Vasemmistoliitossa on nykyisellään hyvät ja huonot puolensa. Vanhat kommunistit ovat poistuneet tai poistumassa puolueesta ja kysymys kuuluukin. mitä tilalle? Äänimäärät joita menetetään laaksojen, tennilöiden ja seppästen myötä eivät ole kovin helposti paikattavissa.
Mitä Arhinmäkeen tulee, niin ylivoimaisesti paras puheenjohtaja hän tähänastisista on. Siimes ja Korhonen olivat täysiverisiä opportunisteja kumartamassa joka suuntaan vallan ja omien hyötyjen takia ja Andersson samaa maata lisättynä yleisvasemmistolaisliberaalilla fundamentalistisella EU-uskovaisuudella.
Vasemmisto ei ole sama asia kuin kommunismi. Ja porvari ei ole sama kuin fasismi, vai onko mielestäsi ?
Oliko se "lappu" nimeltään, simpson tai floyd ?
Kun niin tahdot vielä elää siinä "KÄSKYN" hengessä
Ps. Minä olen itse myös ajatellut ja matkustellut 
Jeep: luehan uudestaan. Missä kohtaa kaikki vasemmistolaisuus on samaa kuin kommunismi? Kirjoitan tuossa Vasemmistoliiton tilanteesta tulevissa vaaleissa ilman perinteisiä ääniharavia.
"KÄSKYN" hengessä? Mainittu "KÄSKY" on elokuva romaanin pohjalta, poliittisesti virittäytynyt sellainen. Vuosi 1918 oli musta luku suomalaisessa historiassa eikä täysin puhtaita papereita saa kumpikaan osapuoli.
Niin, ajattelu ja matkustaminen ovat hyviä harrastuksia. Ensimmäisen kohdalla pyrkimys objektiiviseen ajatteluun vieläkin parempi