Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Anoppi häämatkalle - ero ;-)  (Luettu 3731 kertaa)

Luomulissu

• Vieras
Anoppi häämatkalle - ero ;-)
Anoppi mukana häämatkalla - nuorikko hakee eroa

Tiistai 1.2.2011 klo 13.19

Italialaisnainen hakee avioeroa vain kuukauden avioliiton jälkeen.

36-vuotias Marianna suivaantui puolisolleen, koska tämä otti äitinsä mukaan pariskunnan häämatkalle Pariisiin.

39-vuotias Stefano ei ollut kertonut vaimolleen että oli buukannut äidilleenkin huoneen samasta hotellista, jossa häämatkalaisetkin asuivat. Ylimääräisen matkaseuralaisen mukaantulo selvisi Mariannalle vasta lentokentällä.

Kaikki kolme matkasivat Pariisiin, mutta tunnelma häämatkalla oli kireä. Mariannan ja pariskunnan naapurissa asuvan anopin välit olivat olleet viileät jo ennen häitä. Mariannan lakimiehen mukaan häämatka oli kuitenkin se viimeinen pisara: reissun jälkeen Marianna muutti pois miehensä luota ja laittoi eropaperit vetämään.

- Marianna haluaa eron, koska hänen aviomiehensä on liian kiintynyt äitiinsä, kuvailee hänen lakimiehensä Giacinto Canzona Daily Mirror -lehdessä.

IL

Vähemmästäkin !!!

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: Anoppi häämatkalle - ero ;-)
Eihän tuossa nyt mitään kummallista. Aikoinaan kun sammakko kävi häämatkallaan, niin siellä oli sammakon äitee mukana...  ;D

Viimeksi muokattu: 01.02.11 - klo:14:37 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitäs ihmeellistä, jos anoppi mukana häämatkalla.
Meillä kun oli anoppi mukana häissäkin.

Ja kun näille paljastusten tielle kerran lähdettiin, niin kerrottakoon, että minäpä olen nukkunut tuon meidän vävyn anopin kanssa samoissa lakanoissa.

Mut älä kerro kelleen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

• Vieras

Ja kun näille paljastusten tielle kerran lähdettiin, niin kerrottakoon, että minäpä olen nukkunut tuon meidän vävyn anopin kanssa samoissa lakanoissa.

Mut älä kerro kelleen.

Mitäs tossa kertomista . JoHaRa nukkuu vävynsä kanssa  :D

Luomulissu

• Vieras
Eihän tuossa nyt mitään kummallista. Aikoinaan kun sammakko kävi häämatkallaan, niin siellä oli sammakon äitee mukana...  ;D
No sammakot nyt ovat eri asia...   :P

Luomulissu

• Vieras

Mut älä kerro kelleen.
No eihän tässä nyt ihan kaikkia petipuuhia kannata alkaa kertomaan   ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mitä outoa tossa nyt on ?   nukkuihan se taikkumuuttaja lumenpuotajakin autossa yönsä ja nykyisin ilman akkaansa!                        eiks anopilla ole vähän parempi maku noissa jutuissa kuiteskii!

enkä tarkota sitä vaan esim. matkamuistoiks ja muuten hankinnoissa!         kun akka on ton ikänen nin jätkä varman nourempi nin ihan selvä!   ei ilman äitee osaa päättää paitan väriäkään!

simmo

• Vieras
Joo,kyllä anopin pitää pysyä poissa,jos ei tykätä.Ei kannata tunkee väkisin mukaan.Kyllä mailma pyörii ilman anoppiakin.Näin minä olen toiminut.En ikinä lähtis häämatkalle mukaan ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Häämatka...
Joo, kyllä anopin pitää pysyä poissa, jos ei tykätä. Ei kannata tunkee väkisin mukaan. Kyllä mailma pyörii ilman anoppiakin. Näin minä olen toiminut. En ikinä lähtis häämatkalle mukaan ;D

...paitsi omalles  ;D ;D ;D ...vissiinki  :P :P :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mitä suotta, ukko män itekseen, -tuli paaaljon halvemmaks! ;D

JoHaRa

• Vieras

Mut älä kerro kelleen.

Täh  :o Sorkkis nukkuu peukku suussa. Ja toinen peukku pylly*sä. Tasatunnein vaihtaa peukkujen paikkaa  ???

Luomulissu

• Vieras
Joo,kyllä anopin pitää pysyä poissa,jos ei tykätä.Ei kannata tunkee väkisin mukaan.Kyllä mailma pyörii ilman anoppiakin.Näin minä olen toiminut.En ikinä lähtis häämatkalle mukaan ;D
  Ehkäpä tässä nimenomaisessa tapauksessa poika halusi varmistaa selustan. Oli varmaankin turhan sypäkkä nuorikko...tappelun syttyessä poju voi pujahtaa  äidin helmoihin, niinkuin aina ennenkin.    :D

Luomulissu

• Vieras
Miks mulla, nyt, yhtäkkiä tuli mieleen plini tuosta pojusta ?   ::)

sorkkis

• Vieras

Mut älä kerro kelleen.

Täh  :o Sorkkis nukkuu peukku suussa. Ja toinen peukku pylly*sä. Tasatunnein vaihtaa peukkujen paikkaa  ???
Selittää pahamanun suussa aamuisin  :o :o :o

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
lissu, hei ei nimiä tai ........!                                    nauroinks mä ääneen?