Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?  (Luettu 4488 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/asteroidi-pyyhk%C3%A4isee-harvinaisen-l%C3%A4helt%C3%A4-maata/643227
Läheltä menee ,osuuko seuraava kohdalle,eipä olisi ollut aikaa jännittää kun tänään löydettiin .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
No seuraava sitten paremmalla tuurilla, sattuu kohalle ....

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
emoheikki on ikuinen optimisti  ;D ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Aulis Anttila

  • Vieras
Opti- vai pessimisti...
emoheikki on ikuinen optimisti  ;D ;D ;D

Mä vähä luulen et se - kaikesta huolimatta - pelkää Väykky-Paten pääsevän pressaks  ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Opti- vai pessimisti...
emoheikki on ikuinen optimisti  ;D ;D ;D

Mä vähä luulen et se - kaikesta huolimatta - pelkää Väykky-Paten pääsevän pressaks  ;D ;D ;D

Seuraava presidentti on Niinistö, luulen niin ...
Jos ei kokkarinaiset mee taas jonkun demari/vihreät-muijan taakse heti ensi kierroksella ????

gutiguti

  • Vieras
Vs: Opti- vai pessimisti...
emoheikki on ikuinen optimisti  ;D ;D ;D

Mä vähä luulen et se - kaikesta huolimatta - pelkää Väykky-Paten pääsevän pressaks  ;D ;D ;D

Seuraava presidentti on Niinistö, luulen niin ...
Jos ei kokkarinaiset mee taas jonkun demari/vihreät-muijan taakse heti ensi kierroksella ????
Niinistö on pressa jos pääsee kokoomuksen ehdokkaaksi. Niinistön kannatus on korkeampi muissa puolueissa kuin kokoomuksessa.

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Opti- vai pessimisti...
emoheikki on ikuinen optimisti  ;D ;D ;D

Mä vähä luulen et se - kaikesta huolimatta - pelkää Väykky-Paten pääsevän pressaks  ;D ;D ;D

Seuraava presidentti on Niinistö, luulen niin ...
Jos ei kokkarinaiset mee taas jonkun demari/vihreät-muijan taakse heti ensi kierroksella ????
 Kukahan semmonen "peikko" voisi olla. Jatkuuko missilinjalla: Jaakonsaaren Lissu?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
Kuseksina Anna siinä sossutantta josta kokkarimuijat tekee pressan.
Punikkipiha aloittaa pian vyörytyksen että saadaan nainen resupentiksi.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
Kuseksina Anna siinä sossutantta josta kokkarimuijat tekee pressan.
Punikkipiha aloittaa pian vyörytyksen että saadaan nainen resupentiksi.

Ei taida onnistua, muistaakseni laissa on pykälä, että presidentin pitää olla syntyperäinen suomalainen.
Kuseksina on syntynyt Venäjällä ja tullut Suomeen äitinsä mukana pikku tyttönä.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
lukekaapa sieltä keskusteluista jotaki niburu-maailmanlopputeoriaa.. ihan mielenkiintosta, pittää ruveta haaliin tyroksia reppuun.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/asteroidi-pyyhk%C3%A4isee-harvinaisen-l%C3%A4helt%C3%A4-maata/643227
Voimmakolomikon kauhuskenaario: Äärikeppulit ulkoavaruudesta valtaavat koko maapallon!

Väyrysestä pressa! Ahosta pääministeri! Vanhanen ulkoministerinä! 

 ::) ::) :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
ja soini puhemies!   jeeeessss! ;D

emo-heikki

  • Vieras

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Olisiko tässä selitys vuoteen 2012 ?
Entä tämä ,talvi joka ei loppunutkaan http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011020913157247_ul.shtml
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !