Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Raiskauksista  (Luettu 5801 kertaa)

Lissu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
Vs: Raiskauksista
Loppuosa sekavaa, kun vanhat ja uudet jutut sekaisin. Mutta kaikenkaikkaan ikävä juttu.

Näin toissa yönä unta, että minua yksi ihminen raiskasi aina, kun oli mahdollista. Oli sellaista estolääkitystä jota sitten käytin, ettei se raiskaisi, mutta ei auttanut. Pahinta painajaisessa oli, että vaikka kävin hereillä ja vessassa, niin se sama painajainen vain jatkui jatkui. Unentutkijat kertokaan mitä tämä tarkoittaa, unessa olevat muut ihmiset, eivät olleet oikeasti läheisiäni. Meni eilinen päivä pilalle ja kun ajattelenkin, jos oikeasti raiskattaisi niin miten kauhea tilanne se olisi.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12241
  • Virolaista kiitos!
Vs: Raiskauksista
. Uskon näin, että 10 % poppoosta, kuin poppoosta on jollain tavailla luonnehäiriöisiä, tai jotenkin  seksuaalisesti ylivirittyneitä... Myös Agron porukassa voi olla se 10 % häirikköjä ???  Miettikääpä!
Tämähän nyt on ollut päivänselvä asia jo ties kuinka kauan :D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Nimmarit...
Sössölissu on tempassu toisenki nimmarin... ni se voi jutella keskenään  :o :o :o

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Nimmarit...
Sössölissu on tempassu toisenki nimmarin... ni se voi jutella keskenään  :o :o :o
  Varsinainen Sössöttäjä, kaikkien sössöjen äiti, Aulis, sairastaa vainoharhaa.    ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
poissa ???
[/quote]Aivan sama ylimielisyys löytyy kyllä helluntaiseurakunnankin tilaisuuksista >:(   Sitten jos tilaisuus on suunnattu myös "syntisille" niin sitten voi hiukan sanomassa joustaa.
 Ja jehovilla on kristittyjen kanssa saman verran tekemistä kun työttömillä vapaamuurareilla!
[/quote]
-----------------vapaat seurakunnat ovat valmiita tekemään yhteistyötä myöskin kirkon kanssa.Meillä on monenlaista toimintaa,sekä kotimaassa,että lähetyskentillä....lähetysmaissa seurakuntien rajoja ei edes ole käytännössä.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
Noin yleisesti ottaen, pääsääntöisesti, vanhoillislest.-miehet ovat kaikkein fiksuimpia ja siveellisimpiä miehiä tässä maassa. Siitä menen takuuseem. Siinäkin laumassa on häiriökäyttäytyjiä, niinkuin muissakin. On jotenkin järkyttävää, jos tavalliset, kunnolliset ja vastuunkantavat ihmiset leimataan muutaman häirikön takia. Mutta, eikai kukaan tervejärkinen ihminen niin teekään.
----------Suuri osa lestadiolaisista on kunnollista ja ahkeraa porukkaa.Mutta tuo ylimielisyys ei oikein sovi  siihen pirtaan.Jopa lestadiolaiset papit tuomitsee helvettiin kaikki muut kuin heikäläiset.Aina kun meillä on seurakuntien yhteysiltoja,niin lestadiolaiset eivät tule niihin,ei koskaan.Saati vappuna,kun on oikein isot kristittyjen juhlat,niin jehovat ja lestat on niistä poissa ???

Minä epäilen, että sieltä on poissa moni muukin, kun paikallinen lestajussi ...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65903
Vs: Raiskauksista
tänään oli ratiossa joku ruottalainen toimittaja joka puhu tosta ns. raiskauksesta.    hauskaa siinä oli se että ite oli ollut silleen ja ite ei muistanu yhtään kuin oli oikein vampannu, jurrissa kun oli, sen jäbän ja sitten raahannu torppaansa, -tai jonnekii.             oli varman ollu kivaa seuraa tossa sängyssä!

             ei oikein voinut puhua raiskauksesta kun ei ollu varma oliko tahtona, haluna oli kuisteskii!   ja jumalattoman kännissä!

            ihan kuin se plondi kaupan kassalla kun kassa totesi 500 euron setelein väärennökseksi;
          - apua, minut on raiskattu!

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
Kummassakohan lienee riski suurempi tuohon touhuun,  *****htavan yksinhuoltajan kotona   vai   seitsemänlapsisessa lestaperheessä ???   Olen varma että toisessa riski on aika häviävän olematon. Tuomittavaa toki silti, en minä tekoa tietenkään puolustele.
-ota huomioon,että lestaperheissä on monesti 15-16 lasta.He ovat myöskin aika syrjäytyneitä muista yhteisöistä.Tuskin saavat mitään valistusta sukupuoliasioista.
Minäkin heräsin todellisuuteen vasta,kun eräs pojistani seurusteli tytön kanssa,jonka kotona oli ollut 16 lasta.Hän on jatkuvasti psyykkisesti sairas,eikä pysty normaaliin työhön.Seurustelusuhde ei kestänyt kauaa,mutta tarpeeksi,että paljon salattua tuli julkisuuteen.Miksi näistä ei tehdä rikosilmoitusta.?Koska monikaan ei halua veljeään oikeuteen.
Minun omaa äitiä vainottiin siinä määrin,tv:n katselusta,että isäni,joka oli hyvin arka,ei uskaltanut kulkea viimeisinä vuosinaan äidin rinnalla edes kaupassa. >:( Vaikea uskoa ,että he "omistavat Jumalan valtakunnan",kun teot ovat tällaisia. Tämä on kiusallista myös siivojen seurakuntalaisten kannalta,koska he tietävät vääryydet,mutta eivät uskalla tehdä mitään,koska pelkäävät menettävänsä taivasten valtakuntaan pääsyn.
Silloin,kun minä tulin uskoon,niin eräs hyvin tuttu lestadiolaispappa lausui minulle kirouksen omalla kotipihallani:"Sinä,joka olet hyljännyt lapsuuden uskosi, olet perkelettäkin pahempi,eikä sinulle myönnetä anteeksi antoa koskaan".Ja minä tunsin kylmän puhalluksen ja minua palelsi koko päivän. Miten kristitty voi olla noin julma,hänenhän pitää rakastaa vihollistaankin? ???

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Raiskauksista
Noin yleisesti ottaen, pääsääntöisesti, vanhoillislest.-miehet ovat kaikkein fiksuimpia ja siveellisimpiä miehiä tässä maassa. Siitä menen takuuseem. Siinäkin laumassa on häiriökäyttäytyjiä, niinkuin muissakin. On jotenkin järkyttävää, jos tavalliset, kunnolliset ja vastuunkantavat ihmiset leimataan muutaman häirikön takia. Mutta, eikai kukaan tervejärkinen ihminen niin teekään.
----------Suuri osa lestadiolaisista on kunnollista ja ahkeraa porukkaa.Mutta tuo ylimielisyys ei oikein sovi  siihen pirtaan.Jopa lestadiolaiset papit tuomitsee helvettiin kaikki muut kuin heikäläiset.Aina kun meillä on seurakuntien yhteysiltoja,niin lestadiolaiset eivät tule niihin,ei koskaan.Saati vappuna,kun on oikein isot kristittyjen juhlat,niin jehovat ja lestat on niistä poissa ???

Minä epäilen, että sieltä on poissa moni muukin, kun paikallinen lestajussi ...

Se  voi kyllä olla. ;D Vähän menee aiheen vierestä, mutta on luomulissuilija näköjään  irtaantunut agronetistä.  ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Nimmarit...
Sössölissu on tempassu toisenki nimmarin... ni se voi jutella keskenään  :o :o :o

  Jotkut ajautuvat nerokkuudessaan tilaan, että eivät pysty jatkamaan vanhalla nimmarilla.  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista



Minä epäilen, että sieltä on poissa moni muukin, kun paikallinen lestajussi ...
[/quote]--Uudestisyntyneet kirkon kristityt ovat niissä mukana,ei tietenkään sellaiset,jotka eivät uskonasioista välitä ???Viimeksi kuoromme vieraili ev.lut.seurakuntakodilla ja siellä oli runsaasti väkeä.Ensivuonna he taas tulevat meille vierailulle ::)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Nimmarit...
Sössölissu on tempassu toisenki nimmarin... ni se voi jutella keskenään  :o :o :o

  Jotkut ajautuvat nerokkuudessaan tilaan, että eivät pysty jatkamaan vanhalla nimmarilla.  ;D

Mutta jos se tapahtuu kerran kuukauteen, niin  kyllä melkeen päivittäsin lääkekaapin sisällön.  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Raiskauksista
?
[/quote]Aivan sama ylimielisyys löytyy kyllä helluntaiseurakunnankin tilaisuuksista >:(   Sitten jos tilaisuus on suunnattu myös "syntisille" niin sitten voi hiukan sanomassa joustaa.
Jaa,missä. ???Raamattu sanoo:Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.