Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Raiskauksista  (Luettu 5848 kertaa)

simmo

  • Vieras
Raiskauksista



Otsikossa likimain kaikki... ja täällä insestijengi selitte... tai antaa olla  :o :o
[/quote]  Ahkerimpia insestistä paasaajia ovat ne, jotka ovat itse siihen syyllistyneet! Pyromaanikin palaa aina palopaikalle  katsomaan , miten hienosti loimottaa.
[/quote]
-----------minä tunnen nuoria,jotka ovat kertoneet siitä mulle.Velipojat käytti heitä hyväkseen.
Kun on paljon lapsia ja kaikki yhdessä huoneessa nukkumassa,tai ainakin ahtaissa tiloissa,niin kyllä ei oo ihme.Lestadiolaiset eivät anna lapsilleen mitään sukupuolivalistusta, mullekkin äiti sanoi,kun ajoi maailmalle,että maha pystyssä ei tartte tulla takasin >:(
Tämä ei tarkoita sitä,että kaikki lestat olis samanlaisia, onhan heissäkin fiksuja ja paljon onkin.
Mutta mitäs Lissu sanoo tästä:Tyttäreni oli  14-15 vuotias,kun hän oli törmännyt naapurin mieheen metsässä.(Tällä miehellä oli vaimo laitoksella synnyttämässä.)Mies oli käynyt nauraen käsiksi tyttäreeni,mutta tämä oli lähtenyt karkuun.Tytär salasi tämän asian meiltä yli kymmenen vuotta ja kun hän tämän viimein paljasti,minä ja isä kauhistuimme ja saimme tosissamme pidätellä,ettei isä olis mennyt naapurimiehen kimppuun. :o Rukoilimme häntä,että antaa asian olla,naapurisopu on paljon täkeämpi,kuin kauan sitten tapahtunut asia,mutta kyllä se jurppi kauan mielessä >:( Lapseni eivät ole täydellisiä,mutta tämä' tytär ei ainakaan valehtele.Olemme siis yhtä hyviä naapureita kuin ennenkin ,koska naapureiden kanssa on pakko elää sovussa,muuten oma elämäkin on hankalaa.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Raiskauksista



Otsikossa likimain kaikki... ja täällä insestijengi selitte... tai antaa olla  :o :o
  Ahkerimpia insestistä paasaajia ovat ne, jotka ovat itse siihen syyllistyneet! Pyromaanikin palaa aina palopaikalle  katsomaan , miten hienosti loimottaa.
[/quote]
-----------minä tunnen nuoria,jotka ovat kertoneet siitä mulle.Velipojat käytti heitä hyväkseen.
Kun on paljon lapsia ja kaikki yhdessä huoneessa nukkumassa,tai ainakin ahtaissa tiloissa,niin kyllä ei oo ihme.Lestadiolaiset eivät anna lapsilleen mitään sukupuolivalistusta, mullekkin äiti sanoi,kun ajoi maailmalle,että maha pystyssä ei tartte tulla takasin >:(
Tämä ei tarkoita sitä,että kaikki lestat olis samanlaisia, onhan heissäkin fiksuja ja paljon onkin.
Mutta mitäs Lissu sanoo tästä:Tyttäreni oli  14-15 vuotias,kun hän oli törmännyt naapurin mieheen metsässä.(Tällä miehellä oli vaimo laitoksella synnyttämässä.)Mies oli käynyt nauraen käsiksi tyttäreeni,mutta tämä oli lähtenyt karkuun.Tytär salasi tämän asian meiltä yli kymmenen vuotta ja kun hän tämän viimein paljasti,minä ja isä kauhistuimme ja saimme tosissamme pidätellä,ettei isä olis mennyt naapurimiehen kimppuun. :o Rukoilimme häntä,että antaa asian olla,naapurisopu on paljon täkeämpi,kuin kauan sitten tapahtunut asia,mutta kyllä se jurppi kauan mielessä >:( Lapseni eivät ole täydellisiä,mutta tämä' tytär ei ainakaan valehtele.Olemme siis yhtä hyviä naapureita kuin ennenkin ,koska naapureiden kanssa on pakko elää sovussa,muuten oma elämäkin on hankalaa.
[/quote]


Luomulissu sanoo tuohon, että hän on törmännyt metsässä sataan mieheen, joiden vaimot on synnärillä, eikä kukaan ole yrittänyt tarrata kiinni  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Sanomisia...



