Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yksityistiepäivät 2011  (Luettu 7781 kertaa)

roadman

  • Vieras
Vs: Yksityistiepäivät 2011
Varsinkin kun mökkiläiset on kehäkolmosen sisäpuolella.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Yksityistiepäivät 2011
Varsinkin kun mökkiläiset on kehäkolmosen sisäpuolella.

Juu kokemuksesta tiedän että on melko turhauttavaa kun yrittää puhelimessa 10 min ajan tuloksetta selittää kehän sisällä asuvalle rakennusalan ammattilaiselle miksi hänen olisi syytä osallistua talvella pienellä panostuksella runkotien auraukseen. Hänen mielestään kun riittää jos hän maksaa oman mökkitienpätkänsä aukaisusta aina tarpeen mukaan  ::)

Kyse oli kuitenkin ykköskymppien menoerästä...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Yksityistiepäivät 2011
Sehän on selvä. Kertaakaan minua ei ole vasiten pyydetty aukasemaan yhteistä tien pätkää, mutta jostain syystä sitä pitkin kelpaa aina pääsiäisenä ajaa mökille.  ;D Oikeen nuuka niin lopun 200 metriä kantaa vaikka niitä viinoja, ja mämmiä.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: Yksityistiepäivät 2011
Hänen mielestään kun riittää jos hän maksaa oman mökkitienpätkänsä aukaisusta aina tarpeen mukaan  ::)
Täytyy vaan laskuttaa ihan oikeasti. Traktorin lämmitys, lingon ja lumikauhan kiinnitys, siirtymäajo, itse työ, takaisin ajo, työkoneiden irrotus.

Saattaa se tarpeenmukainen käydä aika kalliiksi. Olen näin onnistunut torjumaan erinäisiä keikkoja + selittämään pari "me käydään vaan keväällä joskus hiihtelemässä" -tyyppiä vakiasiakkaiksi. Tulee nimittäin halvemmaksi. 
 

Petri