Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ennätyksiä rikotaan...  (Luettu 2312 kertaa)

Luomulissu

• Vieras
Ennätyksiä rikotaan...
Klo 20.35 käyttäjiä paikalla 390, kyllä Agron jutut kiinnostaa...   :D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ennätyksiä rikotaan...
päät vaan yhteen kopsaa! :o

minä-itte

• Vieras
Pikkuisen toinen meininki kuin Repussa....=hautuumaa.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Klo 20.35 käyttäjiä paikalla 390, kyllä Agron jutut kiinnostaa...   :D

Siihen on varmaan laskettu kaikki tämän "minä-ite" persoonan käyttämätkin nimimerkit.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eihän soomessa saa olla mikään rasisti!   kaikki sivupersoonajakautujat ovat hyväksyttävä kerhoon, ainakin avohoitossa olevat! ;D

pilkkimies

• Vieras
Valitettavasti

JoHaRa

• Vieras
Ja silti vain 5 kirjoittaa tänne mitään. Muilta on eukot piiloittaneet näppikset  ;D

Luomulissu

• Vieras
Ja silti vain 5 kirjoittaa tänne mitään. Muilta on eukot piiloittaneet näppikset  ;D
  Laskepa uudestaan   :P

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Klo 20.35 käyttäjiä paikalla 390, kyllä Agron jutut kiinnostaa...   :D

Murtolasta tullu loikkareita.... ;D

"Kröhöm"... "Oletteko pohtineet maailmantaloutta kumulatiivisesta perspektiivistä, noin niinkuin prosentuaalisella ja lineaarisella tasolla?"

"Vaikuttaako ohran oraan pituuteen ja leveyteen horisontaalisen tuulen nopeus jos käyttää vertikaalista funktiosuutinta ruiskussa?"

Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo:21:23 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Luomulissu

• Vieras
Klo 20.35 käyttäjiä paikalla 390, kyllä Agron jutut kiinnostaa...   :D

Murtolasta tullu loikkareita.... ;D

"Kröhöm"... "Oletteko pohtineet maailmantaloutta kumulatiivisesta perspektiivistä, noin niinkuin prosentuaalisella ja lineaarisella tasolla?"

"Vaikuttaako ohran oraan pituuteen ja leveyteen horisontaalisen tuulen nopeus jos käyttää vertikaalista funktiosuutinta ruiskussa?"

Nyt taisi mennä yli, jopa Aulikselta, siltä maailmankaikkeuden ylinerolta.    ;D

emo-heikki

• Vieras
Jep, näinhän se menee ...

nilihaara

• Vieras
  Jeps kyllä tää facebookin voittaa nyt kun tuo metsästyskin on ohi. Tällä vauhdilla menee 600 rikki täällä ennen vaaleja. Olen kuunnellut isäntien juttuja ja koskaan ei näin äkästä porukkaa ole ollut, vain sitkeimmät kattoo altakulmien. :D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
  Jeps kyllä tää facebookin voittaa nyt kun tuo metsästyskin on ohi. Tällä vauhdilla menee 600 rikki täällä ennen vaaleja. Olen kuunnellut isäntien juttuja ja koskaan ei näin äkästä porukkaa ole ollut, vain sitkeimmät kattoo altakulmien. :D

kepuleille tulosa murskatappiot ;D kansa on herännyt kusetukseen 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

• Vieras

Kepun tappiosta en ole niinkään varma, mutta persut on voittajia, siitä olen täysin varma ????
Persujen kannatus on kovinta siellä, missä kepulla oli aika pieni kannatus jo tätä ennenkin, eli Helsingissä ja Uudellamaalla, joten ei ne persut voi niitä ääniään siellä kepulta kaapata ????

nilihaara

• Vieras

Kyllä kun kattoo taaksepäin niin hirvittää, oiskohan voitu jotain tehdä toisin. Eniten minua sapettaa tuo Sokli, mutta ei auta. Eteenpäin elävän mieli. 8)