Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko kukaan tullut ajatelleeksi  (Luettu 7296 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Onko kukaan tullut ajatelleeksi
Ei
Ei ole tullut ajatelleeksi.
Olen pyrkinyt välttämään Arhinmäen ajattelua mahdollisimman paljon.

perussuomalaiset ja vasemmistoliitto on hyvä :)

sdp kepu kokoomus vihreät on helvetin huono >:(
Samaa mieltä.

Arhinmäki on asiallisen järkevä mies. Soini ja Arhinmäki, siinä olisi vahva ja viisas yhteistyöpari, koko kansaa ajatellen. Uskon itse vahvasti tuohon vasemmiston ja perusuomalaisten hallitus yhteistyhön. Mielestäni kristilliset voisi olla lisänä tuossa hallituksessa.
 juuri näin ajattelin myös nykyisiä suomen tuhoajia sdp kepu vihreät ja kokoomus teitä ei kaipaa kukaan omilla aivoillaan ajatteleva ihminen.

kepu kokoomus sdp ja vihreät kusettamisen aika on päättymässä

Viimeksi muokattu: 29.01.11 - klo:20:24 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Arhinmäki on asiallisen järkevä mies. Soini ja Arhinmäki, siinä olisi vahva ja viisas yhteistyöpari, koko kansaa ajatellen. Uskon itse vahvasti tuohon vasemmiston ja perusuomalaisten hallitus yhteistyhön.
Aika paljon kyllä vasurit internationaalin aikakaudelta ottavat loikkaa, jos lähtevät persujen kanssa tiiviiseen yhteistyöhön. Arhinmäen kanssa voisi syntyä mielenkiintoista keskustelua, Soinista en ole ollenkaan niin varma.

Petri

Aulis Anttila

• Vieras
Suvi-Anne ja Sale...
Aika paljon kyllä vasurit internationaalin aikakaudelta ottavat loikkaa, jos lähtevät persujen kanssa tiiviiseen yhteistyöhön. Arhinmäen kanssa voisi syntyä mielenkiintoista keskustelua, Soinista en ole ollenkaan niin varma.

Mainiostihan Suvi-Anne ja Sale tulivat keskenään toimeen... jopa niin hyvin, että Suvi-Anne lähti lätkimään vasureista... ja saattaa hyvinkin olla noskeköörin seuraava pressaehdokas  ::) ::)   ;D ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
suvi anne lankesi ja liittyi korporaatioon.ei sellainen sovi kansanedustajaksi joka ajaa suuryritysten etuja >:(

Viimeksi muokattu: 29.01.11 - klo:20:40 kirjoittanut apilas

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ajattelu on yliarvostettua  8)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

juu kyl huomaa suurimmasta osasta ihmisistä menee kuin lampaat kepun ja kokoomuksen uppoavan laivan mukaan :'(

http://www.youtube.com/watch?v=pDQrXIUz9Ec&NR=1tyhmiä ja ajattelemattomia ihmisiä on helppo kusettaa kun vain viihdettä ja urheilua on tarjolla ???

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

juu kyl huomaa suurimmasta osasta ihmisistä menee kuin lampaat kepun ja kokoomuksen uppoavan laivan mukaan :'(

http://www.youtube.com/watch?v=pDQrXIUz9Ec&NR=1tyhmiä ja ajattelemattomia ihmisiä on helppo kusettaa kun vain viihdettä ja urheilua on tarjolla ???
Myös viihde ja urheilu on yliarvostettua  8)  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Urhelu on sodan ritualisointia. Kun minusta tulee maaliman diktaattori niin kiellän kaikki urheilun  8)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Urhelu on sodan ritualisointia. Kun minusta tulee maaliman diktaattori niin kiellän kaikki urheilun  8)

Ei terve mies kaipaa urheilua.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vasemmistoliitossa on nykyisellään hyvät ja huonot puolensa. Vanhat kommunistit ovat poistuneet tai poistumassa puolueesta ja kysymys kuuluukin. mitä tilalle? Äänimäärät joita menetetään laaksojen, tennilöiden ja seppästen myötä eivät ole kovin helposti paikattavissa.

