Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nukkuvien puolue  (Luettu 3186 kertaa)

Kamikatze

• Vieras
Nukkuvien puolue
Nukkuvien Puolue aikoo saada liki 500000 äänestäjää viime vaaleissa äänestäneistä kertoo mtv 45 min. Suurin osa näistä äänistä tulee kolmelta suurimmalta puolueelta ja vihreiltä .
 http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1279165/kysely-perussuomalaisille-jopa-200-000-aanta-viime-vaaleissa-nukkuneilta

Perussuomalaiset saavat eniten äänestäjiä vanhoista nukkuvien puolueen jäsenistä ,mutta kaiken kaikiaan  Nukkuvien puolueen kannatus nousee kirkkaasti kaikkien ohi suomen suurimmaksi puolueeksi.  :D

Ehdotankin että kansanedustajien arpomisehdotuksen sijaan laitetaan myös nukkuvien puolueelle omat ehdokkaat joka vaalipiiriin ja valitaan nukkuvan puolueen kansanedustajat äänestämättä jättäneiden äänimäärällä.  :P :P
 Ainoa ongelma tässä on se että miten valitaan puolueen ehdokkaat ja mitä poliittista jakaumaa he edustavat tai mitä jakaumaa heidän oletetaan  olevan vai voiko olettaa yhtään mitään. ::) ::) (minun mielestä nukkuvat ovat neutraaleja, eli  lähimpänä keskustaa  ::))

Ehdotus on tietysti ihan pähkähullu ,mutta jos eduskunnassa olisi 50-70 edustajaa joiden käyttäytymistä ei voisi ennalta arvata niin olisiko tämä demokratian voitto vai sitten jotain muuta ;D  ;D

Viimeksi muokattu: 23.02.11 - klo:21:17 kirjoittanut Kamikatze

Kamikatze

• Vieras
Vs: Sarjassa kummallisia vaali-ilmiöitä
Silloin kun naisten äänioikeudesta keskusteltiin miehet epäilivät  että naiset äänestävät kuitenkin sitä komeinta miestä ja nyt miehet äänestävät kauneinta naista ,vai miten ?  http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011022313243853_vl.shtml

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Nukkuvien puolue
tota puheen politiikkaradioa kuunnelleena olen ihmetelly että eikö siellä ole kuin nuo puolenkymmentä äänessä olevaa jotka jotain sanovat vai onko kok....sensuuri ylessä noin iso?                    ja mitä helkuttia myö tehään tollasella järjettömällä joukolla asioita hoitamaan?        evustajien lisäks 3-6 kertaa avustajia ja tukihenkilöitä!

senjoriitta

• Vieras
Nukkuvien Puolue aikoo saada liki 500000 äänestäjää viime vaaleissa äänestäneistä kertoo mtv 45 min. Suurin osa näistä äänistä tulee kolmelta suurimmalta puolueelta ja vihreiltä .
 http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1279165/kysely-perussuomalaisille-jopa-200-000-aanta-viime-vaaleissa-nukkuneilta

Perussuomalaiset saavat eniten äänestäjiä vanhoista nukkuvien puolueen jäsenistä ,mutta kaiken kaikiaan  Nukkuvien puolueen kannatus nousee kirkkaasti kaikkien ohi suomen suurimmaksi puolueeksi.  :D

Ehdotankin että kansanedustajien arpomisehdotuksen sijaan laitetaan myös nukkuvien puolueelle omat ehdokkaat joka vaalipiiriin ja valitaan nukkuvan puolueen kansanedustajat äänestämättä jättäneiden äänimäärällä.  :P :P
 Ainoa ongelma tässä on se että miten valitaan puolueen ehdokkaat ja mitä poliittista jakaumaa he edustavat tai mitä jakaumaa heidän oletetaan  olevan vai voiko olettaa yhtään mitään. ::) ::) (minun mielestä nukkuvat ovat neutraaleja, eli  lähimpänä keskustaa  ::))

Ehdotus on tietysti ihan pähkähullu ,mutta jos eduskunnassa olisi 50-70 edustajaa joiden käyttäytymistä ei voisi ennalta arvata niin olisiko tämä demokratian voitto vai sitten jotain muuta ;D  ;D
  Enpä usko, ehkäpä tämä persu-kiima innostaa nyt porukkaa uurnille, joko persujen puolesta, tai niitä vastaan.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Ei innosta.  ;D Nukkumattia äänestän.

JoHaRa

• Vieras
Kuulemma edustajat hoitavat nuo nukkujien äänet nukkumalla 20% täysistuntoajasta. Kuten esim. Oinonen teki kun piti äänestää puoluetuen alentamisesta  :D

Kamikatze

• Vieras
Kuulemma edustajat hoitavat nuo nukkujien äänet nukkumalla 20% täysistuntoajasta. Kuten esim. Oinonen teki kun piti äänestää puoluetuen alentamisesta  :D

Jaahas,nyt minä vasta ymmärrän miksi se sali on väliin puolityhjä ja vain muutamat istuu kun joku  edustaja puhuu .  :P  ::)

Olen entistäkin vakuuttuneempi tästä ehdotuksestani että nukkuville omat ehdokkaat ja edustajat  sinne eduskuntaan kun kerran nykysysteemi omii  myös nukkuvien  mandaatin.  ;)

talutehnika

• Vieras
tota puheen politiikkaradioa kuunnelleena olen ihmetelly että eikö siellä ole kuin nuo puolenkymmentä äänessä olevaa jotka jotain sanovat vai onko kok....sensuuri ylessä noin iso?                    ja mitä helkuttia myö tehään tollasella järjettömällä joukolla asioita hoitamaan?        evustajien lisäks 3-6 kertaa avustajia ja tukihenkilöitä!

ADHD koululaisillakin on avustaja...    ;D

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sarjassa kummallisia vaali-ilmiöitä
Silloin kun naisten äänioikeudesta keskusteltiin miehet epäilivät  että naiset äänestävät kuitenkin sitä komeinta miestä ja nyt miehet äänestävät kauneinta naista ,vai miten ?  http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011022313243853_vl.shtml

hyvät, pahat ja rumat=kokkarit, kepu ja vasurijengi.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Sepedeus

• Vieras

Mää oon nukkunu eduskuntavaalit 20 vuotta. Nyt heräsin ;D ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Valhe...

Emävalehtelija. Sä.

Sepedeus

• Vieras
Vs: Valhe...

Emävalehtelija. Sä.

Näissä kassakaappisopimus vaaleissa äänestin. Demokratian alennustila alkoi jo sieltä. Ja jatkunut näihin Merisalon rahoittamiin vaaleihin. Johtivat sitten Merisalo I ja Merisalo II hallituksiin.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

astrid  tuurrssi on nukkunut eduskunnassa eniten mutta eniten saanut aikaankin,,,,
sompassimenot tänä vuonna jo yli 1 miljd  euroa

tämä täti seuraavaksi maatalousministeriksi ;D ;D ;D

simmo

• Vieras

[/quote]-----------------ihanko totta?