meillä taitaa niitto muuttua samaszin etu-taka yhdistelmälle, tosin takakoneen mallista ei vielä ole tietoa. Koneet vaikuttaa hintaansa nähden asiallisilta, ja muihinkin merkkeihin kestää verrata. Jos massia olis käytössä enemmän niin elhon koneisiin kääntyisin.
No täytyy vielä ootella tarjous tuosta kunnostetusta big-m:stä.
Ihan mielenkiinnosta, selvititkö karheensiirtäjien hintaa/saatavuutta?
ei oikeastaan ole saatavissa irtona. Ja jos sattuu kohdalle on kuulemma pyynti n.4000€/kpl
Hyvä on kilohinta käytetyllä raudalla, jos mallin mukaan tuollaiset tekisi niin saisi hyvän palkan. Tarvitsisi vain palan putkea, spiraalin, pari laakeria, hihnapyörät ja muutaman neliön peltiä. Ainakaan mattoperä ei tule halvemmaksi tehdä eikä helpompikaan ole.
eihän se sitten ole ku alat tekeen..
Kierrosluku melkein sama kun murskainkelalla ja sama suunta, akseliputki 150mm, ruuvi noin 400mm, noin 200mm 2 uraiset hihnapyörät, B-hihnat. Täysin simppeliä tähän asti mutta nuo runkopeltin muodot ja välykset on tietysti valmistajan pitkäaikaisen kehittelyn tulos. Yhtä hyvää ilman mallia ei mitenkään saa aikaan.