Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Wikileaks: Kokoomus vie Suomen Natoon seuraavassa hallituksessa  (Luettu 39400 kertaa)

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Tuoreimpien Wikileaks paljastusten mukaan Kokoomus vie seuraavassa hallituksessa Suomen Naton jäseneksi.

Tavjan antistalinistiset juoruilut Jenkkeihin ovat pientä verrattuna tulevaan Kokoomuksen "hallitusohjelmaan".
Poliittinen *****.

minä-itte

• Vieras
Tuoreimpien Wikileaks paljastusten mukaan Kokoomus vie seuraavassa hallituksessa Suomen Naton jäseneksi.

Tavjan antistalinistiset juoruilut Jenkkeihin ovat pientä verrattuna tulevaan Kokoomuksen "hallitusohjelmaan".

höpö höpö

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī

höpö höpö

Toivottavasti Tiitisen lista tulee julkisuuteen ennen vaaleja. Kokoomuksen tie on sen jälkeen oppositiossa, ainakin parin kauden verran.  ;D ;D

Shampanja vaihtuu hetkeksi Lapin kultaan.  ;D ;D
Poliittinen *****.

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sitähä ne aina halunnu
ei siis tuossa mittää uutta
kako on tuhonnu suomen pala palalta
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Poliittinen *****.

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Ei hätää! Messias pelastaa meidät kaikelta pahalta. Natolta, Eeuulta, Eurolta ja Rysselilta. Ihana tulevaisuus Isä Aurinkoisen sylissä. Timo uottaa opetuslapsilleen hunajamaitova ja antaa tikkarin imekellä. Tikkari suussa ei kukaan sano jos tulee töppejä.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

höpö höpö

kokoomuslaiset ajelee kelkoillaan sit minä-iit maalla oman mielensä mukaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Toivottavasti Tiitisen lista tulee julkisuuteen ennen vaaleja. Kokoomuksen tie on sen jälkeen oppositiossa, ainakin parin kauden verran.

Tämä olis kyllä riemun päivä voi vaan kuvitella vesilahden vihtorin ja aulis-eläkeläisen naamaa, kauankos ne on täällä mesoneet "parhaaksi isänmaalle"

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

jeep

• Vieras
Obama hädissään, Egypti ei enää tule kaveeraamaan jenkkien kanssa. Yhdysvaltain ja NATON imperiumi murenee pala palalta, Tietysti Suomi haluaa aina hypätä uppoavan laivan kyytiin. Eikös Kreikan ja Irlannin sekoilut ole näyttäny sen. A-talkissa eilen juuri sanottiin että kreikan tukeminen oli virhe, hups, taas kun rahat oli jo annettu. Ihmeellistä on se NATO kiima, kaiken muun puhalluksen jälkeen.

jeep

• Vieras
http://yle.fi/uutiset/teemat/wikileaks/2011/02/wikileaks_yhdysvaltojen_lahetysto_paimentanut_suomalaispoliitikkoja_natoon_2356885.html
Herätkää jo siitä NATO kiimasta todellisuuteen, ettekö vielä tajua mikä pohjaton imuri koko kyseinen "puulaaki" on :o
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2124949

"Puolustusmenot toista Nato-maata vastaan"

Voi ittu kun ihminen on tampio, lajina :D

jeep

• Vieras
Jos tuota kuviota ei hahmota ja tajua edes piirun vertaa, silloin on oltava tyhmä!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010052711747788_ul.shtml

Ja vielä kiimaiset vonkuaa NATO:on

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.

jeep

• Vieras
Ja mikä tuossa Nato-jäsenyydessä sitten olisi vikana. Moni ratsastaa sen tuomilla uhkakuvilla kuten sen että jäsenyys vetäisi meidät Yhdysvaltojen imperialismipolitiikan aiheuttamiin sotiin mutta se ei todellakaan mene näin. Jo nyt monet tai itse asiassa lähes kaikki Nato maat päättävät itse mihin kahinoihin lähtevät mukaan ja jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinat pullasta.
Kerro nyt ne edut ? "noukkivat ovelasti rusinat pullasta", kuten ?

Ota se stetsoni päästäsi pois, ja riisu ne bootsit jalastasi pois, sekä lakkaa kittaamasta sitä Cocista, se on liian hapokasta :D

Kreikka, " jäsenyydessäkin noukkivat ovelasti rusinata pullasta"  ????

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Tuolla rusinoiden pullasta noukkimisella tarkoitan sitä että itä-Euroopan maat ottavat kiitollisena vastaan Naton turvatakuut mutta tinkivät ymmärrettävistä syistä suunnattoman kalliista armeijansa sovittamiseksi Nato-yhteensopivaksi.

Mun mielestä meidän tulisi noudattaa samaa rusinat pullasta periaatetta.

Sepedeus

• Vieras
Tuolla rusinoiden pullasta noukkimisella tarkoitan sitä että itä-Euroopan maat ottavat kiitollisena vastaan Naton turvatakuut mutta tinkivät ymmärrettävistä syistä suunnattoman kalliista armeijansa sovittamiseksi Nato-yhteensopivaksi.

Mun mielestä meidän tulisi noudattaa samaa rusinat pullasta periaatetta.

Jeepin kanssa on turha keskustella. Sotkee eu:n, naton,neuvostoliiton, venäjän ja varsovanliiton keskenään.  ;D