Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veroilmoituksen tekoa pukkaa...  (Luettu 5489 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Kuinka moni on jo kerenny mokoman piljetin täyttämään ja kuinka monelta se on vielä tekemättä? Itellä on kuitit jo naputeltu ohjelmaan, mutta pitäs alkaa ite ilmotusta väsäämään ja kiinnostaa kyllä kuin kilo käpyjä!  ;D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Tökkii vuosi vuodelta enemmän.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Tuli tehtyä eilen ...
No comment ????

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Palautettukin jo viime viikolla  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Eilen kävin kirjottaa nimen alle. Nopeeta ja kivutonta  8)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
No tuota Silvan taktiikkaa tässä nyt lähinnä oon itekkii alkanu miettimään. Toki näin pysyy hysin jäljillä, jotta mitä sitä on tullu paperilla hankittua, mutta toisaalta joka vuosi alkaa se tök-tök-tökkiminen ihan tosissaan tähän aikaan. Paljonko tulee tämmöselle n. 300 kuitin rönttöselle hintaa, jos alkaa noin teetättämään muilla?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Ite oon palannut tähän omatäytöön.Eilen nakkasin laput toimistoon, viikon lojuivat valmiina tuossa pöydällä :)

simmo

  • Vieras
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Kuinka moni on jo kerenny mokoman piljetin täyttämään ja kuinka monelta se on vielä tekemättä? Itellä on kuitit jo naputeltu ohjelmaan, mutta pitäs alkaa ite ilmotusta väsäämään ja kiinnostaa kyllä kuin kilo käpyjä!  ;D
------------Mulla on ollut tehtynä jo viikon,pitää viedä tyttärelle allekirjoitettavaksi.Pienemmät oli tulot ku ed.vuonna,meillä ainakin varaosia ostettu hurjat määrät.

simmo

  • Vieras
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
No tuota Silvan taktiikkaa tässä nyt lähinnä oon itekkii alkanu miettimään. Toki näin pysyy hysin jäljillä, jotta mitä sitä on tullu paperilla hankittua, mutta toisaalta joka vuosi alkaa se tök-tök-tökkiminen ihan tosissaan tähän aikaan. Paljonko tulee tämmöselle n. 300 kuitin rönttöselle hintaa, jos alkaa noin teetättämään muilla?
--kyselin yhdestä kirjanpito firmasta hintaa,siellä sanottiin,että keskimäärin.500:n kuitin kirjanpito ja veroilmoitus tekee n.1500 euroo,itse teen puolta halvemmalla.Mutta kyllä se on tässä iässä jo epävarmaa,muisti voi mennä milloin tahansa.Huomasin pääkirjoja tarkistaessa että olin kirjannut metsätulot kahteen kertaan.Onneksi sieltä voi tarkistaa.Maitotilit olin kirjannut oikein sentilleen,ne nuo yhteenvedot on hyviä,kun niistä voi tarkistaa. :D

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Maitotilit olin kirjannut oikein sentilleen,ne nuo yhteenvedot on hyviä,kun niistä voi tarkistaa

Miks et simmo ota maitotiliä Valmasta?

          :)

Viimeksi muokattu: 22.02.11 - klo:11:36 kirjoittanut koponen

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Pari viikkoa on ollut jo tehtynä ja palautettuna. Kokeiliko kukaan muu sähköistä palautusta? Ei mielestäni ollut itsepalvelun arvoinen suoritus, kun aikaa meni enemmän kun postilaatikolle juoksuun. Lopulta laitoin vain alvit sähköisenä, jotta saisi palautukset nopeammin.

Viimeksi muokattu: 22.02.11 - klo:10:38 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Kylläpä muuten kuumottaa nämä pjärkeleen hyvityslaskut sun muut esim. Raisiolta. Määrä on kyllä kerrottu, muttei sitä, että millon se on laitettu maksuun. Piru että teettää ylimäärästä tuon verkkotiliotteen läpikäymisen kanssa.  >:( Eikö ne pjärkeleet vois vaan antaa sen hinnan olla muutaman sentin vaikka kilolta alempana, niin ei tarviis lisälyöntejä näitä tehessä suorittaa.  >:(
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

AgriAllah

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 782
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
No tuota Silvan taktiikkaa tässä nyt lähinnä oon itekkii alkanu miettimään. Toki näin pysyy hysin jäljillä, jotta mitä sitä on tullu paperilla hankittua, mutta toisaalta joka vuosi alkaa se tök-tök-tökkiminen ihan tosissaan tähän aikaan. Paljonko tulee tämmöselle n. 300 kuitin rönttöselle hintaa, jos alkaa noin teetättämään muilla?
--kyselin yhdestä kirjanpito firmasta hintaa,siellä sanottiin,että keskimäärin.500:n kuitin kirjanpito ja veroilmoitus tekee n.1500 euroo,itse teen puolta halvemmalla.Mutta kyllä se on tässä iässä jo epävarmaa,muisti voi mennä milloin tahansa.Huomasin pääkirjoja tarkistaessa että olin kirjannut metsätulot kahteen kertaan.Onneksi sieltä voi tarkistaa.Maitotilit olin kirjannut oikein sentilleen,ne nuo yhteenvedot on hyviä,kun niistä voi tarkistaa. :D

Ite naputtelen kuitit neuvokseen ja proagrian veroneuvojan kanssa optimoidaan verotus. 150 ekua tämä lysti maksaa. Ei paha hinta hyötyyn nähden. Ei ole pahoja mätkyjäkään tullut. ;)
Tranceforming the world

simmo

  • Vieras
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
a

Miks et simmo ota maitotiliä Valmasta?

          :)-Mie en pääse  tältä koneelta.Kirjaan maitotilin kuukausittain,jotta tiedän,miten pitkällä dementia on.On jännä katsoa yhteenvedosta,olenko kirjannut oikein.Kyllä se on jo huolestuttavaa,kun metsätilit meinasin tuplata,joten dementia aika pitkällä. ;D
[/quote]

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Veroilmoituksen tekoa pukkaa...
Tossa just alvi ilmotuksen laitoin sähkösesti menemään. Vero ilmotus on koneella tulostusta vailla, voiton puolella ,on vain niin tympeetä hommaa ???  ,että pitää välillä netin puolella käydä virkistäytymässä :D