Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hapex  (Luettu 11956 kertaa)

ukki88

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68
Hapex
Kävi hapex kauppias. Ei tullut kauppoja  :) Isä joskus otti pari sankkoo ei ollut vaikutusta. Myyjä sano että silloiset "teho" aineen oli karannu laivan ruumaan tärinästä.  :) ja nyt pitäs pysyä.
Kuulema kaikki muut käyttää paitsi minä. Teikö väärin ekun en ostanu?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hapex
Hyvä päätös. Jos tahdot välttämättä sijoittaa johonkin humpuukiin niin osta vaikka metioniinia lehmille  :D

-> kalliimpaa ja vielä enemmän huuhaata  ;D

halavatun pakana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 426
Vs: Hapex
Hyvä päätös. Jos tahdot välttämättä sijoittaa johonkin humpuukiin niin osta vaikka metioniinia lehmille  :D

-> kalliimpaa ja vielä enemmän huuhaata  ;D

Joo,mä kuuntelin JoHaRa:n kehotusta ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hapex
Hyvä päätös. Jos tahdot välttämättä sijoittaa johonkin humpuukiin niin osta vaikka metioniinia lehmille  :D

-> kalliimpaa ja vielä enemmän huuhaata  ;D

Joo,mä kuuntelin JoHaRa:n kehotusta ;D

Mutta ostit silti  ;D ;D Ja.....  ::)

halavatun pakana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 426
Vs: Hapex
Hyvä päätös. Jos tahdot välttämättä sijoittaa johonkin humpuukiin niin osta vaikka metioniinia lehmille  :D

-> kalliimpaa ja vielä enemmän huuhaata  ;D

Joo,mä kuuntelin JoHaRa:n kehotusta ;D

Mutta ostit silti  ;D ;D Ja.....  ::)

Mutta uskallan myöntää olleeni tyhmä kun sitä menin ostamaan :P

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hapex
Hyvä päätös. Jos tahdot välttämättä sijoittaa johonkin humpuukiin niin osta vaikka metioniinia lehmille  :D

-> kalliimpaa ja vielä enemmän huuhaata  ;D

Joo,mä kuuntelin JoHaRa:n kehotusta ;D

Mutta ostit silti  ;D ;D Ja.....  ::)

Mutta uskallan myöntää olleeni tyhmä kun sitä menin ostamaan :P

Cool meininki  8)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Hapex
Hyvä päätös. Jos tahdot välttämättä sijoittaa johonkin humpuukiin niin osta vaikka metioniinia lehmille  :D

-> kalliimpaa ja vielä enemmän huuhaata  ;D

Joo,mä kuuntelin JoHaRa:n kehotusta ;D

Mutta ostit silti  ;D ;D Ja.....  ::)

Mutta uskallan myöntää olleeni tyhmä kun sitä menin ostamaan :P
Harvinaisen suoraselkäisesti toimittu :)

Mikkis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: Hapex
Kuulemma kovaa kamaa, eikä tartte enää laittaa apulantaa.

7000 käyttäjää Suomessa, myyjän puheitten mukaan, mutta miksi en tunne yhtäkään ?

Ei suostunu antamaan kenenkään puhelinnumeroa, että vois kysyä toimiiko Hapexi...

...  :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Hapex
oliko se muuten  piimaajauhetta joka hapettaisi paskan?   en muista millä nimellä aikoinaan, jo parikymmentä vuotta sitten myivät jotain sakujen jauhetta...    mutta siinä oli se hyvä puoli että turvepaskassa teki siitä hienoa ja hankalaa talikolla mättää, siis kuivapaska.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Hapex
Kaikenlaista sitä kuuleekin... Ei löydy kuuklettamalla mitään tuotteesta. Eipä tosi ole tarvettakaan millekkään taikapulverille kun liete osaa mennä navetasta pois ihan omia aikojaan. Tai ainakin niin kauan kun raappa vie päätykuiluun. Tänään nimittäin piti vaihtaa taittopyörä kun oli vetänyt olkea ja paskaa kovaksi mälliksi ja syönyt taittopyörästä toisen reunan. Onneks on varaosat alle sadan kilsan päässä :)

masahiiri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: Hapex
Meillä käytetty varmaan 20v. Liete liikkuu kuilussa paremmin ja huomattavasti notkeampaa kaivossa ei tarvi vettä lotrata niin paljon. Voin ainaki vanhempiin parsinavetoihin suositella.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Hapex
kuka tota myy?   ja onko noita vastaavia muita?   olis vielä mielenkiintoa kokasta toimiiko tuo kuivapaskallakin.

Heluna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 445
Vs: Hapex
Tästä aineesta olen kuullut hyviä kokemuksia. Ja ajattelin itsekkin tilata, päätykourussa kun tahtoo umpipäätyyn kertyä kuivaa paskaa. Pitää vaan muistaa, ettei vaikutus näy heti vaan parin viikon päästä. Kävin itse navetassa, jossa tätä on käytetty ja tiedän että siinä talossa ei huuhaa-aineita kehuta.  :)

http://www.vihtarinkone.fi/3


Ja tässä toinen:

http://penergeticsolutions.com/products/penergetic-g/

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Hapex
niin, ei taida olla tuo jotain huuhata kuten se joku aine jolla sai sakoiset järvet kuntoon kesässä.   paitti viranomaiset ei sitä hyväksynä.

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Hapex
Kerran erehdyin ostamaan, ei mitään merkittävää vaikutusta. Esitettyäni uskoni heikkoutta, myyjä lupasi toimittaa tukevaa tutkimusfaktaa, neljä vuotta sitten. Faktatietoja odotellessa olen tukeutunut huomattavasti varmatoimisempaa ja merkittävästi edullisempaan tuotteeseen nimeltä H2O. :).