Mitä Arhinmäkeen tulee, niin ylivoimaisesti paras puheenjohtaja hän tähänastisista on. Siimes ja Korhonen olivat täysiverisiä opportunisteja kumartamassa joka suuntaan vallan ja omien hyötyjen takia ja Andersson samaa maata lisättynä yleisvasemmistolaisliberaalilla fundamentalistisella EU-uskovaisuudella.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

jeep

• Vieras
Vasemmistoliitossa on nykyisellään hyvät ja huonot puolensa. Vanhat kommunistit ovat poistuneet tai poistumassa puolueesta ja kysymys kuuluukin. mitä tilalle? Äänimäärät joita menetetään laaksojen, tennilöiden ja seppästen myötä eivät ole kovin helposti paikattavissa.

Mitä Arhinmäkeen tulee, niin ylivoimaisesti paras puheenjohtaja hän tähänastisista on. Siimes ja Korhonen olivat täysiverisiä opportunisteja kumartamassa joka suuntaan vallan ja omien hyötyjen takia ja Andersson samaa maata lisättynä yleisvasemmistolaisliberaalilla fundamentalistisella EU-uskovaisuudella.
Vasemmisto ei ole sama asia kuin kommunismi. Ja porvari ei ole sama kuin fasismi, vai onko mielestäsi ?
Oliko se "lappu" nimeltään, simpson tai floyd ? ;D Kun niin tahdot vielä elää siinä "KÄSKYN" hengessä  ::)

Ps. Minä olen itse myös ajatellut ja matkustellut :D

Viimeksi muokattu: 29.01.11 - klo:22:20 kirjoittanut jeep

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vasemmisto ei ole sama asia kuin kommunismi. Ja porvari ei ole sama kuin fasismi, vai onko mielestäsi ?
Oliko se "lappu" nimeltään, simpson tai floyd ? ;D Kun niin tahdot vielä elää siinä "KÄSKYN" hengessä  ::)

Jeep: luehan uudestaan. Missä kohtaa kaikki vasemmistolaisuus on samaa kuin kommunismi? Kirjoitan tuossa Vasemmistoliiton tilanteesta tulevissa vaaleissa ilman perinteisiä ääniharavia.

"KÄSKYN" hengessä? Mainittu "KÄSKY" on elokuva romaanin pohjalta, poliittisesti virittäytynyt sellainen. Vuosi 1918 oli musta luku suomalaisessa historiassa eikä täysin puhtaita papereita saa kumpikaan osapuoli.

Niin, ajattelu ja matkustaminen ovat hyviä harrastuksia. Ensimmäisen kohdalla pyrkimys objektiiviseen ajatteluun vieläkin parempi  ;)

Viimeksi muokattu: 29.01.11 - klo:22:49 kirjoittanut Viikate

- Ilmari Kianto -

jeep

• Vieras

Oliko se "lappu" nimeltään, simpson tai floyd ? ;D Kun niin tahdot vielä elää siinä "KÄSKYN" hengessä  ::)

Jeep: luehan uudestaan. Missä kohtaa kaikki vasemmistolaisuus on samaa kuin kommunismi? Kirjoitan tuossa Vasemmistoliiton tilanteesta tulevissa vaaleissa ilman perinteisiä ääniharavia.

"KÄSKYN" hengessä? Mainittu "KÄSKY" on elokuva romaanin pohjalta, poliittisesti virittäytynyt sellainen. Vuosi 1918 oli musta luku suomalaisessa historiassa eikä täysin puhtaita papereita saa kumpikaan osapuoli.

Niin, ajattelu ja matkustaminen ovat hyviä harrastuksia. Ensimmäisen kohdalla pyrkimys objektiiviseen ajatteluun vieläkin parempi  ;)

?
Kysyn en väitä, jopa käskyn kohdalla ::)

Ja siinä olen samaa mieltä kanssasi että, kumpikaan osapuoli ei ollut puhtaita.

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Oliko se "lappu" nimeltään, simpson tai floyd ? ;D Kun niin tahdot vielä elää siinä "KÄSKYN" hengessä  ::)

Niin, ajattelu ja matkustaminen ovat hyviä harrastuksia. Ensimmäisen kohdalla pyrkimys objektiiviseen ajatteluun vieläkin parempi  ;)

?
Kysyn en väitä, jopa käskyn kohdalla ::)

Ja siinä olen samaa mieltä kanssasi että, kumpikaan osapuoli ei ollut puhtaita.

Ok.

- Ilmari Kianto -

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei terve mies kaipaa urheilua.

tosta tuli mieleen kun luin kerran juttua winston churchillista, kun häneltä oli kysytty pitkän ikänsä salaisuutta.. siihen hän vastasi: "urheilu.. en koskaan harrastanut sitä.." ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut