Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Alueellistamisella ei kansan tukea  (Luettu 1695 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Alueellistamisella ei kansan tukea
Joka toinen äänestysikäinen vastustaa työpaikkojen siirtoa maakuntiin:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/02/fi_FI/Alueellistamisella_kansan_tuki/

fiurio

• Vieras
Vs: Alueellistamisella ei kansan tukea
Mielipiteensä ilmaisseista alueellistamisen jatkamisen kannalla on 61 prosenttia

Luetun ymmärtämisessäkin vikaa??

Jätkä

• Vieras
Mielipiteensä ilmaisseista alueellistamisen jatkamisen kannalla on 61 prosenttia

Se ei vaan ole käynyt kouluja tai sanonta suutarin lapsilla ei ole kenkiä pitää paikkansa tässäkin tapauksessa.

gutiguti

• Vieras

Lopuistakin vain osa vastustaa ja osa ei osaa tai uskalla ottaa kantaa.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kaikki  nuo ovat perusässiä 8)

minä-itte

• Vieras

"Tutkimuksen" tekijä oli Правда.

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

höpö höpö lukivammanen......gallup elintarviketieto sen oli tehny

minä-itte

• Vieras

höpö höpö lukivammanen......gallup elintarviketieto sen oli tehny

Jos vastaajille olisi kerrottu, että paljonko tämä "alueellistaminen" tulee yhteiskunnalle maksamaan, olisi lopputulos vallan toinen.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kerrottiinko siinä myös kuinka paljon yhteiskunnalle on keskittäminen maksanut?        ihanan halpaa rakentaa lukaalit sinne hesan ympärille,     mitäs sitä oli vapahtajavuoren takia tehtynä viime vuonna yli miljoona TYHJÄÄ neliöä jolla ei mitään käyttöä!     ihanan halpaa!      korkeasuhdanteen aikaan kannattaa rakentaa ja laman aikaan olla rakentamatta!                       jan rules!

minä-itte

• Vieras
mutta kerrottiinko siinä myös kuinka paljon yhteiskunnalle on keskittäminen maksanut?        ihanan halpaa rakentaa lukaalit sinne hesan ympärille,     mitäs sitä oli vapahtajavuoren takia tehtynä viime vuonna yli miljoona TYHJÄÄ neliöä jolla ei mitään käyttöä!     ihanan halpaa!      korkeasuhdanteen aikaan kannattaa rakentaa ja laman aikaan olla rakentamatta!                       jan rules!

Työpaikat olisi pitänyt keskittää Manseen.

minä-itte

• Vieras
Ja kaikesta huolimatta http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/08/17/hallitus-veikin-tyot-etelaan/201011299/12

Juu, vietiin 150 km liikaa etelään....muuten kehityksen suunta on ollut oikea.  

"Tutkimus" oli harhaanjohtava, siinä oli vastakkain Kepulandia ja Helsinki.

Jos vastakkain olisivat olleet  Kepulandia ja Manse, niin 99% vastaajista olisi ollut Mansen kannalla.

Viimeksi muokattu: 07.02.11 - klo:09:13 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

• Vieras
""""""Itse asiassa vastaajille esitetty kysymyskin kuului: ”Olisiko mielestäsi seuraavan hallituksen jatkettava valtionhallinnon hajasijoitusta Helsingin ulkopuolelle?”"""

..siis HELSINGIN

Kyselijöiltä "unohtui", että Helsingin ja Kepulandian välillä on paljon hyvää työpaikka-aluetta.

Viimeksi muokattu: 07.02.11 - klo:09:22 kirjoittanut minä-itte