Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taloustiedot kätevästi.  (Luettu 4520 kertaa)

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Taloustiedot kätevästi.
Muotoillaan tämä sitten näin, kun ei mennyt kaikkien mieleen.                                                          http://www.taloussanomat.fi/yritykset/

Viimeksi muokattu: 05.02.11 - klo:12:03 kirjoittanut Fuse

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3635
Vs: Taloustiedot kätevästi.
et sitten uskonu kerralla.......... ????????

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Taloustiedot kätevästi.
 Ihan hyvä se edellinenkin oli, mutta miten tää varsinaisesti liittyy koneisiin tai laitteisiin? Vissiin siten että kauppa ei ole käynyt?  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3635
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Ihan hyvä se edellinenkin oli, mutta miten tää varsinaisesti liittyy koneisiin tai laitteisiin? Vissiin siten että kauppa ei ole käynyt?  ;)



ollaan miun mielestä aikapaljon harhateillä jos tuollaisia linkkejä ruvetaan linkittämään......aika katsoa peiliin..

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Liittyy koneisiin ja laitteisiin! Hankitoja suorittava asiakas voi tarkistaa onko yrityksen talous vakaalla pohjalla. Lähinnä myyjän väittämät valtavat koneitten myyntimäärät tarkastettavissa, oletetut takuuasiat sekä varaosahuolto, onko ne vankalla pohjalla. Ainakin minun mielestä tärkeää tietoa itse kullekkin.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3635
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Liittyy koneisiin ja laitteisiin! Hankitoja suorittava asiakas voi tarkistaa onko yrityksen talous vakaalla pohjalla. Lähinnä myyjän väittämät valtavat koneitten myyntimäärät tarkastettavissa, oletetut takuuasiat sekä varaosahuolto, onko ne vankalla pohjalla. Ainakin minun mielestä tärkeää tietoa itse kullekkin.



höpö höpö höpö ........aistinko katkeruutta ilmassa???

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Liittyy koneisiin ja laitteisiin! Hankitoja suorittava asiakas voi tarkistaa onko yrityksen talous vakaalla pohjalla. Lähinnä myyjän väittämät valtavat koneitten myyntimäärät tarkastettavissa, oletetut takuuasiat sekä varaosahuolto, onko ne vankalla pohjalla. Ainakin minun mielestä tärkeää tietoa itse kullekkin.



höpö höpö höpö ........aistinko katkeruutta ilmassa???
Ei katkeruutta, mutta tosiasiat kertoo toista mitä on annettu ymmärtää.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Liittyy koneisiin ja laitteisiin! Hankitoja suorittava asiakas voi tarkistaa onko yrityksen talous vakaalla pohjalla. Lähinnä myyjän väittämät valtavat koneitten myyntimäärät tarkastettavissa, oletetut takuuasiat sekä varaosahuolto, onko ne vankalla pohjalla. Ainakin minun mielestä tärkeää tietoa itse kullekkin.



höpö höpö höpö ........aistinko katkeruutta ilmassa???
Ei katkeruutta, mutta tosiasiat kertoo toista mitä on annettu ymmärtää.

 Ei kait niitä puheita oikein vakavasti voi ottaa? Puheet on puheita... :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Liittyy koneisiin ja laitteisiin! Hankitoja suorittava asiakas voi tarkistaa onko yrityksen talous vakaalla pohjalla. Lähinnä myyjän väittämät valtavat koneitten myyntimäärät tarkastettavissa, oletetut takuuasiat sekä varaosahuolto, onko ne vankalla pohjalla. Ainakin minun mielestä tärkeää tietoa itse kullekkin.



höpö höpö höpö ........aistinko katkeruutta ilmassa???
Ei katkeruutta, mutta tosiasiat kertoo toista mitä on annettu ymmärtää.

