Ei hätää! Messias pelastaa meidät kaikelta pahalta. Natolta, Eeuulta, Eurolta ja Rysselilta. Ihana tulevaisuus Isä Aurinkoisen sylissä. Timo uottaa opetuslapsilleen hunajamaitova ja antaa tikkarin imekellä. Tikkari suussa ei kukaan sano jos tulee töppejä.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:15:58Tuolla rusinoiden pullasta noukkimisella tarkoitan sitä että itä-Euroopan maat ottavat kiitollisena vastaan Naton turvatakuut mutta tinkivät ymmärrettävistä syistä suunnattoman kalliista armeijansa sovittamiseksi Nato-yhteensopivaksi.Mun mielestä meidän tulisi noudattaa samaa rusinat pullasta periaatetta. Jeepin kanssa on turha keskustella. Sotkee eu:n, naton,neuvostoliiton, venäjän ja varsovanliiton keskenään.
Tuolla rusinoiden pullasta noukkimisella tarkoitan sitä että itä-Euroopan maat ottavat kiitollisena vastaan Naton turvatakuut mutta tinkivät ymmärrettävistä syistä suunnattoman kalliista armeijansa sovittamiseksi Nato-yhteensopivaksi.Mun mielestä meidän tulisi noudattaa samaa rusinat pullasta periaatetta.
Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 11.02.11 - klo:16:05Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:15:58Tuolla rusinoiden pullasta noukkimisella tarkoitan sitä että itä-Euroopan maat ottavat kiitollisena vastaan Naton turvatakuut mutta tinkivät ymmärrettävistä syistä suunnattoman kalliista armeijansa sovittamiseksi Nato-yhteensopivaksi.Mun mielestä meidän tulisi noudattaa samaa rusinat pullasta periaatetta. Jeepin kanssa on turha keskustella. Sotkee eu:n, naton,neuvostoliiton, venäjän ja varsovanliiton keskenään. Juu siis tässä Nato-keskustelussa kaivataan asiapohjaan perustuvia argumentteja ja argumentaatiota joka näyttää toisinaan täysin kadonneen agron keskusteluista.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:15:38Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.juu usko sää reppana mitä sulle isoveli kertoo
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:15:38Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.juu siellän ne afganistanissa ovat rusinoita noukkimassa mee mukaan ettet jää ilman
Viimeksi muokattu: 11.02.11 - klo:19:40 kirjoittanut Luomujussi
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 11.02.11 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:15:38Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.juu siellän ne afganistanissa ovat rusinoita noukkimassa mee mukaan ettet jää ilman Mun käsittääkseni me ollaan siellä rauhaa turvaamassa, ei Naton jäsenenä. Jos haluat jatkaa aiheesta niin kerro kuinka monta Nato-maata koko jäsenmäärästä toimii Afganistanissa....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:19:37Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 11.02.11 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:15:38Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.juu siellän ne afganistanissa ovat rusinoita noukkimassa mee mukaan ettet jää ilman Mun käsittääkseni me ollaan siellä rauhaa turvaamassa, ei Naton jäsenenä. Jos haluat jatkaa aiheesta niin kerro kuinka monta Nato-maata koko jäsenmäärästä toimii Afganistanissa....kerro ny ennsin kuinka se rauhan turvaaminen sujuu,,,,,,tarkittaako se sitäulkoministeriön kehitysapuvaroilla rakennettua bordellia jossa ne "rauhat" toimivat
Juu siis tässä Nato-keskustelussa kaivataan asiapohjaan perustuvia argumentteja ja argumentaatiota joka näyttää toisinaan täysin kadonneen agron keskusteluista.
Viimeksi muokattu: 11.02.11 - klo:20:38 kirjoittanut Jorma Jaakkola
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 11.02.11 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:19:37Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 11.02.11 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 11.02.11 - klo:15:38Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.juu siellän ne afganistanissa ovat rusinoita noukkimassa mee mukaan ettet jää ilman Mun käsittääkseni me ollaan siellä rauhaa turvaamassa, ei Naton jäsenenä. Jos haluat jatkaa aiheesta niin kerro kuinka monta Nato-maata koko jäsenmäärästä toimii Afganistanissa....kerro ny ennsin kuinka se rauhan turvaaminen sujuu,,,,,,tarkittaako se sitäulkoministeriön kehitysapuvaroilla rakennettua bordellia jossa ne "rauhat" toimivat No voi sua ja sun ymmärrystäsi. Nato-liittolaisuus ja rauhanturvaisuus ei nyt kovin paljon liity toisiinsa , toisin kuin sä ehkä kuvittelet.