Otsikossa likimain kaikki... ja täällä insestijengi selitte... tai antaa olla  :o :o
  Ahkerimpia insestistä paasaajia ovat ne, jotka ovat itse siihen syyllistyneet! Pyromaanikin palaa aina palopaikalle  katsomaan , miten hienosti loimottaa.
-----------minä tunnen nuoria,jotka ovat kertoneet siitä mulle.Velipojat käytti heitä hyväkseen.
Kun on paljon lapsia ja kaikki yhdessä huoneessa nukkumassa,tai ainakin ahtaissa tiloissa,niin kyllä ei oo ihme.Lestadiolaiset eivät anna lapsilleen mitään sukupuolivalistusta, mullekkin äiti sanoi,kun ajoi maailmalle,että maha pystyssä ei tartte tulla takasin >:(
Tämä ei tarkoita sitä,että kaikki lestat olis samanlaisia, onhan heissäkin fiksuja ja paljon onkin.
Mutta mitäs Lissu sanoo tästä:Tyttäreni oli  14-15 vuotias,kun hän oli törmännyt naapurin mieheen metsässä.(Tällä miehellä oli vaimo laitoksella synnyttämässä.)Mies oli käynyt nauraen käsiksi tyttäreeni,mutta tämä oli lähtenyt karkuun.Tytär salasi tämän asian meiltä yli kymmenen vuotta ja kun hän tämän viimein paljasti,minä ja isä kauhistuimme ja saimme tosissamme pidätellä,ettei isä olis mennyt naapurimiehen kimppuun. :o Rukoilimme häntä,että antaa asian olla,naapurisopu on paljon täkeämpi,kuin kauan sitten tapahtunut asia,mutta kyllä se jurppi kauan mielessä >:( Lapseni eivät ole täydellisiä,mutta tämä' tytär ei ainakaan valehtele.Olemme siis yhtä hyviä naapureita kuin ennenkin ,koska naapureiden kanssa on pakko elää sovussa,muuten oma elämäkin on hankalaa.
[/quote]
Luomulissu sanoo tuohon, että hän on törmännyt metsässä sataan mieheen, joiden vaimot on synnärillä, eikä kukaan ole yrittänyt tarrata kiinni  :D
[/quote]

 ;D ;D ;D ...ja saattaa sanoa senki et ku ne ois ollu kunnolla kännissä ni jo ois kieli soinu  ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Paasaajat...
Omassa tuvassa kun on ongelma niin alkaa huuto "ottakaa varas kiinni"... ja logiikka on loistelias... insestiä arvostelevat ovat itse omiin lapsiinsa sekaantujia, pyromaaneja arvostelevat ovat polttaneet naapurin tuvan ja saunan, varkaita mollaavat pistävät marketissa kaksi banaania pussiin, punnitsevat, avaavat pussin ja lisäävät sinne toiset kaksi banaania... ja niin ja päin ja pois  :o :o :o

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Paasaajat...
Omassa tuvassa kun on ongelma niin alkaa huuto "ottakaa varas kiinni"... ja logiikka on loistelias... insestiä arvostelevat ovat itse omiin lapsiinsa sekaantujia, pyromaaneja arvostelevat ovat polttaneet naapurin tuvan ja saunan, varkaita mollaavat pistävät marketissa kaksi banaania pussiin, punnitsevat, avaavat pussin ja lisäävät sinne toiset kaksi banaania... ja niin ja päin ja pois  :o :o :o

mutta kaikesta huolimatta aalis,,,,,,ottakaa  kepu  kiinni :P :P

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Raiskauksista
Kummassakohan lienee riski suurempi tuohon touhuun,  *****htavan yksinhuoltajan kotona   vai   seitsemänlapsisessa lestaperheessä ???   Olen varma että toisessa riski on aika häviävän olematon. Tuomittavaa toki silti, en minä tekoa tietenkään puolustele.

