http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Pirkanmaa/1194665754318/artikkeli/puheenaihe+minne+sudet+oikein+sopivat+.html
Petojen poliitista painoarvoa yliarvioidaan.
Ruotsi olisi halunnut siirtää Suomesta susia parantamaan sikäläistä sisäsiittoisuuden vaivaamaa perimää. Suomen viranomaisten äskettäinen vastaus ruotsalaisille oli kielteinen. Perusteluina oli Suomen susikannan pienuus.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 17.02.11 - klo:11:02Ruotsi olisi halunnut siirtää Suomesta susia parantamaan sikäläistä sisäsiittoisuuden vaivaamaa perimää. Suomen viranomaisten äskettäinen vastaus ruotsalaisille oli kielteinen. Perusteluina oli Suomen susikannan pienuus. Ne kyllä siirsi sinne yhden uros suden, mutta sehän tuli saatana takasin ...
sudet ja muutkin surpedot eivät välttämättä pysy siellä mihin ne siirretään. Itse haluaisin mielelläni sudet Sipoonkorpeen mutta ei maksa vaivaa.....
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.02.11 - klo:15:44Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 17.02.11 - klo:11:02Ruotsi olisi halunnut siirtää Suomesta susia parantamaan sikäläistä sisäsiittoisuuden vaivaamaa perimää. Suomen viranomaisten äskettäinen vastaus ruotsalaisille oli kielteinen. Perusteluina oli Suomen susikannan pienuus. Ne kyllä siirsi sinne yhden uros suden, mutta sehän tuli saatana takasin ...No tuohan se onkin ongelma, sudet ja muutkin surpedot eivät välttämättä pysy siellä mihin ne siirretään. Itse haluaisin mielelläni sudet Sipoonkorpeen mutta ei maksa vaivaa.....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 17.02.11 - klo:15:49Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 17.02.11 - klo:15:44Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 17.02.11 - klo:11:02Ruotsi olisi halunnut siirtää Suomesta susia parantamaan sikäläistä sisäsiittoisuuden vaivaamaa perimää. Suomen viranomaisten äskettäinen vastaus ruotsalaisille oli kielteinen. Perusteluina oli Suomen susikannan pienuus. Ne kyllä siirsi sinne yhden uros suden, mutta sehän tuli saatana takasin ...No tuohan se onkin ongelma, sudet ja muutkin surpedot eivät välttämättä pysy siellä mihin ne siirretään. Itse haluaisin mielelläni sudet Sipoonkorpeen mutta ei maksa vaivaa.....Kai sille olisi pitäny viedä kaveri samalla, kunnon naarastahan se tietenkin lähti hakemaan ...
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 17.02.11 - klo:15:49sudet ja muutkin surpedot eivät välttämättä pysy siellä mihin ne siirretään. Itse haluaisin mielelläni sudet Sipoonkorpeen mutta ei maksa vaivaa.....Oikee paikka niille ois sekulisakin navetat