Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kännykkä mittaa nuorekkuutesi !  (Luettu 1437 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Kännykkä mittaa nuorekkuutesi !
Tiesitkö tämän?

http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2011/02/20/nain-nokia-luuri-tekee-sinut-vanhaksi/20112442/139

:D :D :D

Nokian pitäisi jo nyt ruveta suunnittelemaan mitä älypuhelimen jälkeen. Muuten jää kakkoseksi tässä kisassa.  ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tiesitkö tämän?

http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2011/02/20/nain-nokia-luuri-tekee-sinut-vanhaksi/20112442/139

:D :D :D

Nokian pitäisi jo nyt ruveta suunnittelemaan mitä älypuhelimen jälkeen. Muuten jää kakkoseksi tässä kisassa.  ;D
Kummisaappaille on aina kysyntää.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
muitta mistäs minä luinkaan että älypuhelinta ei käytetä kuin soittamiseen!     hevletti millasia ääliöitä!    pelissä pitää olla jopoa myöten kaikkee sälää ja sitten saman ajaa kuin vanha mopira!! :o

kyllä se on niin että sarvikuonojen maassa ollaan ja sit eräät sanoo että tietoyhteiskuntaa!    HAH! sanon minä!                       niin Ä:P:V:K:!

Kamikatze

• Vieras
muitta mistäs minä luinkaan että älypuhelinta ei käytetä kuin soittamiseen!     hevletti millasia ääliöitä!    pelissä pitää olla jopoa myöten kaikkee sälää ja sitten saman ajaa kuin vanha mopira!! :o

kyllä se on niin että sarvikuonojen maassa ollaan ja sit eräät sanoo että tietoyhteiskuntaa!    HAH! sanon minä!                       niin Ä:P:V:K:!

Kännykkä on muotituote jossa valmistajat luovat uusilla malleilla ja sovelluksilla käyttäjälle tarpeita joita ilman ei muka tulla toimeen .

Meikäläinen turvautuu toistaiseksi omaan älyyn ja eikä hanki mitään älyn jatkeita ja nystyröitä korvikkeeksi.
Sitäpaitsi mitä keski-ikäinen mies tekee kännykän älyominaisuuksilla kun ei meinaa nähdä läppärin kokoisestakaan näytöstä tekstiä muuten kuin tiiraamalla.