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
Noin yleisesti ottaen, pääsääntöisesti, vanhoillislest.-miehet ovat kaikkein fiksuimpia ja siveellisimpiä miehiä tässä maassa. Siitä menen takuuseem. Siinäkin laumassa on häiriökäyttäytyjiä, niinkuin muissakin. On jotenkin järkyttävää, jos tavalliset, kunnolliset ja vastuunkantavat ihmiset leimataan muutaman häirikön takia. Mutta, eikai kukaan tervejärkinen ihminen niin teekään.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
ehän minä profeetta ole.olen lestadiolaisessa perheessä syntynyt ja viettänyt seuroissa paljon lapsuuteni aikana.Kerran Ruukin ry:llä oli vieraileva puhuja,kun olin sellainen toisella kymmenellä oleva tytönpullukka.Tämä vieraileva saarnamiehen poika , joka oli komee ::),pyysi mua kävelylle.Minä viaton tyttö,en seksistä mitään tiennyt vielä,lähdin hänen mukaansa.Hän vei minut n.km:n päässä olevaan saareen.Minä luulin, että jutellaan,mutta tämä poika hyökkäs kimppuuni kuin peto ja alkoi repiä vaatteitani päältä.Luulin joutuneeni murhaajan kynsiin ja aloin potkia ja purra ja huutaa kuin sireen.Poika pötki pakoon ja meidän seurareissu loppui siihen.Vasta monta vuotta myöhemmin tiesin,että se oli raiskausyritys. :o
Ja tämä juttu on taivahan tosi >:(

Sitä tuskin kukaan epäilee. Paremman puutteessa niille kelpaa miespuolisetkin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020713145447_uu.shtml

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
Miten tämä alotus on täällä???Minä en ole tätä aloittanut >:(

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
Miksi vanhalestadioilaiset vaikenevat siitä,että lestaperheiden lapset ovat joutuneet kärsimään vuosikymmenien ajan mm.insestistä >:(
Kyseessä' on jopa saarnamiesten perheitä ??? ???Kun isä on saarnamatkalla ja äiti töissä tai synnytyslaitoksella,perheen murrosikäiset pojat leikkivät siskojen kanssa sukupuoli leikkejä ja sen johdosta esim.meidän maakunnassamme on paljon nuoria naisia,jotka kärsivät psyykkisistä oireista, eivätkä pysty normaaliin elämään.Moni on päättänyt päivänsäkin oman käden kautta.Mutta kun alue on lestadiolaisvaltaista, niin kyllä sitä yritetään vaientaa.

Tä,tämä on webmasterin tekosia.Tämä on irroitettu toisesta viestistä.Miten ämä on mahdollista!!!!

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista




Luomulissu sanoo tuohon, että hän on törmännyt metsässä sataan mieheen, joiden vaimot on synnärillä, eikä kukaan ole yrittänyt tarrata kiinni  :D
[/quote]
-----------Minä en ole mikään tarinan sepittäjä,tämäkin on ihan tosi.Miksi minä tällaisia keksisin.?
Halusin vain tuoda julki,että' Jumalan lasten joukossa,joka on ainoa oikea usko heidän mielestään,on myös tällainen pimeä puoli.En minä heitä vihaa,se on lapsuuden uskoni ja minulla on paljon ystäviä heidän joukossaan.Mutta Sana sanoo:..Heidän hedelmistään te tunnette heidät...Jotkut heidän hedelmänsä vaan on myrkyllisiä ???
Voisin kertoa vielä paljon muutakin,mutta ton Lissun takia lopetan tämän >:(

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
Noin yleisesti ottaen, pääsääntöisesti, vanhoillislest.-miehet ovat kaikkein fiksuimpia ja siveellisimpiä miehiä tässä maassa. Siitä menen takuuseem. Siinäkin laumassa on häiriökäyttäytyjiä, niinkuin muissakin. On jotenkin järkyttävää, jos tavalliset, kunnolliset ja vastuunkantavat ihmiset leimataan muutaman häirikön takia. Mutta, eikai kukaan tervejärkinen ihminen niin teekään.
----------Suuri osa lestadiolaisista on kunnollista ja ahkeraa porukkaa.Mutta tuo ylimielisyys ei oikein sovi  siihen pirtaan.Jopa lestadiolaiset papit tuomitsee helvettiin kaikki muut kuin heikäläiset.Aina kun meillä on seurakuntien yhteysiltoja,niin lestadiolaiset eivät tule niihin,ei koskaan.Saati vappuna,kun on oikein isot kristittyjen juhlat,niin jehovat ja lestat on niistä poissa ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Hedelmät ja määrä...
Sana sanoo:..Heidän hedelmistään te tunnette heidät...Jotkut heidän hedelmänsä vaan on myrkyllisiä ???

