>>>>Muuten ehkä asiaakin, mutta myös se tavallinen ruoka myydään mielikuvamarkkinoinnilla Huh?
***Ohjelmasta kävi selville hyvin miten paljon näiden bulkkituotteiden markkinointiin pitää käyttää MIELIKUVAmarkkinointia.
Mössöistä yritetään antaa kuva aidoista raaka-aineista, joita hädin tuskin on näytetty niiden valmistajille. Tuote nimetään esanssin mukaan ja väri annetaan jostakin halvasta muusta lisukkeesta. Kermaista suutuntumaa haetaan vierasaineilla. Mauttomat raaka-aineet aromivahvennetaan yms. Tälläinen sapuska, joka myydään pelkillä mielikuvilla, antaa välittömän energiaannoksen, mutta ravitsee huonosti ja antaa keholle aivan vääriä viestejä sen tarpeista.
Luomutuotteissa näitä vierasaineita vältetään mahdollisimman pitkälle. Tuoretuotteissa on kuiva-ainepitoisuus n 20% korkeampi apulantavesipöhötettyihin verrattuna. PH:t sekä nitraatit kohdallaan. Ravintoa siis tulee pienemmässä paketissa huomattavasti enemmän ja hintakin alkaa tuntua silloin koutuulliselta. Lisäksi luomutuotteiden turhaa prosessointia vältetään mm maidon homogenointi.
SA piereskelee vain vastatuuleen ja ottaa aroomit omaan nenäänsä kun ei paremmista tiedä.