 Ei kait niitä puheita oikein vakavasti voi ottaa? Puheet on puheita... :)
Ei tietenkään, aivan totta. Mutta on kyllä oikeasti hyvä katsoa Oy:n tietoja jos kyseessä varsinkin pieni firma, pystyykö se vastaamaan huutoihinsa jos jotain odottamatonta ilmenee.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5922
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Liittyy koneisiin ja laitteisiin! Hankitoja suorittava asiakas voi tarkistaa onko yrityksen talous vakaalla pohjalla. Lähinnä myyjän väittämät valtavat koneitten myyntimäärät tarkastettavissa, oletetut takuuasiat sekä varaosahuolto, onko ne vankalla pohjalla. Ainakin minun mielestä tärkeää tietoa itse kullekkin.



höpö höpö höpö ........aistinko katkeruutta ilmassa???
Ei katkeruutta, mutta tosiasiat kertoo toista mitä on annettu ymmärtää.

 Ei kait niitä puheita oikein vakavasti voi ottaa? Puheet on puheita... :)
Ei tietenkään, aivan totta. Mutta on kyllä oikeasti hyvä katsoa Oy:n tietoja jos kyseessä varsinkin pieni firma, pystyykö se vastaamaan huutoihinsa jos jotain odottamatonta ilmenee.

Taidan kyllä arvata mitä alkuperäinen viesti on koskenut...  ;)

Mutta siis ihan tosissaan kyllä tuo koneisiin ja laitteisiinkin liittyy tuo palvelu, itsekin olen sitä käyttänyt muuhunkin kuin tirkistelyyn..

farmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Onhan tuo ollut arvattavissa ettei ole vakavasti otettava tyyppi. Se edellinen aloitus vahvisti asian.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Vaikka en ehkä pidä siitä että sorkitaan yksittäisen yrittäjän tietoja niin ehkä joskus kannattais hieman harkita mitä agroonkin jauhaa. Näitä asioita kuitenkin seurataan hyvinkin laajasti. Ko tapauksessa voi todeta että kaveri on keränny verta nenästä jo monta vuotta mutta ei kai tällainen hetkauta. Ei muuta kuin uutta yritystä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Bentti

  • Vieras
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Täällähän nyt  yliherkkiä kermaperseitä ollaan.

Firmoja, jotka meidän rahoja hamuaa SAA JA PITÄÄ kritisoida, tuotteita ja palveluita PITÄÄ  kritisoida ja tarvittaessa kehuakin, jos aihetta on, tämä on kaikki kuluttajavalsitusta jos mikä, Firmojen nimiä pitää avoimesti tuoda esiin, kaikenlainen sensuurimieliala ja salailumentaliteetti on pahasta, avoimuus ja läpinäkyvyys näissä asioissa pitää olla itsestäänselvyys, ja jos joku  firma on ns. kuralla, se pitää tuoda esiin, kyse on meidän koneita ostavien rahoista.

Bisnes on bisnestä, eikä bisneksessä tunteilla.

Viimeksi muokattu: 05.02.11 - klo:22:08 kirjoittanut Bentti

vikke

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Olin utelias, tarkastin palkanmaksajani tiedot, kaikki oli samaa kuin oli työnantajani kertonut. Olisikohan tämmöinen mahdollista järjestää kertomaan myös mahdollisten yritysten asiakkaiden tiedot ::) ;D ;D ;D ;D

Fuse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Taloustiedot kätevästi.
Olin utelias, tarkastin palkanmaksajani tiedot, kaikki oli samaa kuin oli työnantajani kertonut. Olisikohan tämmöinen mahdollista järjestää kertomaan myös mahdollisten yritysten asiakkaiden tiedot ::) ;D ;D ;D ;D
Ei. Ainoastaan luottotiedot voi korvausta vastaan tarkistaa Suomen asiakastiedosta  yksityishenkilöiltä. Oy:n taloustiedot ovat julkisia kaikille, olipa kyseessä Nokia tai pikkuriikkinen konejobbari. Oy ei ole luonnolinen henkilö, joten mikään yksityisyyden suoja ei koske sitä.Joku yksityinen yrittäjä/yksityis henkilö voi olla ainoastaan töissä/omistaa osakkeita oy:stä.