Taitaa olla tilastotappio... ku rustaa parisenkymmentä "hedelmää" ni siinä on jo tilastollisestikki roinaa joukossa... ja sit taas uutta romua putkeen... ku edelline ihmisentekokone on kylmenny - miks semmosia ei tuomita EU-tuomioistuimessa ???  :o :o :o

Viimeksi muokattu: 08.02.11 - klo:20:11 kirjoittanut Aulis Anttila

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Raiskauksista
Noin yleisesti ottaen, pääsääntöisesti, vanhoillislest.-miehet ovat kaikkein fiksuimpia ja siveellisimpiä miehiä tässä maassa. Siitä menen takuuseem. Siinäkin laumassa on häiriökäyttäytyjiä, niinkuin muissakin. On jotenkin järkyttävää, jos tavalliset, kunnolliset ja vastuunkantavat ihmiset leimataan muutaman häirikön takia. Mutta, eikai kukaan tervejärkinen ihminen niin teekään.
----------Suuri osa lestadiolaisista on kunnollista ja ahkeraa porukkaa.Mutta tuo ylimielisyys ei oikein sovi  siihen pirtaan.Jopa lestadiolaiset papit tuomitsee helvettiin kaikki muut kuin heikäläiset.Aina kun meillä on seurakuntien yhteysiltoja,niin lestadiolaiset eivät tule niihin,ei koskaan.Saati vappuna,kun on oikein isot kristittyjen juhlat,niin jehovat ja lestat on niistä poissa ???
Aivan sama ylimielisyys löytyy kyllä helluntaiseurakunnankin tilaisuuksista >:(   Sitten jos tilaisuus on suunnattu myös "syntisille" niin sitten voi hiukan sanomassa joustaa.
 Ja jehovilla on kristittyjen kanssa saman verran tekemistä kun työttömillä vapaamuurareilla!

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Raiskauksista



Otsikossa likimain kaikki... ja täällä insestijengi selitte... tai antaa olla  :o :o
  Ahkerimpia insestistä paasaajia ovat ne, jotka ovat itse siihen syyllistyneet! Pyromaanikin palaa aina palopaikalle  katsomaan , miten hienosti loimottaa.
[/quote]
-----------minä tunnen nuoria,jotka ovat kertoneet siitä mulle.Velipojat käytti heitä hyväkseen.
Kun on paljon lapsia ja kaikki yhdessä huoneessa nukkumassa,tai ainakin ahtaissa tiloissa,niin kyllä ei oo ihme.Lestadiolaiset eivät anna lapsilleen mitään sukupuolivalistusta, mullekkin äiti sanoi,kun ajoi maailmalle,että maha pystyssä ei tartte tulla takasin >:(
Tämä ei tarkoita sitä,että kaikki lestat olis samanlaisia, onhan heissäkin fiksuja ja paljon onkin.
Mutta mitäs Lissu sanoo tästä:Tyttäreni oli  14-15 vuotias,kun hän oli törmännyt naapurin mieheen metsässä.(Tällä miehellä oli vaimo laitoksella synnyttämässä.)Mies oli käynyt nauraen käsiksi tyttäreeni,mutta tämä oli lähtenyt karkuun.Tytär salasi tämän asian meiltä yli kymmenen vuotta ja kun hän tämän viimein paljasti,minä ja isä kauhistuimme ja saimme tosissamme pidätellä,ettei isä olis mennyt naapurimiehen kimppuun. :o Rukoilimme häntä,että antaa asian olla,naapurisopu on paljon täkeämpi,kuin kauan sitten tapahtunut asia,mutta kyllä se jurppi kauan mielessä >:( Lapseni eivät ole täydellisiä,mutta tämä' tytär ei ainakaan valehtele.Olemme siis yhtä hyviä naapureita kuin ennenkin ,koska naapureiden kanssa on pakko elää sovussa,muuten oma elämäkin on hankalaa.
[/quote]   Kylläpä on simmon lähelle sattunut kaikki häiriintyneet lestasedät ja pojat. Miksi minulle, joka olen lestajengin kanssa pyörinyt ikäni, ei ole YHTÄKÄÄN moista tapausta sattunut.  ???    Mutta nämä paljastunet insestijutut ovat niin uskomattomia, että niitä ei voi millään ymmärtää! Lestajengissä, siis siellä seuroissakin, kulkee mukana sellaista porukkaa, jotka eivät ole sydämestään lestadiolaisia. Mutta, kun siihen insestiin ovat syyllistyneet saarnamiehetkin!! Ymmärrän hyvin, että tällainen vie uskottavuutta. Uskon näin, että 10 % poppoosta, kuin poppoosta on jollain tavailla luonnehäiriöisiä, tai jotenkin  seksuaalisesti ylivirittyneitä... Myös Agron porukassa voi olla se 10 % häirikköjä ???  Miettikääpä!