Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ajo-opastin  (Luettu 12299 kertaa)

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: ajo-opastin
X20 alkaa olemaan ikivanha.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: ajo-opastin
Meneekö ajot päin persettä jos tuon farmnavigator g6 hommaa?(ei edes päin vituta :/ )

Juha H

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: ajo-opastin
Meneekö ajot päin persettä jos tuon farmnavigator g6 hommaa?(ei edes päin vituta :/ )


Minulla on ollut kolme vuotta g6 jontikan antennilla ja tykkään laitteesta. Todella helppo ja vaivaton käyttää.
Pieni näyttö voi olla vanhemmalla ikää ongelma. Jos tarvitsee lukulaseja, voipi nopea vilkaisu laitteeseen olla vaikeaa.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: ajo-opastin
Meneekö ajot päin persettä jos tuon farmnavigator g6 hommaa?(ei edes päin vituta :/ )


Minulla on ollut kolme vuotta g6 jontikan antennilla ja tykkään laitteesta. Todella helppo ja vaivaton käyttää.
Pieni näyttö voi olla vanhemmalla ikää ongelma. Jos tarvitsee lukulaseja, voipi nopea vilkaisu laitteeseen olla vaikeaa.
kokemusta vakio antennista? Oliko minkäverran kalliimpi jd antennilla?

Juha H

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: ajo-opastin
Meneekö ajot päin persettä jos tuon farmnavigator g6 hommaa?(ei edes päin vituta :/ )


Minulla on ollut kolme vuotta g6 jontikan antennilla ja tykkään laitteesta. Todella helppo ja vaivaton käyttää.
Pieni näyttö voi olla vanhemmalla ikää ongelma. Jos tarvitsee lukulaseja, voipi nopea vilkaisu laitteeseen olla vaikeaa.
kokemusta vakio antennista? Oliko minkäverran kalliimpi jd antennilla?


Ei ole kokemusta vakio antennista, mutta melkein suosittelisin jontikan antennia, sen kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia, vaikka pellot ovat pieniä ja metsän reunaa on paljon.
Silloin setti oli muistaakseni 2000€ sis alv.

pöntiö

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: ajo-opastin
ÄLÄ AINAKAAN TEEJETTIA HANKI, SEKOILEE TÄMÄN TÄSTÄ JA KUSKI SIINÄ SAMALLA PÄÄ SEKASIN JA OELTO ON KUIN 5 PROMILLEN HUMALAS AJETTU (pienet kirjsimet, nyt tuli päästettyy paineet ko.toosasta), eli äsken taas Teejetti sekosi ja eikun mittaamaan pellolle >:(, sit kun toimii niin toimiimtai sitten mua vastaan tehtiin kyber hyökkäys joko Kremlista tai Washingtonista, epäilen enemmän Obamaa , että sammutti sateliitit Putinin ja mun kiusaks, mut jätä se Teejetti ainaskin kaupan hyllylle pölyttymään.

Jankko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
Vs: ajo-opastin
 :D
Joo, mulla on jo trimblen 250 ja siihen ajattelin ratinpyörittäjää, kun on rinnemaita jonkin verran, niin kaltevuuskompensointi olisi ihan tarpeellinen.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: ajo-opastin
Niittoa g6 avustuksella: pieni mutta selkeä ero,vähemmän jää "kolmioita" kun halotaan lohko (ei menopaluu niittokone).

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9597
Vs: ajo-opastin
Niittoa g6 avustuksella: pieni mutta selkeä ero,vähemmän jää "kolmioita" kun halotaan lohko (ei menopaluu niittokone).

Mutta ei tuolla voi mitään koneen täysiä kerrannaisuuksia laskeskella, ne menee päin *ersettä ;D Sen verta kokeilin opastinta paalatessa täysiä karhoja . Ei osuu karhoon , tai sais osan jättää paalaamatta  ;D

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: ajo-opastin
Mulle riittää "opastus" ;) kyllä mullakin heittää max dop +5 varmaan joka lohkolla ja maalaa ko hetken sattuessa ties minkälaisia kuvioita. Jätän huomioimatta ja jatkan "normaalisti" kunnes opastin pääsee takaisin kartalle.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ajo-opastin
:D
Joo, mulla on jo trimblen 250 ja siihen ajattelin ratinpyörittäjää, kun on rinnemaita jonkin verran, niin kaltevuuskompensointi olisi ihan tarpeellinen.

Jankko... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

myllymäki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: ajo-opastin
Yks juttu noista opastimista. Itsellä on autotrack. Yks päivä alkoi suunta-anturi temppuilla etuakselista ja ajoin näytöltä käsivaralla. Toimii, mutta äkkiseltään tuntuu, että keskittyminen menee liikaa ohjaukseen keskittymiseen, laittakaa kerralla automaattiohjaus niin homma muuttuu paljon hauskemmaksi.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.