Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Käytkö Metsällä  (Luettu 1989 kertaa)

Teroman

Käytkö Metsällä
Sorsa vaiko HIrvi

http://www.youtube.com/watch?v=MFPEXBJxx6k&feature=related

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Å,,,,,,,,,,,,,,å

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Käytkö Metsällä
Käyn. Käpyjä keräämässä.  ;D

Teroman

Käyn. Käpyjä keräämässä.  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=bC4xnp4AHqA

Hienoa Pölötsöjööm

;;;;;;;;;;;;;;Å

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Sorsa vaiko HIrvi
Kalevi vaiko Juha?    Å?
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kävin metsällä .... ajamassa mettätietä näppä-lingolla auki!    perkuleen hyvin lentää lumi, kepakot,  männynkävyt, moton ketjut, teräketjuöölikanisterit, ja muovilapio!        kyllä kannatti korjuutta värkki kunnolla!   ny vaan pitää pysyä muutama päivä pois paikalta nin ei tartte selittää! ::)

Takamehtien Mekatähti

• Vieras
Käytkö Metsällä ja Käytkö Metsässä, mitä eroa niissä on kieliopillisesti, kertokaa se, palstan viisaat (viisastelijat) ?

JoHaRa

• Vieras
Käytkö Metsällä ja Käytkö Metsässä, mitä eroa niissä on kieliopillisesti, kertokaa se, palstan viisaat (viisastelijat) ?

Mulla kerran auto kävi metsässä ja lopetti käymisen. Kilju kävi takaluukussa edelleen, mutta minä kävin kotoa traktorin  ???

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?

Mulla kerran auto kävi metsässä ja lopetti käymisen. Kilju kävi takaluukussa edelleen, mutta minä kävin kotoa traktorin  ???

Ooppeli vai?
Käteinen ratkasee

JoHaRa

• Vieras

Ooppeli vai?

Olikohan Datsun 100A tai sitten Bedford. Ei se mun auto ollut  8)