimarket ryöstävät tehopeelun näin syntyy tilanne lost/lost/win tilanne  ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Strimari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • This is radio Nowhere!
jos ravinteita lisätään yhtä paljon kuin otetaan niin köyhtymistä ei tapahdu, oli luomua tai apulantaa. Tehoviljelytiloilla asiat hoituu kaiketikkin parhaiten.

Ainoa mikä täällä köyhtyy, on Agronetin kirjoitusten järjellisyyskeskiarvo, mitä enemmän M-I ja apinas tänne kirjoittelee.. >:(
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kylläpä maan multavuus mahtaa kärsiä, vaikka apulantaviljelyssä sinne ravinteita pussista töötätään.

landehande

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • verkuilla tulevaisuuteen
jos ravinteita lisätään yhtä paljon kuin otetaan niin köyhtymistä ei tapahdu, oli luomua tai apulantaa. Tehoviljelytiloilla asiat hoituu kaiketikkin parhaiten.

Ainoa mikä täällä köyhtyy, on Agronetin kirjoitusten järjellisyyskeskiarvo, mitä enemmän M-I ja apinas tänne kirjoittelee.. >:(

Ei se teoriakaan noin yksiviivainen ravinnejuttujen kanssa ole. Muuttuvia ja muuttavia tekijöitä on useampia.

jeep

• Vieras
Kylläpä maan multavuus mahtaa kärsiä, vaikka apulantaviljelyssä sinne ravinteita pussista töötätään.
http://www.youtube.com/watch?v=e9GZ6gnwhU0

Ei se, sika piikkikään tuhoisa ollut ::) ???? Kun jälkeenpäin ajattelee :-\

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Juu toi oli aika mielenkiintoinen juttu ja siinä takerruttiin pelkkään fosforiin kun jatkuvassa viljan viljelyssä voi se merkittävä tekijä multavuuskin kärsiä.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

juu soon vastinees on niin surkiaa ettei se lannoitteeksi riitä ;D

olisiko niin nottei timari tajuu on nääs yara ja agrimarket aivopessyt poloisen totaalisesti 8) timarin aivot on köyhdytetty yaralla ja glyfolla ;D

Viimeksi muokattu: 26.02.11 - klo:19:56 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikö jo 1995 alkaen ollut tarkoitus ajaa maataloustuotanto alas suomessa?      johan sirpa aikoinaan kertoi että maatalouden saastuttaminen on lopetettava!   ja keinona on alas ajo!        ihan maanhenkinen tapa vielä!   jatkuu vain siitä mikä kommareilta jäi aikoinaan kesken!

Lumo

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
mutta eikö jo 1995 alkaen ollut tarkoitus ajaa maataloustuotanto alas suomessa?      johan sirpa aikoinaan kertoi että maatalouden saastuttaminen on lopetettava!   ja keinona on alas ajo!        ihan maanhenkinen tapa vielä!   jatkuu vain siitä mikä kommareilta jäi aikoinaan kesken!

Juu minä muistan lapsuudesta ,kun tämä pösilö Arvo Salo SDP,n hovirunoilijaksikin sanottu runoili tapa talonpoika päivässä . Minä kuulemma sanonot:  minun issii pilu et kyllä tule tappamaan.

Strimari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • This is radio Nowhere!

olisiko niin nottei timari tajuu on nääs yara ja agrimarket aivopessyt poloisen totaalisesti 8) timarin aivot on köyhdytetty yaralla ja glyfolla ;D

Jos täällä joku järjenköyhä on niin nimenomaankin apinas, min en ole koskaan jaralaisia ostanu, Kemiralaisistakin luovuin jo vuonna 95.
Glyfosaatin ruiskuttaminen loppu jo vuotta aikaasemmin.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Jos täällä joku järjenköyhä on niin nimenomaankin apinas, min en ole koskaan jaralaisia ostanu, Kemiralaisistakin luovuin jo vuonna 95.
Glyfosaatin ruiskuttaminen loppu jo vuotta aikaasemmin.

Lähes suora lainaus Peteltä:
Tää on paska maailma, mitä oikeen luulet....
Huudan haista kukka, haluun että kuulet....
Näytän luomumerkkii, mä näytän luomumerkkii....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Aulis Anttila

• Vieras
Salon Arska...
mutta eikö jo 1995 alkaen ollut tarkoitus ajaa maataloustuotanto alas suomessa? johan sirpa aikoinaan kertoi että maatalouden saastuttaminen on lopetettava!   ja keinona on alas ajo! ihan maanhenkinen tapa vielä!   jatkuu vain siitä mikä kommareilta jäi aikoinaan kesken!
Juu minä muistan lapsuudesta ,kun tämä pösilö Arvo Salo SDP,n hovirunoilijaksikin sanottu runoili tapa talonpoika päivässä . Minä kuulemma sanonot:  minun issii pilu et kyllä tule tappamaan.

"Jumalauta, näillä lakeuksilla ei jumalauta pilkata Jumalaa!" on sekin Salon Arskan teksti  :P :P   ;D ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Salon Arska...
mutta eikö jo 1995 alkaen ollut tarkoitus ajaa maataloustuotanto alas suomessa? johan sirpa aikoinaan kertoi että maatalouden saastuttaminen on lopetettava!   ja keinona on alas ajo! ihan maanhenkinen tapa vielä!   jatkuu vain siitä mikä kommareilta jäi aikoinaan kesken!

"Jumalauta, näillä lakeuksilla ei jumalauta pilkata Jumalaa!" on sekin Salon Arskan teksti  :P :P   ;D ;D

teksti,  mutta ei omaa  8)

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
...vihreä aate nosti jo energian hinnatkin pilviin...
No sehän on pelkästään hyvä juttu, saadaan sivutuotteena vielä alhaisempi tuloverotus?

Mutta itse asiasta: vaikka Liisa Pietola onkin fiksu nainen eikä täysin väärässä argumentteineen, niin pelkästään se, että lausuntoja rahoittaa yritys, jolla on "lievästi" omia liiketaloudellisia intressejä tässä keskustelussa, pitäisi hieman rajoittaa hänen päätösvaltaansa asioissa.

Tosin en sitten tiedä, onko minä-itte näitä 50-luvun henkisen ilmapiirin "koti-uskonto-isänmaa-Kemira" -kasvatteja. Silloinhan se, että lausunto tulee Kemiralta (nyk. Yara), siirtää sen heti kaiken keskustelun yläpuolelle, Raamatun sanan rinnalle.

Petri