Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe minkä vuoksi kone-forum 2011?  (Luettu 7375 kertaa)

Agronettiläinen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 87
minkä vuoksi kone-forum 2011?
Miksi en saa laskettua milloin on se vuosi että kone-forum näyttelyä ei järjestetä ollenkaan? 2008 vuoden jälkeen sanottiin että näyttely pidetään joka toinen vuosi. Kun vuonna 2009 ei pidetty niin milloin tulee joka toinen vuosi?  :-\

JoHaRa

  • Vieras
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Mun mielestä se oli viime syksynä, lokakuun 14-16 päivä  ??? Mä olin siellä ainakin töissä  ???

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Mun mielestä se oli viime syksynä, lokakuun 14-16 päivä  ??? Mä olin siellä ainakin töissä  ???

Juu ja kännissä olit..kaatuilit töissä.Muka,töissä.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Olin minäkin siellä kaljaa vetämässä mutten kyllä kaatuillut, aika kivoja litran lekoja oli tarjolla, vai mitä Hannu?

                              ;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Mun mielestä se oli viime syksynä, lokakuun 14-16 päivä  ??? Mä olin siellä ainakin töissä  ???

Juu ja kännissä olit..kaatuilit töissä.Muka,töissä.


Höh. Ei kaljan kaljaa koko reissulla  8)

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Kauppiaat haluaa tänäkin vuonna olla viikon kännissä ja poissa kotoa. ;D
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Kauppiaat haluaa tänäkin vuonna olla viikon kännissä ja poissa kotoa. ;D

Firma satsaa 10 000€ osastoon ja edustajat ovat krapulassa. Joo.... Tosi fiksua  ::)

Mutta aloitukseen: Siis onko Forum myös tänä vuonna  ???

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Joo paras sinne on ekana päivänä mennä, eipähän myyjät ole vielä silloin krapulaisia ja vanhalta viinalta haisevia.
KoneForumin järjestämisen syyksi itse sivuilla kerrotaan kovaa kysyntää. Voihan se niinkin olla. Mutta toisaalta taitaa Agrimarketti yrittää haalia asiakkaita, kun heillä nyt on uusi ja loistava myyntistrategiakin (omamyyjien vastuualueet muuttuneet jne)

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Matiffis hyvät futuurit niin päättivät järjestää  :D
Eepeen konemyyjillä tällä hetkellä niin kiire ettei ole ollut kuulemma ikinä. Kummasti ne vaan isännillä viljatilit polttelee taskus vaikka kustannukset olis mitä! Kesällä sitten taas kuivuriehdolla löpöä kuivurille...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Joo paras sinne on ekana päivänä mennä, eipähän myyjät ole vielä silloin krapulaisia ja vanhalta viinalta haisevia.
KoneForumin järjestämisen syyksi itse sivuilla kerrotaan kovaa kysyntää. Voihan se niinkin olla. Mutta toisaalta taitaa Agrimarketti yrittää haalia asiakkaita, kun heillä nyt on uusi ja loistava myyntistrategiakin (omamyyjien vastuualueet muuttuneet jne)
Tämän päivän maaseudussa hyvä katsaus Agrin taloudellisesta tilanteesta. Tappiolla ollaan ja myynti vähentynyt reippaasti. Kilpailukin vielä kovaa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Joo paras sinne on ekana päivänä mennä, eipähän myyjät ole vielä silloin krapulaisia ja vanhalta viinalta haisevia.
KoneForumin järjestämisen syyksi itse sivuilla kerrotaan kovaa kysyntää. Voihan se niinkin olla. Mutta toisaalta taitaa Agrimarketti yrittää haalia asiakkaita, kun heillä nyt on uusi ja loistava myyntistrategiakin (omamyyjien vastuualueet muuttuneet jne)
Tämän päivän maaseudussa hyvä katsaus Agrin taloudellisesta tilanteesta. Tappiolla ollaan ja myynti vähentynyt reippaasti. Kilpailukin vielä kovaa.


Saas nähdä mikä lippu tangossa liehuu sitten kun tämä nykyinen asiakashankintaprojekti on saatu päätökseen  :D

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Tämän päivän maaseudussa hyvä katsaus Agrin taloudellisesta tilanteesta. Tappiolla ollaan ja myynti vähentynyt reippaasti. Kilpailukin vielä kovaa.


Mutta minkäänlaista analyysiä tappion syystä ei uskallettu laittaa lehteen: Yara-kytkös, S-ryhmän asema elintarvikemarkkinoilla, ym.

omamyyjä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Melkoiset tappiot tuli ainakin tässä lähinnä olevalle pisteelle kun kesällä lopettivat S-Raudan 50% alennuksilla. Ja juuri oli tullut kevään ennekot sisään. Nyt sitten kuulemma aletaan pikkuhiljaa ottaa valikoimiin taas rautatavaraa kun ei kauppa käy ??? Kyllä taas meitä yksinkertaisia isäntiä saavat höynäyttää melko paljon että saavat kassansa tasapainoon :D No, onneksi on muitakin toimijoita...

Nimim. tänään tilasin Raisiosta ohransiementä

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Kauppiaat haluaa tänäkin vuonna olla viikon kännissä ja poissa kotoa. ;D
Riippuu varmaan vähän siitä, miten hottis on kotona odotteleva frouva  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: minkä vuoksi kone-forum 2011?
Melkoiset tappiot tuli ainakin tässä lähinnä olevalle pisteelle kun kesällä lopettivat S-Raudan 50% alennuksilla. Ja juuri oli tullut kevään ennekot sisään. Nyt sitten kuulemma aletaan pikkuhiljaa ottaa valikoimiin taas rautatavaraa kun ei kauppa käy ??? Kyllä taas meitä yksinkertaisia isäntiä saavat höynäyttää melko paljon että saavat kassansa tasapainoon :D No, onneksi on muitakin toimijoita...


Tappiot on s-ryhmässä asiakkaan vika. Minäkin niitä tappioita olen ollut talkoissa. Ostin monenlaista rakennustarviketta puoleen hintaan.....kiusa se on pienikin!  ;D