Tuntuu siltä, että Nokia ihan itse ryssi menestymisen eväät. Rahaa on kassassa vaikka kuinka paljon, mutta niitten käyttö tuuliajolla. Viime vuosia on ulkopuolisen silmin sävyttänyt pelkästään kustannusten karsiminen ja säästöt. Olisi pitänyt antaa propellipäille enemmän siimaa toteuttaa itseään ja luovuutta. Firmaan olisi tarvinnyt hankkia markkinointiosaamista ja kuluttajakokemusta. Niiden pohjalta olisi sitten annettu ohjeet mitä kansa haluaa. Kyllä suomalainen insinööri osaa suunnitella käytännössä mitä vaan, mutta se kaikki muu onkin sitten vaikeampaa.
Tästä menetyksestä menee osa jo Ollilan piikkiin, joka ei sitten kuitenkaan osannut paikata noita Nokian peruspuutteita. Myös hänen jälkeisensä johtavalinta vain lisäsi syöksyä.
Aika surullinen fiilis tästä keissistä tulee. Kävi niinkuin jääkiekossa, että varma johto sössittiin ja päästettiin vastustaja lopulta voittoon.
Mielenkiintoista nähdä mikä on meidän seuraava menestystarina. Se voi olla vaikka C2-alueen maidontuotanto